eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › "RDW w Zamościu: usługi ścinki poboczy"



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„RDW w Zamościu: usługi ścinki poboczy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019170

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bohdana Dobrzańskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Lublin

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-262

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rdw.zamosc@zdw.lublin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zdw-lublin.logintrade.net/zapytania_email,157762,9e343d1a2db14d222854cf6eebe58f40.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Zarządzanie Drogami Wojewódzkimi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„RDW w Zamościu: usługi ścinki poboczy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95fb92b8-d492-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286977

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069572/13/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.26 RDW w Zamościu Usługi ścinki poboczy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00218814

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: R8.ST.372.3.2024.eb

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 1024160,98 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 157324,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są: „RDW w Zamościu: usługi ścinki poboczy”. Zestawienie ilości usług:
Zadanie nr 1 – OD Zamość – DW nr 849 oraz DW nr 858

1) Droga wojewódzka nr 849 od km 2+940 do km 22+650 strona L i P - 19 369,00 m2
2) Droga wojewódzka nr 858 od km 61+200 do km 65+800 strona L i P - 18 519,00 m2
2. Zakres usług obejmuje mechaniczne ścinanie poboczy o średniej szerokości 1,5 m i średniej grubości ścinania 0,15 m. W miejscach gdzie praca sprzętem może być utrudniona (tj.: przy pionowych znakach drogowych, słupkach prowadzących, barierach ochronnych, itp.), ścinkę należy wykonać ręcznie (pracę tą należy wkalkulować w cenę) lub usunąć z pobocza drogi w/w urządzenia (jeżeli ich czasowe usunięcie nie spowoduje zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego) oraz ponownie je ustawić po wykonaniu ścinki poboczy.
3. Urobek gruntowy do wywiezienia i zagospodarowania przez Wykonawcę usługi we własnym zakresie lub do wbudowania w miejscach wskazanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
4. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany dokonać:
a) usunięcia zanieczyszczeń takich jak gałęzie, bądź innych elementów, których usunięcie czasowe nie spowoduje zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Usunięcie pachołków, słupków kilometrowych, hektometrowych itp. lub innych elementów Wykonawca uzgodni z osobą nadzorującą,
b) wyznaczenia szerokości pobocza,
c) spulchnienia powierzchni lub rozdrobnienia darniny w przypadkach niezbędnych przy wykonywaniu ścinki poboczy,
e) spulchnienia powierzchni poboczy na głębokość od 2 do 3 cm przy ich uzupełnianiu dla dobrego związania warstw,
5. Usługę należy wykonać zgodnie ze Opisem Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacją Techniczną w sposób gwarantujący należytą jakość.
6. Do wykonania usług Wykonawca zapewni dowolne środki transportowe (np. samochody skrzyniowe, samochody samowyładowcze lub ciągniki z przyczepami). Preferuje się stosowanie środków transportowych samowyładowczych.
7. Zamówienie należy wykonać zgodnie z lokalizacją określoną w Przedmiarze usług oraz z wymaganiami określonymi w załączonej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, przekazanego przez Zamawiającego.
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości oznakowania wykonywanych usług zgodnie z projektem organizacji ruchu.
9. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 79564,80 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są: „RDW w Zamościu: usługi ścinki poboczy”. Zestawienie ilości usług
Zadanie nr 2 – OD Biłgoraj – DW nr 835 oraz DW nr 858
1) Droga wojewódzka nr 835 od km 58+237 do km 74+502 strona L i P – 35 858,60 m2
2) Droga wojewódzka nr 858 od km 48+710 do km 49+100 strona L i P – 1 170,00 m2
2. Zakres usług obejmuje mechaniczne ścinanie poboczy o średniej szerokości 1,5 m i średniej grubości ścinania 0,15 m. W miejscach gdzie praca sprzętem może być utrudniona (tj.: przy pionowych znakach drogowych, słupkach prowadzących, barierach ochronnych, itp.), ścinkę należy wykonać ręcznie (pracę tą należy wkalkulować w cenę) lub usunąć z pobocza drogi w/w urządzenia (jeżeli ich czasowe usunięcie nie spowoduje zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego) oraz ponownie je ustawić po wykonaniu ścinki poboczy.
3. Urobek gruntowy do wywiezienia i zagospodarowania przez Wykonawcę usługi we własnym zakresie lub do wbudowania w miejscach wskazanych przez upoważnionych przedstawicieli Zamawiającego.
4. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca jest zobowiązany dokonać:
a) usunięcia zanieczyszczeń takich jak gałęzie, bądź innych elementów, których usunięcie czasowe nie spowoduje zagrożenia dla bezpieczeństwa ruchu drogowego. Usunięcie pachołków, słupków kilometrowych, hektometrowych itp. lub innych elementów Wykonawca uzgodni z osobą nadzorującą,
b) wyznaczenia szerokości pobocza,
c) spulchnienia powierzchni lub rozdrobnienia darniny w przypadkach niezbędnych przy wykonywaniu ścinki poboczy,
e) spulchnienia powierzchni poboczy na głębokość od 2 do 3 cm przy ich uzupełnianiu dla dobrego związania warstw,
5. Usługę należy wykonać zgodnie ze Opisem Przedmiotu Zamówienia, Specyfikacją Techniczną w sposób gwarantujący należytą jakość.
6. Do wykonania usług Wykonawca zapewni dowolne środki transportowe (np. samochody skrzyniowe, samochody samowyładowcze lub ciągniki z przyczepami). Preferuje się stosowanie środków transportowych samowyładowczych.
7. Zamówienie należy wykonać zgodnie z lokalizacją określoną w Przedmiarze usług oraz z wymaganiami określonymi w załączonej Specyfikacji Technicznej w sposób gwarantujący należytą jakość.
8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu (na czas prowadzonych prac) zatwierdzonego przez Zarządzającego ruchem na drogach wojewódzkich, przekazanego przez Zamawiającego.
a) Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli prawidłowości oznakowania wykonywanych usług zgodnie z projektem organizacji ruchu.
9. Wykonawca przystąpi do realizacji usług objętych umową po protokólarnym przejęciu pasa drogowego.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia na własny koszt umowy ubezpieczenia z tytułu odpowiedzialności cywilnej na czas realizacji powyższego zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71333000-1 - Mechaniczne usługi inżynieryjne

4.5.5.) Wartość części: 77760,06 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 60582,91 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73424,66 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 60582,91 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe TAWEXIM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132097342

7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Druga

7.3.5) Kod pocztowy: 23-114

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 60582,91 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51438,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109249,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51438,26 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Żmudziak Elżbieta Przedsiębiorstwo Usługowo - Handlowe TAWEXIM

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7132097342

7.3.4) Miejscowość: Jabłonna Druga

7.3.5) Kod pocztowy: 23-114

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51438,26 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 35 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.