eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych na terenie Gminy Goleniów



Ogłoszenie z dnia 2021-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych na terenie Gminy Goleniów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Goleniów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811684367

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Lotników 1

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914698200

1.5.8.) Numer faksu: 914698298

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@goleniow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://goleniow.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych na terenie Gminy Goleniów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2c9b8787-1f8e-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286799

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00008614/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych na terenie Gminy Goleniów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00194663/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WGG.271.1.20.2021.EJ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 149809,25 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych na terenie Gminy Goleniów”.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 9 części.
3. Zakres przedmiotu zamówienia w ramach części nr 1: „Dostawa i montaż trampoliny ziemnej dla m. Białuń”:
a) przygotowanie terenu pod urządzenie,
b) dostarczenie i montaż trampoliny ziemnej (1szt.) z przeznaczeniem dla dzieci jak i dla dorosłych, stosowanej w miejscach publicznych na placu zabaw w m. Białuń (montaż trampoliny poprzez wykonanie wykopu).
4. Materiał poglądowy stanowi załącznik nr 9.1 do SWZ.
5. Dalszy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.5.) Wartość części: 7317,07 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych na terenie Gminy Goleniów”.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 9 części.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
w ramach części nr 2 „Dostawa i montaż urządzeń sportowych dla m. Borzysławiec ”:
a) przygotowanie terenu pod urządzenia w miejscowości Borzysławiec,
b) dostarczenie i montaż nw. urządzeń sportowych wraz z wykonaniem fundamentów:
- podnoszenie nóg,
- wioślarz.
4. Materiał poglądowy stanowi załączniki nr 9.2 do SWZ.
5. Dalszy szczegóły opis przedmiotu zamówienia określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 12469,37 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych na terenie Gminy Goleniów”.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 9 części.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
w ramach części nr 3 „ Dostawa i montaż zjazdów linowych dla m. Budno i Imno”
a) przygotowanie terenu pod urządzenia w miejscowościach Budno i Imno,
b) dostarczenie i montaż zjazdów linowych wraz z wykonaniem fundamentów.

4. Materiał poglądowy stanowi załączniki nr 9.3 do SWZ.
5. Dalszy szczegóły opis przedmiotu zamówienia określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.5.) Wartość części: 25895,60 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych na terenie Gminy Goleniów”.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 9 części.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
w ramach części nr 4 „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych dla m. Czarna Łąka”:
a) przygotowanie terenu pod urządzenia w miejscowości Czarna Łąka,
b) dostarczenie i montaż nw. urządzeń wraz z wykonaniem fundamentów:
- huśtawka podwójna,
- drążki wysokie,
- drabinka pozioma;
- przeplotnia łańcuchowa ze słupem,
- huśtawka typu bocianie gniazdo,
- zestaw zabawowy.
4. Materiał poglądowy stanowi załącznik nr 9.4 do SWZ.
5. Dalszy szczegółowy opis określony został SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.5.) Wartość części: 23616,26 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych na terenie Gminy Goleniów”.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 9 części.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
w ramach części nr 5 „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla m. Marszewo i Pucice”:
a) przygotowanie terenu pod urządzenia w miejscowości Marszewo i Pucice,
b) dostarczenie i montaż nw. urządzeń wraz z wykonaniem fundamentów:
- karuzela tarczowa (do m. Marszewo),
- karuzela krzyżowa (do m. Pucice).

4. Materiał poglądowy stanowi załącznik nr 9.5 do SWZ.
5. Dalszy szczegółowy opis określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.5.) Wartość części: 9593,50 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych na terenie Gminy Goleniów”.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 9 części.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
w ramach części nr 6 „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych dla m. Podańsko”:
a) przygotowanie terenu pod urządzenia w miejscowości Podańsko,
b) dostarczenie i montaż nw. urządzeń wraz z wykonaniem fundamentów:
- twister,
- prasa nożna,
- krzesło do wyciskania,
- wyciąg górny,
- stożek duży typu piramida,
- bujak statek,
- bujak owca.

4. Materiał poglądowy stanowi załącznik nr 9.6 do SWZ.
5. Dalszy szczegółowy opis określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 30000,00 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych na terenie Gminy Goleniów”.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 9 części.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
w ramach części nr 7 „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych dla m. Wierzchosław”:
a) przygotowanie terenu pod urządzenia w miejscowości Wierzchosław,
b) dostarczenie i montaż nw. urządzeń wraz z wykonaniem fundamentów:
- orbitrek,
- biegacz,
- zjazd linowy,
- huśtawka typu ważka.
4. Materiał poglądowy stanowi załącznik nr 9.7 do SWZ.
5. Dalszy szczegółowy opis określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 18622,76 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych na terenie Gminy Goleniów”.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 9 części.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
w ramach części nr 8 „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych dla m. Żółwia Błoć”

a) przygotowanie terenu pod urządzenia w miejscowości żółwia Błoć,
b) dostarczenie i montaż nw. urządzeń wraz z wykonaniem fundamentów:
- wioślarz,
- huśtawka dwustanowiskowa.

4. Materiał poglądowy stanowi załącznik nr 9.8 do SWZ.
5. Dalszy szczegółowy opis określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37410000-5 - Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu

4.5.5.) Wartość części: 6260,16 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zadanie pod nazwą: „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych na terenie Gminy Goleniów”.
2. Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 9 części.
3. Zakres przedmiotu zamówienia:
w ramach części nr 9 „Dostawa i montaż urządzenia zabawowego dla m. Kliniska Wielkie”
a) przygotowanie terenu pod urządzenia w miejscowości Kliniska Wielkie,
b) dostarczenie i montaż urządzenia stożek duży typu piramida wraz z wykonaniem fundamentów.
4. Materiał poglądowy stanowi załącznik nr 9.9 do SWZ.
5. Dalszy szczegółowy opis określony został w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw

4.5.5.) Wartość części: 16034,53 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

część nr 1: „Dostawa i montaż trampoliny ziemnej dla m. Białuń” została unieważniona na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) który brzmi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Na Część nr 1 przedmiotowego postępowania wpłynęła tylko jedna oferta, której cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10701,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10701,00 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5289,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5289,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5289,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Noba-Exim Bartłomiej Norkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP- 879-127-71-49

7.3.3) Ulica: miejscowość: Kawęczyn 1

7.3.4) Miejscowość: poczta: Dobrzejowice

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5289,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część nr 3: „ Dostawa i montaż zjazdów linowych dla m. Budno i Imno” została unieważniona na podstawie art. 255 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) zgodnie z którym Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.
Na część nr 3 przedmiotowego postępowania wpłynęły dwie oferty, jednakże podlegały one odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część nr 4: „Dostawa i montaż urządzeń zabawowych i sportowych dla m. Czarna Łąka” została unieważniona na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) który brzmi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Na Część nr 4 przedmiotowego postępowania wpłynęła tylko jedna oferta, której cena przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59977,26 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59977,26 PLN

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część nr 5: „ Dostawa i montaż urządzeń zabawowych dla m. Marszewo i Pucice” na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129 ze zm.) który brzmi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”. Na Część nr 5 przedmiotowego postępowania nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27306,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33480,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27306,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Noba-Exim Barłomiej Norkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 8791277149

7.3.3) Ulica: miejscowość: Kawęczyn 1

7.3.4) Miejscowość: poczta: Dobrzejowice

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27306,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23308,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37888,92 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23308,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Noba- Exim Bartłomiej Norkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8791277149

7.3.3) Ulica: miejscowość: Kawęczyn 1

7.3.4) Miejscowość: poczta: Dobrzejewice

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23308,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6396,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6396,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6396,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Noba-Exim Bartłomiej Norkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:8791277149

7.3.3) Ulica: miejscowość: Kawęczyn 1

7.3.4) Miejscowość: poczta: Dobrzejewice

7.3.5) Kod pocztowy: 87-123

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6396,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20184,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20184,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20184,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magic Garden Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP:5851468361

7.3.3) Ulica: ul. Wyszyńskiego 60a

7.3.4) Miejscowość: Pakość

7.3.5) Kod pocztowy: 88-170

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20184,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.