eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Strzelin › Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Strzelinie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
w Strzelinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Strzeliński

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934740

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kamienna 10

1.5.2.) Miejscowość: Strzelin

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-100

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 71 39 23 016

1.5.8.) Numer faksu: 71 39 23 015

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatstrzelinski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://powiatstrzelinski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://spstrzelin.bip.e-zeto.eu/index.php?type%3D4%26name%3Dbt3%26func%3Dselectsite%26value%255B0%255D%3Dmnu7%26value%255B1%255D%3D18

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej
w Strzelinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e2988383-2506-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00286677

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00029543/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Rozbudowa poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Strzelinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00201788/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 441199,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje między innymi:
• dobudowę do istniejącej bryły budynku trzech pomieszczeń,
• dobudowę do istniejącego budynku ścian zewnętrznych oraz powiązanie z budynkiem istniejącym,
• wykonanie przekuć w ścianach zewnętrznych budynku dla funkcjonalnego połączenia dobudowywanych pomieszczeń z częścią istniejącą,
• wykonanie pokrycia dachowego na dobudowanej części budynku,
• wykonanie nowych opierzeń , rynien i rur spustowych,
• montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej,
• wykonanie instalacji elektrycznej
• wykonanie wentylacji
• wykonanie instalacji odgromowej
• wykonanie instalacji centralnego ogrzewania
• przebudowę istniejącego odprowadzenia wód opadowych z istniejącego dachu,
• likwidacje okien piwnicznych oraz przeniesienie czerpni powietrza do istniejącej kotłowni,
• montaż instalacji fotowoltaicznej 15,6 kW na dachu budynku Poradni Psychologiczno- Pedagogicznej w Strzelinie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262800-9 - Rozbudowa budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

44220000-8 - Stolarka budowlana

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 664795,14 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 664795,14 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 664795,14 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Ciepły Dom Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Usługi Remontowo-Budowlane „Ciepły Dom” Dariusz Pożuczek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9141563253

7.3.4) Miejscowość: Karnków 15A

7.3.5) Kod pocztowy: 57-130

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 664795,14 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-04-25

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.