eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 10 Lutego 24

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-364

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: (58) 761 20 00, (58) 761 20 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdiz.gdynia.pl, rzp@zdiz.gdynia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdiz.gdynia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/750072

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3ff0df9-e439-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286673

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00023889/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Wykonanie usługi czyszczenia i konserwacji separatorów - urządzeń podczyszczających wody opadowe iroztopowe zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej w Gdyni w latach 2023 - 2024

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00196561

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: EZP.271.14.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 676800,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia i konserwacji 54 sztuk separatorów – urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe odprowadzane z obszaru Gdyni, zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej, w latach 2023-2024 wraz z wywozem i utylizacją odpadów.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) usunięcie z separatora zgromadzonych związków ropopochodnych i wody,
2) wyciągnięcie sekcji żaluzjowych i ich oczyszczenie (czyszczenie należy wykonać w taki sposób, aby zanieczyszczona woda przeszła przez układ oczyszczania ścieków zaolejonych),
3) usunięcie osadu z komory osadowej,
4) oczyszczenie i osuszenie poszczególnych komór separatora,
5) wykonanie niezbędnych prac konserwacyjnych, w tym wymiana sznurków do lameli, zabezpieczenie wnętrza separatorów oraz oczyszczenie dopływu i odpływu,
6) wstawienie sekcji żaluzjowych,
7) transport odpadów do neutralizacji,
8) unieszkodliwienie odebranych odpadów niebezpiecznych,
9) napełnienie urządzeń wodą przed ich uruchomieniem aż do przelewu na wylocie,
10) sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadów niebezpiecznych, w tym wypełnienie „Karty eksploatacji separatora” i „Karty zanieczyszczeń”. Ww. karty należy przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru dla danej serii wyczyszczonych separatorów,
11)uporządkowanie terenu wokół czyszczonych urządzeń, przy czym w trakcie prowadzenia robót wymagane jest zabezpieczenie trawników folią ochronną.
3. Czyszczeniem i konserwacją objętych jest łącznie 54 separatory, w tym:
– 31 szt. separatorów w rejonie eksploatacyjnym I,
– 23 szt. separatorów w rejonie eksploatacyjnym II.
4. Ilość separatorów objęta przedmiotem zamówienia może ulec zwiększeniu o 4 separatory, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
5. Wykaz separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej, z podziałem na poszczególne rejony na terenie Gdyni, stanowi załącznik A1 do SWZ.
6. Separatory znajdują się w czterech rejonach eksploatacyjnych. Lokalizację poszczególnych separatorów, przedstawiają mapy stanowiące załącznik B1 do SWZ.
7. Opis techniczny separatorów wraz z „Instrukcją eksploatacji”, określa „Dokumentacja Techniczno-Ruchowa”, stanowiąca załącznik C do SWZ.
8. Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 392544,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest usługa czyszczenia i konserwacji 46 sztuk separatorów – urządzeń podczyszczających wody opadowe i roztopowe odprowadzane z obszaru Gdyni, zlokalizowanych na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej, w latach 2023-2024 wraz z wywozem i utylizacją odpadów.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) usunięcie z separatora zgromadzonych związków ropopochodnych i wody,
2) wyciągnięcie sekcji żaluzjowych i ich oczyszczenie (czyszczenie należy wykonać w taki sposób, aby zanieczyszczona woda przeszła przez układ oczyszczania ścieków zaolejonych),
3) usunięcie osadu z komory osadowej,
4) oczyszczenie i osuszenie poszczególnych komór separatora,
5) wykonanie niezbędnych prac konserwacyjnych, w tym wymiana sznurków do lameli, zabezpieczenie wnętrza separatorów oraz oczyszczenie dopływu i odpływu,
6) w razie potrzeby wymiana poduszki sorbentowej w separatorach w ul. Szlifierzy i ul. Osada Rybacka,
7) wstawienie sekcji żaluzjowych,
8) transport odpadów do neutralizacji,
9) unieszkodliwienie odebranych odpadów niebezpiecznych,
10) napełnienie urządzeń wodą przed ich uruchomieniem aż do przelewu na wylocie,
11) sporządzenie dokumentów związanych z odbiorem odpadów niebezpiecznych, w tym wypełnienie „Karty eksploatacji separatora” i „Karty zanieczyszczeń”. Ww. karty należy przekazać Zamawiającemu przed podpisaniem protokołu odbioru dla danej serii wyczyszczonych separatorów,
12) uporządkowanie terenu wokół czyszczonych urządzeń, przy czym w trakcie prowadzenia robót wymagane jest zabezpieczenie trawników folią ochronną.
3. Czyszczeniem i konserwacją objętych jest łącznie 46 separatorów, w tym:
– 19 szt. separatorów w rejonie eksploatacyjnym III,
– 27 szt. separatorów w rejonie eksploatacyjnym IV.
4.Ilość separatorów objęta przedmiotem zamówienia może ulec zwiększeniu o 4 separatory, w zależności od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego.
5.Wykaz separatorów na miejskiej sieci kanalizacji deszczowej, z podziałem na poszczególne rejony na terenie Gdyni, stanowi załącznik A2 do SWZ.
6. Separatory znajdują się w czterech rejonach eksploatacyjnych. Lokalizację poszczególnych separatorów, przedstawiają mapy stanowiące załącznik B2 do SWZ.
7.Opis techniczny separatorów wraz z „Instrukcją eksploatacji”, określa „Dokumentacja Techniczno-Ruchowa”, stanowiąca załącznik C do SWZ.
8.Szczegółowe warunki realizacji zamówienia oraz obowiązki Wykonawcy określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 313333,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 417182,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417182,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 417182,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH „UNIKOM” PIOTR ORŁOWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 953-113-57-95

7.3.3) Ulica: UL. JASINIECKA 5

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-796

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 417182,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355320,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355320,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355320,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH „UNIKOM” PIOTR ORŁOWICZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 953-113-57-95

7.3.3) Ulica: UL. JASINIECKA 5

7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz

7.3.5) Kod pocztowy: 85-796

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355320,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-08

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.