eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kętrzyn › "Usługa przygotowania, dostarczania i podawania posiłków - na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego" (na rzecz ZS im. M. Rataja w Reszlu, PCE w Kętrzynie i PDD w Kętrzynie)



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Usługa przygotowania, dostarczania i podawania posiłków - na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego”
(na rzecz ZS im. M. Rataja w Reszlu, PCE w Kętrzynie i PDD w Kętrzynie)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH POWIATU KĘTRZYŃSKIEGO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 362053243

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 13

1.5.2.) Miejscowość: Kętrzyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-400

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: izabela.dados@starostwo.ketrzyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.starostwo.ketrzyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/887453

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Usługa przygotowania, dostarczania i podawania posiłków - na bieżące potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego”
(na rzecz ZS im. M. Rataja w Reszlu, PCE w Kętrzynie i PDD w Kętrzynie)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-163e13d3-ca52-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286435

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054730/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków, na rzecz jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00231624

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.PK.343.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia to świadczenie usług, niezależnie dla każdej z jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, w okresie od 02.09.2024r. do 31.08.2025r., polegających na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków uczniom i podopiecznym korzystającym z żywienia:
1) ZADANIE I - przygotowanie oraz wydanie posiłków w Zespole Szkół im. Macieja Rataja w Reszlu, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wakacyjnych i świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od nauki tj. szacunkowo:
- ok. 184 dni żywieniowe w okresie od 02.09.2024r. do 30.06.2025r., czyli szacunkowo: 17.480 śniadań, 17.480 obiadów, 14.535 kolacji, RAZEM: 49.495 posiłków.

2. Wykonawcy … dostarczają oraz wydają posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy.
3. Wykonawcy zobowiązani będą do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, do zmywania oraz wyparzenia naczyń, sztućców, termosów itp.
4. Wykonawca celem realizacji zamówienia zobowiązany jest do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami: kuchni (z zastrzeżeniem opisanym w pkt 5), niezbędnych środków transportu, urządzeń, narzędzi i wyposażenia oraz zorganizowania i trzymania punktów przyjęcia oraz wydawania posiłków u poszczególnych Odbiorców usług.
5. Wymogi dotyczące organizacji kuchni do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) w ZADANIU I posiłki BEZWZGLĘDNIE mają być przygotowywane w kuchni znajdującej się w obiektach Odbiorcy w usług wskazanych w ust. 1 pkt 1;
UWAGA: zaznacza się, że dzierżawa pomieszczeń nie jest przedmiotem niniejszego postępowania;
..
- niniejsze żądania wynikają z charakteru usługi i konieczności przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków świeżych, o określonej temperaturze, w należytym standardzie i o wymaganej jakości celem spełnienia warunków art. 17 ust. 1 i art. 204 ust. 1 Pzp. (doświadczenie wykazywane przez Wykonawcę w związku z warunkami udziału w postępowaniu określonymi w rozdz. XIX może wynikać z wykorzystywania kuchni w innej lokalizacji niż ta organizowana na potrzeby przedmiotowego zamówienia).
6. Przedmiot zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio zał. nr 10a do SWZ , informacja o pomieszczeniach podlegających dzierżawie w zał. nr 11 do SWZ a warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projektach umów, stanowiących odpowiednio zał. nr 9a do SWZ.
…..
8. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia zawierają projekty umów, stanowiące odpowiednio zał. nr 9a.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. VI SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.5.) Wartość części: 757663,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia to świadczenie usług, niezależnie dla każdej z jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, w okresie od 02.09.2024r. do 31.08.2025r., polegających na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków uczniom i podopiecznym korzystającym z żywienia:

2) ZADANIE II - dostarczenie oraz wydanie posiłków w Powiatowym Centrum Edukacyjnym w Kętrzynie, od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem przerw wakacyjnych i świątecznych oraz dni ustawowo wolnych od nauki tj. szacunkowo:
- ok. 184 dni żywieniowe w okresie od 02.09.2024r. do 30.06.2025r., czyli szacunkowo: 15.640 śniadań, 15.640 obiadów, 15.640 kolacji, RAZEM: 46,920 posiłków,

2. Wykonawcy … dostarczają oraz wydają posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy.
3. Wykonawcy zobowiązani będą do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, do zmywania oraz wyparzenia naczyń, sztućców, termosów itp.
4. Wykonawca celem realizacji zamówienia zobowiązany jest do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami: kuchni (z zastrzeżeniem opisanym w pkt 5), niezbędnych środków transportu, urządzeń, narzędzi i wyposażenia oraz zorganizowania i trzymania punktów przyjęcia oraz wydawania posiłków u poszczególnych Odbiorców usług.
5. Wymogi dotyczące organizacji kuchni do realizacji przedmiotu zamówienia:
..
2) w ZADANIU II kuchnia powinna być zorganizowana w odległości nie dalszej niż 25 km od siedziby Odbiorcy usług przy ul. Poznańskiej 21 w Kętrzynie (liczonej po istniejących utwardzonych drogach publicznych);
UWAGA: zaproponowanie kuchni w odległości dalszej niż w/w spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia – weryfikacja odległości będzie prowadzona przez zastosowanie strony: https://www.viamichelin.pl/web/Trasy/

- niniejsze żądania wynikają z charakteru usługi i konieczności przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków świeżych, o określonej temperaturze, w należytym standardzie i o wymaganej jakości celem spełnienia warunków art. 17 ust. 1 i art. 204 ust. 1 Pzp. (doświadczenie wykazywane przez Wykonawcę w związku z warunkami udziału w postępowaniu określonymi w rozdz. XIX może wynikać z wykorzystywania kuchni w innej lokalizacji niż ta organizowana na potrzeby przedmiotowego zamówienia).
6. Przedmiot zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio zał. nr 10b do SWZ , informacja o pomieszczeniach podlegających dzierżawie w zał. nr 11 do SWZ a warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projektach umów, stanowiących odpowiednio zał. nr 9b do SWZ.
7. Zamawiający oczekuje, że w przypadku zadania, które będzie realizowane w dzierżawionej kuchni Wykonawcy, którzy dotąd w tych kuchni nie świadczyli usług dokonają wizji lokalnej w terminie uzgodnionym indywidualnie z Odbiorcą usługi. Brak przeprowadzenia wizji nie wyklucza Wykonawcy z postępowania – stanowi jego ryzyko nierozpoznania w pełni warunków realizacji zamówienia w zakresie nie będącym jego bezpośrednim przedmiotem, ale mogącym wpływać koszt, sposób i warunki jego wykonania.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. VI SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 710056,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia to świadczenie usług, niezależnie dla każdej z jednostek organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego, w okresie od 02.09.2024r. do 31.08.2025r., polegających na przygotowaniu, dostarczeniu oraz wydaniu posiłków uczniom i podopiecznym korzystającym z żywienia:

3) ZADANIE III - dostarczanie obiadów do Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie, od poniedziałku do piątku, tj. szacunkowo:
- ok. 231 dni żywieniowych w okresie od 02.09.2024r. do 31.08.2025r., czyli szacunkowo: 1.940 obiadów RAZEM: 1.940 posiłków.

2. Wykonawcy … przygotowują, dostarczają oraz wydają posiłki korzystając z opakowań i naczyń będących w dyspozycji Wykonawcy.
3. Wykonawcy zobowiązani będą do zagospodarowania odpadów pokonsumpcyjnych oraz ich utylizacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, do zmywania oraz wyparzenia naczyń, sztućców, termosów itp.
4. Wykonawca celem realizacji zamówienia zobowiązany jest do zorganizowania we własnym zakresie i na własny koszt oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami: kuchni (z zastrzeżeniem opisanym w pkt 5), niezbędnych środków transportu, urządzeń, narzędzi i wyposażenia oraz zorganizowania i trzymania punktów przyjęcia oraz wydawania posiłków u poszczególnych Odbiorców usług.
5. Wymogi dotyczące organizacji kuchni do realizacji przedmiotu zamówienia:

3) w ZADANIU III kuchnia powinna być zorganizowana w odległości nie dalszej niż 25 km od siedziby Odbiorcy usług przy ul. Klonowej 2B w Kętrzynie (liczonej po istniejących utwardzonych drogach publicznych);
UWAGA: zaproponowanie kuchni w odległości dalszej niż w/w spowoduje odrzucenie oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia – weryfikacja odległości będzie prowadzona przez zastosowanie strony: https://www.viamichelin.pl/web/Trasy/
- niniejsze żądania wynikają z charakteru usługi i konieczności przygotowania, dostarczenia i wydania posiłków świeżych, o określonej temperaturze, w należytym standardzie i o wymaganej jakości celem spełnienia warunków art. 17 ust. 1 i art. 204 ust. 1 Pzp. (doświadczenie wykazywane przez Wykonawcę w związku z warunkami udziału w postępowaniu określonymi w rozdz. XIX może wynikać z wykorzystywania kuchni w innej lokalizacji niż ta organizowana na potrzeby przedmiotowego zamówienia).
6. Przedmiot zamówienia zawarty jest w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym odpowiednio zał. nr 10c do SWZ , informacja o pomieszczeniach podlegających dzierżawie w zał. nr 11 do SWZ a warunki realizacji zamówienia zostały opisane w projektach umów, stanowiących odpowiednio zał. nr 9c do SWZ.

8. Szczegółowe informacje w szczególności dotyczące rozliczenia zamówienia zawierają projekty umów, stanowiące odpowiednio zał. nr 9c do SWZ.
Numeracja ustępów zgodna z SWZ, pełny tekst w rozdz. VI SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków

4.5.5.) Wartość części: 39867,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 661062,02 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 784114,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 661062,02 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Renata Pikulska Restauracja "U Renaty"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7421001147

7.3.4) Miejscowość: Reszel

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 661062,02 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 641865,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 675648,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 675648,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIX- PLUS Edyta Klimowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422052247

7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 675648,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-06-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41904,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41904,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41904,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MIX- PLUS Edyta Klimowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7422052247

7.3.4) Miejscowość: Kętrzyn

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41904,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-09-02 do 2025-08-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Zarząd Powiatu w Kętrzynie uchwałą nr 1562/2024 z dnia 18 stycznia 2024r. zmienioną uchwałą nr 1607/2024 z dnia 29 lutego 2024r. na podstawie art. 41 ustawy z dnia 11 września 2019r. Pzp wyznaczył Centrum Usług Wspólnych Powiatu Kętrzyńskiego jako zamawiającego do przeprowadzenia w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych powiatu kętrzyńskiego postępowań dotyczących usług przygotowania, dostarczania i podawania gotowych posiłków w jednostkach organizacyjnych Powiatu Kętrzyńskiego: 1) Zespołu Szkół w Reszlu im. M. Rataja w Reszlu, ul. Łukasińskiego 3, 2) Powiatowego Centrum Edukacyjne w Kętrzynie, ul. Poznańska 21, 3) Powiatowego Domu Dziecka w Kętrzynie, ul. Klonowa 2B.
2. Terminy realizacji zamówienia są określone datami z uwagi na jego charakter - musi być realizowane w sposób ciągły w związku z tym, że na mocy Prawa oświatowego placówki zorganizowały internaty lub opiekę przedszkolną, w których muszą zapewnić uczniom/ podopiecznym bieżące wyżywienie w trakcie nauki / zapewnienia opieki.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.