eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabłudów › Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZABŁUDÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659208

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 8

1.5.2.) Miejscowość: Zabłudów

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-060

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@zabludow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip-umzabludow.wrotapodlasia.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cb9bf466-d566-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb9bf466-d566-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286384

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00074941/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.9 Bieżące utrzymanie dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00222203

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 452313,20 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań związanych z bieżącym utrzymaniem dróg gminnych na terenie Gminy Zabłudów polegającym na wynajmie sprzętu drogowo-budowlanego wraz z obsługą operatorską oraz pracowników do prac fizycznych z podziałem na dwa zadania.
1) Zakres wykonywanych prac w ramach Zadania nr 1:
a) Roboty wykonywane przy użyciu koparko-ładowarki przy remontach przepustów, karczowaniu pni z pasa drogowego, uzupełnianiu poboczy i skarp, odnawianiu rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych wraz z załadunkiem i wywozem na odległość do 5 km oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego.
b) Roboty wykonywane przy użyciu samochodu ciężarowego z wywrotką o ładowności min. 12 ton przy remontach przepustów, karczowaniu pni z pasa drogowego, uzupełnianiu poboczy i skarp, odnawianiu rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych wraz z załadunkiem i wywozem na odległość do 5 km oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego.
c) Roboty wykonywane przy użyciu równiarki drogowej przy remontach przepustów, karczowaniu pni z pasa drogowego, uzupełnianiu poboczy i skarp, odnawianiu rowów wraz ze ścięciem poboczy do 30 cm na drogach gminnych, itp. oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego.
d) Roboty wykonywane przy użyciu walca drogowego przy zagęszczaniu nawierzchni oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego.
e) Roboty ręczne takie jak: ułożenie rur do przepustów, obłożenie darniną wlotów i wylotów przepustów, uzupełnienie skarb i rowów odwadniających oraz poboczy, czyszczenie przepustów i rowów przydrożnych, wykaszanie poboczy dróg gminnych kosiarką ręczną żyłkową spalinową do koszenia w miejscach niedostępnych, lub sprzęt równoważny oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego.
f) Roboty wykonywane przy użyciu ciągnika min. 120 KM z możliwością doczepienia zamiatarki i beczkowozu do wypompowywania nadmiaru wody, a także czyszczenie przepustów, studzienek kanalizacyjnych oraz inne prace z wykorzystaniem ciągnika w ramach bieżącego utrzymania dróg.
2) Zakres wykonywanych prac w ramach Zadania nr 2:
a) Wykaszanie poboczy dróg gminnych ciągnikiem z doczepianą kosiarką bijakową lub inną równoważną do koszenia dużych powierzchni, lub sprzęt równoważny, kosiarką wysięgnikową doczepiana do ciągnika lub sprzęt równoważny oraz inne prace zlecone przez Zamawiającego związane z bieżącym utrzymaniem pasa drogowego takich jak: koszenie poboczy, prace porządkowe, uzupełnianie ubytków w jezdniach gruntowych i utwardzonych.
W/w prace będą wykonywane w sektorach.
• W sektorze nr 1, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona lewa i do drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona lewa wraz z droga Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia.
• W sektorze nr 2, tj.: od drogi Zabłudów – Folwarki Małe – Żednia strona prawa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona lewa.
• W sektorze nr 3, tj.: granica miasta Białegostoku wzdłuż drogi krajowej nr 19 do Zabłudowa strona prawa i do drogi Zabłudów – Nowosady strona prawa.
• W sektorze nr 4, tj.: od drogi Zabłudów – Nowosady strona lewa wzdłuż drogi wojewódzkiej nr 685 Zabłudów – Hajnówka do granicy gminy strona prawa.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 263 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm) postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, zamawiający może dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu wykonawców albo unieważnić postępowanie.
W dniu 12.04.2024r wykonawca P.H.U. HYDRO-BUD Bogdan Lulewicz ul. I-szej Dywizji 51, 16-060 Zabłudów poinformował na piśmie o rezygnacji z podpisania umowy, przed terminem upływu związania ofertą,
Zamawiający dokonał oceny oferty kolejnego Wykonawcy, jednakże jego oferta jak i pozostałych Wykonawców przewyższa kwotę na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty kolejnych Wykonawców zgodnie z dyspozycją art. 255 ust. 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm)`
W tej sytuacji Zamawiający ma prawo unieważnić postępowanie, gdyż ma świadomość, że nie może rozstrzygnąć postępowania ze względu na brak środków finansowych.
Mając powyższe na względzie, unieważnienie przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia stało się konieczne i uzasadnione.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 534500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 929387,50 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.