eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kartuzy › Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kartuzy - Rejon 1, Rejon 2.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kartuzy – Rejon 1, Rejon 2.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: URZĄD MIEJSKI W KARTUZACH

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000527546

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Gen. Józefa Hallera 1

1.5.2.) Miejscowość: Kartuzy

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-300

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@poczta.kartuzy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kartuzy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/895341

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg gminnych w Gminie Kartuzy – Rejon 1, Rejon 2.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7358da1-df99-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00286193

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049985/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Budowa i przebudowa dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00239321

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część zamówienia nr 1 obejmuje swoim zakresem wykonanie robót w następujących miejscowościach:
1) Brodnica Dolna, ul. Jeziorna dz. ew.nr 549/2 – budowa drogi – płyty pełne z odzysku (3mx67m) + płyty yomb (3mx108m) + (dwie mijanki 36m2). Część płyt znajduje się na przyszłym placu budowy. Pozostałe płyty należy przewieźć z ul. Rybackiej w Brodnicy Dolnej;
2) Borowo, ul. Ogrodowa, dz. ew. nr 152/4; 156/16 – budowa drogi z płyt yomb (3m x 36m + wjazd 35m2);
3) Dzierżążno, ul. Źródlana, dz. ew. nr 650 – budowa drogi z płyt yomb – materiał płyty do zakupu;
4) Grzybno, ul. Merglowa Góra, dz. ew. nr 321/2; 320/1; 323/2; 323/3 - budowa drogi z płyt yomb (3mx179m + wjazd 18m2);
5) Kiełpino, ul. Świerkowa, dz. ew. nr 429/25 – budowa drogi z płyt yomb (4mx82m) + plyty yomb z odzysku (4mx14m);
6) Kiełpino, ul. Wrzosowa, dz. ew. nr 343; 822; 349/5; 351/7; 351/13 – budowa drogi yomb (4mx120m- płyty nowe) + płyty yomb z odzysku (4mx26m)
7) Kiełpino, ul. Leśna dz. ew. nr 356– budowa drogi (4mx62m)
8) Mezowo, ul. Kiełpińska dz. ew. nr 51/3; 376/6 – budowa drogi z płyt yomb (3mx56m- płyty nowe)
9) Ręboszewo, dz. ew. nr 99/8; 99/9– budowa drogi z płyt yomb (4x17m) + zjazd (28m2) + przełożenie płyt z odzysku (30m2)
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 642090,25 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Część zamówienia nr 2 obejmuje swoim zakresem wykonanie robót w następujących miejscowościach:
1) Bącz, dz. ew. nr 96 – budowa drogi z płyt yomb (3mx70m) + podniesienie drogi przy przepuście i przełożenie płyt istniejących wraz z podbudową z betonu (48m2) + brukowanie przepustu wraz z zabezpieczeniem barierką.
2) Głusino, dz. ew. nr 127/3 – budowa drogi z płyt yomb – przełożenie płyt istniejących (75 m2 ułożonych jako 2 pasy po 50 szt. płyt) i dołożenie dodatkowego pasa o pow. ok. 55,5 m2 (pas z płyt ułożonych w poprzek) + ułożenie dodatkowych 10 szt. nowych płyt yomb. W ten sposób zostanie uzyskana droga o szerokości ok. 2,5 m;
3) Łapalice, ul. Polna, dz. ew. nr 228/2 – budowa drogi z płyt yomb (4mx43m);
4) Mirachowo, ul. Polna, dz. ew. nr 129 – budowa drogi z płyt yomb (3mx158m);
5) Nowa Huta, dz. ew. nr 10 – budowa drogi z płyt yomb (3mx34m);
6) Prokowo, ul. Przy Hydroforni, dz. ew. nr 187 – budowa drogi z płyt yomb (3mx28m);
7) Prokowo, ul. Sytna Góra, dz. ew. nr 484 – budowa drogi z płyt yomb (3mx147m) + zjazd (30m2);
8) Pomieczyńska Huta, dz. ew. nr 484 – budowa drogi z płyt yomb (3mx31m) + rozbiórka bruku;
9) Staniszewo, ul. Brzozowa dz. ew. nr 285/2 – budowa drogi z płyt pełnych – płyty z odzysku (3mx103m) + płyty yomb (3mx110m) + budowa przepustu;
2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określono w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

4.5.5.) Wartość części: 528089,09 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 468110,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 662243,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 468110,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RADOSŁAW LICA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891015803

7.3.3) Ulica: ul. Ks. B. Szuty 16

7.3.4) Miejscowość: Brodnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 468110,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 409318,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 623160,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 409318,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RADOSŁAW LICA

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5891015803

7.3.3) Ulica: ul. Ks. B. Szuty 16

7.3.4) Miejscowość: Brodnica Górna

7.3.5) Kod pocztowy: 83-324

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-16

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 409318,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.