eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup wraz z dostawą i wniesieniem papieru toaletowego oraz ręczników papierowych dla Wydziałów KWP w Katowicach, CBŚP Katowice, BSWP Katowice, CBZC Katowice oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wraz z dostawą i wniesieniem papieru toaletowego oraz ręczników papierowych dla Wydziałów KWP w Katowicach, CBŚP Katowice, BSWP Katowice, CBZC Katowice oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Zamówień Publicznych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 270208292

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lompy 19

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-038

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ka.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://slaska-policja.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wraz z dostawą i wniesieniem papieru toaletowego oraz ręczników papierowych dla Wydziałów KWP w Katowicach, CBŚP Katowice, BSWP Katowice, CBZC Katowice oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6511c736-d9e7-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286190

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00129271/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Zakup wraz z dostawą i wniesieniem papieru toaletowego oraz ręczników papierowych dla Wydziałów KWP w Katowicach, CBŚP Katowice, BSWP Katowice, CBZC Katowice oraz jednostek garnizonu śląskiego Policji

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00192621

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-2380-82/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 610000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywne dostawy wraz z wniesieniem papieru toaletowego i ręczników papierowych dla KWP w Katowicach, CBŚP Katowice, BSWP Katowice, CBZC Katowice oraz jednostek terenowych garnizonu śląskiego Policji.”
1.1. Papier toaletowy - Papier toaletowy makulaturowy, szary lub biały, jednowarstwowy, gofrowany. Długość rolki 130 m (typu JUMBO), szerokość rolki 9 cm do 9,5 cm, gramatura 32g/m2 do 36g/m2. Pakowany po 12 rolek.
1.2. Ręczniki papierowe - Ręczniki papierowe w listkach ZZ, jednowarstwowe, zielone, szare lub białe. Pakowane w kartonach po 20 paczek, w paczce po 200 sztuk, razem w kartonie 4000 listków. Wymiar jednego listka po rozłożeniu 23cmx25cm, gramatura 35g/m2 do 36g/m2.
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu przedmiotu zamówienia i jego zakresu znajdują się w:
2.1. załącznik nr 1 – formularz ofertowy;
2.2. załącznik nr 2 – projektowane postanowienia umowy;
3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33761000-2 – papier toaletowy, 33763000-6 – ręczniki papierowe do rąk
4. Zamawiający wymaga, aby cały dostarczony asortyment był fabrycznie nowy, gatunku I, wolny od wad technicznych i prawnych, dopuszczony do obrotu i spełniał normy jakościowe i użytkowe wskazane przez Zamawiającego w pkt 1.
5. Zamawiający przewiduje realizację dostaw sukcesywnie według bieżących potrzeb Zamawiającego.
6. Wykonawca oświadczy, że cena oferty obejmuje zakup, dostawę i wniesienie asortymentu do wskazanego przez Zamawiającego miejsca/pomieszczenia. Zamawiający informuje, że dostawy odbywać się będą do magazynów Zamawiającego – część z nich posiada rampę.
7. Rozliczanie następować będzie na podstawie faktycznie zrealizowanych dostaw sukcesywnych zgodnie z potrzebami Zamawiającego, według cen jednostkowych obliczonych zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający zastrzega, że wskazane w formularzu ofertowym ilości są ilościami szacunkowymi podanymi w celu wyboru oferty najkorzystniejszej.
8. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zamierza im powierzyć oraz podania nazw firm podwykonawców, jeśli są już znane (załącznik nr 1 do SWZ).
9. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia pojawiłyby się nazwy własne, oznacza to, że Zamawiający dopuszcza produkt równoważny. Za równoważny Zamawiający uzna asortyment, produkt o takim samym przeznaczeniu jak wskazany w pkt. 1 oraz co najmniej takim samym zakresie użytkowania. Udowodnienie równoważności asortymentu, produktu spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający będzie brał pod uwagę parametry wskazane:
- w pkt. 1.1 dla papieru toaletowego tj. długość rolki, wysokość rolki oraz jej gramaturę,
- w pkt. 1.2 dla ręczników papierowych tj. wymiar listka oraz gramaturę.
W przypadku zaoferowania produktów równoważnych Wykonawca musi przedstawić dowody dokumentujące wskazane powyżej parametry techniczne, z których jednoznacznie wynikać będzie, że są one w pełni równoważne do wskazanych przez zamawiającego produktów. Zaproponowane rozwiązanie równoważne powinno posiadać wymagane prawem świadectwa, certyfikaty, dopuszczenia oraz spełniać wymagania określone w dokumentacji postępowania.
10. Wybór najkorzystniejszej oferty odbędzie się na podstawie kryteriów określonych w Rozdziale XX SWZ.
11. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
12. Wykonawca zapewni ochronę przekazywanych danych osobowych, zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych i Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych (dalej RODO). Obowiązek poinformowania podwykonawców, podmiotów trzecich i członków konsorcjum o przetwarzaniu danych osobowych spoczywa na Wykonawcy. Oświadczenie Wykonawcy o wypełnieniu obowiązków wynikających z art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o niniejsze zamówienie złożone w załączniku nr 1 do SWZ – formularz ofertowy.
13. Maksymalna wartość umowy, z zastrzeżeniem § 6 ust. 9 projektowanych postanowień umowy, będzie opiewać na kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację zamówienia podaną na otwarciu ofert., a rozliczenie za zrealizowane dostawy będzie następować wg cen jednostkowych wskazanych w załączniku nr 1 do SWZ - formularzu ofertowym. Cena oferty brutto obliczona zgodnie dyspozycją sekcji XX SWZ, wpisana do załącznika nr 1 do SWZ - formularza ofertowego posłuży Zamawiającemu do wyboru najkorzystniejszej oferty. Jeżeli cena oferty najkorzystniejszej przekroczy kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację, to Zamawiający podejmie decyzję czy będzie zawierał umowę do wysokości posiadanych środków, czy zwiększy środki przeznaczone na realizację, czy unieważni postępowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33761000-2 - Papier toaletowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33763000-6 - Ręczniki papierowe do rąk

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 712245,03 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 813706,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 712245,03 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. JAREX Stanisław Felich

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6221642740

7.3.3) Ulica: ul. Odolanowska 60

7.3.4) Miejscowość: Raczyce

7.3.5) Kod pocztowy: 63-430

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 750300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.