eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Suwałki › Rozbiórka budynków gospodarczych i garażowych, usytuowanych przy ul. Tadeusza Kościuszki 18, 20 i 26 w Suwałkach, stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka budynków gospodarczych i garażowych, usytuowanych przy ul. Tadeusza Kościuszki 18, 20 i 26 w Suwałkach, stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Suwałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671030

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 1

1.5.2.) Miejscowość: Suwałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-400

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875635000

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zbm.suwalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suwalki.pl/Przetargi_sekcja

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/Postepowania/71884f75-ca87-4c74-abd1-5fddcde9a3f5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbiórka budynków gospodarczych i garażowych, usytuowanych przy ul. Tadeusza Kościuszki 18, 20 i 26 w Suwałkach, stanowiących własność Gminy Miasta Suwałki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e20eb40e-e253-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286172

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00026767/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.39 ul. Kościuszki 18 - rozbiórka pomieszczeń gospodarczych i garaży

1.1.40 ul. Kościuszki 20 - rozbiórka pomieszczeń gospodarczych i garaży

1.1.41 ul. Kościuszki 26 - rozbiórka pomieszczeń gospodarczych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00190857/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129053,73 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Część 1: Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka budynku gospodarczego i budynku garażowego, usytuowanych na działce o nr geod. 11126 w obszarze zabytkowego układu urbanistycznego
przy ul. Tadeusza Kościuszki 18 w Suwałkach oraz budynku gospodarczego i budynku garażowego, usytuowanych na działkach o nr geod. 11125/1 i 12014 w obszarze zabytkowego układu urbanistycznego przy ul. Tadeusza Kościuszki 20 w Suwałkach.
a) Obiekty przewidziane do rozbiórki:
 budynek gospodarczy parterowy, częściowo podpiwniczony, z dachem jednospadowym krytym częściowo papą asfaltową, blachą i płytami azbestowo-cementowymi. Podstawowe dane liczbowe:
powierzchnia zabudowy - 104,49 m2
wysokość p.p.t. - 4,71 m
kubatura - 434,13 m3
 budynek garażowy parterowy, niepodpiwniczony, z dachem jednospadowym krytym częściowo papą asfaltową i blachą. Podstawowe dane liczbowe:
powierzchnia zabudowy - 50,91 m2
wysokość p.p.t. - 2,51 m
kubatura - 114,03 m3
 budynek gospodarczy parterowy, niepodpiwniczony, z dachem jednospadowym krytym papą asfaltową. Podstawowe dane liczbowe:
powierzchnia zabudowy - 208,43 m2
wysokość p.p.t. - 3,67 m
kubatura - 689,90 m3
 budynek garażowy parterowy, niepodpiwniczony, z dachem jednospadowym krytym papą asfaltową. Podstawowe dane liczbowe:
powierzchnia zabudowy - 21,19 m2
wysokość p.p.t. - 2,69 m
kubatura - 53,40 m3
b) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa.
c) Zamawiający nie przewiduje wykorzystania materiałów z rozbiórki, materiał pozostaje własnością Wykonawcy.
d) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 89589,12 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Część 2: Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka trzech budynków gospodarczych, usytuowanych na działce o nr geod. 11115/2 w obszarze zabytkowego układu urbanistycznego przy ul. Tadeusza Kościuszki 26 w Suwałkach.
a) Obiekty przewidziane do rozbiórki:
 budynek gospodarczy parterowy, niepodpiwniczony, z dachem jednospadowym krytym papą asfaltową. Podstawowe dane liczbowe:
powierzchnia zabudowy - 63,17 m2
wysokość p.p.t. - 2,43 m
kubatura - 144,03 m3
 budynek gospodarczy parterowy, niepodpiwniczony, z dachem płaskim krytym papą asfaltową. Podstawowe dane liczbowe:
powierzchnia zabudowy - 34,93 m2
wysokość p.p.t. - 1,45 m
kubatura - 99,21 m3
 budynek gospodarczy parterowy, niepodpiwniczony, z dachem jednospadowym krytym papą asfaltową. Podstawowe dane liczbowe:
powierzchnia zabudowy - 18,07 m2
wysokość p.p.t. - 2,48 m
kubatura - 42,10 m3
b) Szczegółowy przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa.
c) Zamawiający nie przewiduje wykorzystania materiałów z rozbiórki, materiał pozostaje własnością Wykonawcy.
d) Zamówienie należy zrealizować zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami Prawa Budowlanego, normami i warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

4.5.5.) Wartość części: 39464,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99800,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 282900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99800,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JANTRANS Transport Ciężarowy Roboty Ziemne Jankowski Grzegorz, NIP 844-102-83-68,ul. Konińska 8, 16-400 Suwałki

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8441028368

7.3.3) Ulica: Konińska 8

7.3.4) Miejscowość: Suwałki

7.3.5) Kod pocztowy: 16-400

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99800,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31488,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 145140,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31488,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: W i W Plus Sp. z o. o.,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5993174356

7.3.3) Ulica: Ryska 8

7.3.4) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

7.3.5) Kod pocztowy: 66-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31488,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.