eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miłki › Poprawa efektywności energetycznej gminnego budynku publicznego przy ul. Giżyckiej 45 w Miłkach



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa efektywności energetycznej gminnego budynku publicznego przy ul. Giżyckiej 45 w Miłkach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790671260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mazurska

1.5.2.) Miejscowość: Miłki

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-513

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@gminamilki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://gminamilki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.przetargi.gminamilki.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność statutowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa efektywności energetycznej gminnego budynku publicznego przy ul. Giżyckiej 45 w Miłkach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ec04902e-cf83-11ec-9ed6-82024ae9c4d2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022771/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Poprawa efektywności energetycznej gminnej budynku publicznego przy ul. Giżyckiej 45 w Miłkach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00149803/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.701.11.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie robót budowlanych w trybie przetargu nieograniczonego polegającego na poprawie efektywności energetycznej gminnego budynku publicznego przy ul. Giżyckiej 45 w Miłkach.

1. Zakres planowanych prac projektowych:
1.1 Opracowanie ostatecznego, docelowego projektu koncepcyjnego dla
przedmiotowego budynku przy uwzględnieniu wszystkich nie ujętych w niniejszym opracowaniu wytycznych i uwarunkowań ostatecznie sprecyzowanych przez Zamawiającego,
2. Opracowanie projektu budowlanego dla przedmiotowego projektowanego budynku,
1.2 Opracowanie opinii o stanie technicznym budynku – 4 egz.
1.3 Opracowanie inwentaryzacji – 4 egz.
1.4 Opracowanie dokumentacji : Koncepcji, PZT, PAB, PT ( branża elektryczna, teletechniczna, sanitarna, konstrukcja, geologia gruntu, technologia) – 4 egz.
1.5 Uzyskanie wymaganych uzgodnień i pozwoleń – zgodnie z obowiązującymi przepisami,
1.6 Wykonanie dokumentacji projektowej wykonawczej i kosztorysowej dla projektowanego budynku umożliwiającej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia,
1.7 Sporządzenie prawidłowych specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich we wszystkich branżach budowalnych przewidzianych do realizacji,
1.8 Wykonanie dokumentacji powykonawczej zrealizowanych budynku oraz dokonanie skutecznego zgłoszenia zakończenia prac budowlanych wraz z uzyskaniem stosownych dokumentów, uzgodnień i pozwoleń na użytkowanie
przedmiotowych budynków zgodnie z projektowanym przeznaczeniem.
2. Zakres planowanych robót budowlanych:
2.1 Rozbiórka przewidzianych w docelowej dokumentacji budowlanej inwestycji,
istniejących elementów budynku i zagospodarowania terenu przewidywanych do
usunięcia wraz z utylizacją materiałów rozbiórkowych,
2.2 Organizacja placu budowy wraz z ostatecznym przygotowaniem terenu pod
projektowaną zabudowę,
2.3 Wykonanie robót budowlanych przedmiotowego budynku według sporządzonej i
zatwierdzonej dokumentacji projektowo-kosztorysowej,
2.4 Wykonanie robót budowlanych instalacyjno-wykończeniowych przedmiotowego
budynku według sporządzonej i zatwierdzonej dokumentacji projektowo-
kosztorysowej,
2.5 Wykonanie uzbrojenia terenu- opcjonalnie wynikające ze stanu technicznego:
- Instalacja energetyczna: wykonanie przyłącza energetycznego do projektowanego
budynku z sieci zewnętrznej wraz z wykonaniem wewnętrznych linii zasilających i
z zasileniem projektowanego oświetlenia zewnętrznego terenu działki,
- Instalacja wodociągowa: wykonanie przyłącza wodociągowego do projektowanego
budynku z własnego ujęcia w obrębie przedmiotowej działki lub z sieci
wodociągowej zewnętrznej wraz z zewnętrznymi częściami instalacji
wodociągowych do projektowanego budynku na terenie działki,
- Instalacja kanalizacyjna: wykonanie zewnętrznych części instalacji kanalizacyjnej
projektowanego budynku na terenie w obrębie przedmiotowej działki,
2.6 Wyposażenie docelowe projektowanego budynku w urządzenia, zgodnie zapisami
zawartymi we wszystkich branżach w dokumentacji projektowej,
2.7 Niwelacja terenu,
2.8 Wykonanie wewnętrznych dojść do projektowanego budynku wraz z wejściem/wejściami do budynku, wewnętrznymi drogami dojazdowymi i miejscami ostojowymi według branżowej dokumentacji projektowej,
2.9 Wykonanie zadaszonych miejsc gromadzenia odpadów komunalnych i ogrodzeń
przedmiotowej działki od strony ulicy dojazdowej i działek sąsiednich,
2.10 Wykonanie oświetlenia terenu wraz z montażem elementów małej architektury,
2.11 Prace agrotechniczne i docelowe ukształtowanie terenu wraz z końcową
utylizacją pozostałych odpadów z terenu budowy.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w:
1) projektowanych postanowieniach umowy, które stanowią załącznik Nr 5 do SWZ,
2) Programie Funkcjonalno - Użytkowym, w Audycie Energetycznym, które stanowią załącznik Nr 6 do SWZ.

4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia na podstawie: dokumentacji projektowej, SWZ wraz z załącznikami, pytaniami i odpowiedziami udzielonymi w trakcie procedury o udzielenie zamówienia publicznego, a także, obowiązującymi przepisami szczegółowymi i sztuką budowlaną.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4178000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4178000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4178000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Marta Machaj

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481741144

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4178000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2023-12-01

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.