eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › Świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP eksploatowanego przez Politechnikę Morską w Szczecinie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania
Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP
eksploatowanego przez Politechnikę Morską w Szczecinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Morska w Szczecinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145129

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wały Chrobrego 1-2

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-500

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@pm.szczecin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pm.szczecin.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania
Zintegrowanego Systemu Informatycznego klasy ERP
eksploatowanego przez Politechnikę Morską w Szczecinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f67620f0-1987-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00286106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: : 1) W niniejszym postępowaniu
komunikacja zamawiającego z wykonawcami odbywa się za pomocą środków komunikacji elektronicznej. Komunikacja między
zamawiającym a wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są w formie
elektronicznej za pośrednictwem Platformy: https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin.
2) Wszelką korespondencję związaną z niniejszym postępowaniem, należy przekazywać za pośrednictwem Platformy.
Korespondencję uważa się za przekazaną w terminie, jeżeli dotrze do zamawiającego przed upływem wymaganego terminu.
3) Dokumenty muszą zostać opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BZP-II/262-2/23

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 2

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania Zintegrowanego
Systemu Informatycznego klasy ERP eksploatowanego przez Politechnikę Morską w Szczecinie.
2) Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1a do SWZ (zadanie nr 1)
3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie
jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z
warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) Nomenklatura wg CPV:
72611000-6 – Usługi w zakresie wsparcia technicznego
72267000-4 – Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72266000-7 – Usługi doradcze w zakresie oprogramowania
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
5) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na
celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie
sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
6) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
7) W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym.
8) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na każde z 2 zadań oddzielnie. Zamawiający nie
dopuszcza możliwości składania ofert na dowolne wybrane pozycje w zadaniach.
ZADANIE 1 – Świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania SIMPLE.ERP, SIMPLE.HCM,
XPRIMER.BI, WSO2 ESB wraz z bazami danych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia na zasadach prawa opcji w zakresie ilości godzin Helpdesk. Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z prawa opcji w przypadku wykorzystania limitu godzin Helpdesk świadczenia usług serwisowych objętych Abonamentem w poszczególnych zadaniach. Maksymalnie w ramach prawa opcji Zamawiający może zwiększyć liczbę godzin serwisowych do 30% zamówionych w Abonamencie godzin Helpdesk w każdym zadaniu. Prawo opcji nie stanowi jednak dla Zamawiającego obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby roszczenie wobec Zamawiającego. Wykorzystanie prawa opcji zależy od potrzeb Zamawiającego. Uruchomienie prawa opcji nastąpi w trakcie realizacji umowy dla zamówienia podstawowego. Zamawiający ma prawo, składać wielokrotnie zamówienia na dodatkowe godziny Helpdesk w ramach Prawa opcji do wykorzystania przewidzianej dodatkowej puli liczby godzin HelpDesk w poszczególnym zadaniu. Zamawiający może skorzystać z części godzin Helpdesk przewidzianych prawem opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania jedynie z części Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Wykonawca winien w ofercie wskazać wysokość stawek według których rozliczane będą wykonane usługi w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
Wartości prawa opcji nie należy doliczać do ceny oferowanego Abonamentu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla błędu krytycznego

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla błędu ważnego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla błędu normalnego

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania Zintegrowanego
Systemu Informatycznego klasy ERP eksploatowanego przez Politechnikę Morską w Szczecinie.
2) Dokładny opis przedmiotu zamówienia określa załącznik załącznik nr 1b do SWZ (zadanie nr 2).
3) Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie
jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z
warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4) Nomenklatura wg CPV:
72611000-6 – Usługi w zakresie wsparcia technicznego
72267000-4 – Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania
72266000-7 – Usługi doradcze w zakresie oprogramowania
72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania
5) Podane przez Zamawiającego ewentualne nazwy (znaki towarowe), mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na
celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie
sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia.
6) Przedmiot zamówienia określono poprzez wskazanie obiektywnych cech technicznych
i jakościowych oraz standardów, dla których określenia dopuszcza się wskazanie przykładowych znaków towarowych.
7) W przypadku, gdy Zamawiający odnosi się w opisie przedmiotu zamówienia do norm, ocen technicznych, specyfikacji
technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza
się rozwiązania równoważne opisywanym.
8) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, tj. na każde z 2 zadań oddzielnie. Zamawiający nie
dopuszcza możliwości składania ofert na dowolne wybrane pozycje w zadaniach.
ZADANIE 2 – Świadczenie usługi opieki serwisowej i aktualizacji oprogramowania DOCUSAFE wraz z bazą danych.

4.2.6.) Główny kod CPV: 72611000-6 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

72267000-4 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania

72266000-7 - Usługi doradcze w zakresie oprogramowania

72260000-5 - Usługi w zakresie oprogramowania

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia zamówienia na zasadach prawa opcji w zakresie ilości godzin Helpdesk.
Zamawiającemu przysługuje prawo do skorzystania z prawa opcji w przypadku wykorzystania limitu godzin Helpdesk
świadczenia usług serwisowych objętych Abonamentem w poszczególnych zadaniach. Maksymalnie w ramach prawa opcji
Zamawiający może zwiększyć liczbę godzin serwisowych do 30% zamówionych w Abonamencie godzin Helpdesk w
każdym zadaniu. Prawo opcji nie stanowi jednak dla Zamawiającego obowiązku, z którego Wykonawcy przysługiwałoby
roszczenie wobec Zamawiającego. Wykorzystanie prawa opcji zależy od potrzeb Zamawiającego. Uruchomienie prawa opcji
nastąpi w trakcie realizacji umowy dla zamówienia podstawowego. Zamawiający ma prawo, składać wielokrotnie
zamówienia na dodatkowe godziny Helpdesk w ramach Prawa opcji do wykorzystania przewidzianej dodatkowej puli liczby
godzin HelpDesk w poszczególnym zadaniu. Zamawiający może skorzystać z części godzin Helpdesk przewidzianych
prawem opcji. W przypadku nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania jedynie z części
Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Wykonawca winien w ofercie wskazać wysokość stawek według
których rozliczane będą wykonane usługi w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji.
Wartości prawa opcji nie należy doliczać do ceny oferowanego Abonamentu.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla błędu krytycznego

4.3.6.) Waga: 25

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla błędu ważnego

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 4

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: wysokość kary umownej za przekroczenie czasu naprawy dla błędu normalnego

4.3.6.) Waga: 5

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający na podstawie art. 112 ustawy Pzp, określa warunek/warunki udziału w postępowaniu dotyczący/-e:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:


Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie.

4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który:

a) wykaże się wykonaniem bądź wykonywaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na opiece nad systemem informatycznym, tj. wprowadzaniu poprawek do systemu i wykonywaniu czynności administracyjnych, przez okres co najmniej 12 miesięcy, w zakresie co najmniej:
Finanse i księgowość, Majątek trwały, Obrót towarowy, Kadry i płace, Raporty i Analizy dla zadania numer 1
oraz
Elektroniczny Obieg Dokumentów dla zadania numer 2.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższy warunek musi zostać spełniony łącznie przez jednego z wykonawców (nie dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców występujących wspólnie).
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie , z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

b) wykaże że będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji Zamówienia osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, tj. posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje:

- Kierownikiem Zespołu serwisu – liczba osób – co najmniej 1, który będzie posiadał co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem świadczącym usługi opieki serwisowej dla systemu informatycznego, nabyte poprzez uczestnictwo w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Ofert w co najmniej 2 projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego;

- Pracownikami serwisu – co najmniej 2 osoby, posiadające doświadczenie w administrowaniu systemami:
SIMPLE.ERP, XPRIMER.BI, SIMPLE.HCM, WSO2 ESB dla zadania 1,
DocuSafe dla zadania nr 2
nabyte poprzez uczestnictwo w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Ofert w co najmniej dwóch projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego.
Wzór oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu stanowi Załącznik nr 2a do SWZ.

W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, powyższy warunek musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich wykonawców (dopuszcza się łączenia potencjałów Wykonawców występujących wspólnie). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek dołączyć do oferty oświadczenie , z którego będzie wynikać, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.

W przypadku posługiwania się przez wykonawcę cudzym potencjałem, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby (w zakresie warunku określonego w lit. a) lub b)), jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia, następujących podmiotowych środków dowodowych:

1) Wykazu usług potwierdzającym wykonanie bądź wykonywanie w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej dwóch usług polegających na opiece nad systemem informatycznym, tj. wprowadzaniu poprawek do systemu i wykonywaniu czynności administracyjnych, przez okres co najmniej 12 miesięcy, w zakresie co najmniej:
Finanse i księgowość, Majątek trwały, Obrót towarowy, Kadry i płace, Raporty i Analizy dla zadania numer 1
oraz
Elektroniczny Obieg Dokumentów dla zadania numer 2.
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy.
Wykaz zaleca się złożyć zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 2d do SWZ.

2) Wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami z którego będzie wynikać, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował co najmniej:

- Kierownikiem Zespołu serwisu – liczba osób – co najmniej 1, który będzie posiadał co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie kierowania zespołem świadczącym usługi opieki serwisowej dla systemu informatycznego, nabyte poprzez uczestnictwo w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Ofert w co najmniej 2 projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego;

- Pracownikami serwisu – co najmniej 2 osoby, posiadające doświadczenie w administrowaniu systemami:
SIMPLE.ERP, XPRIMER.BI, SIMPLE.HCM, WSO2 ESB dla zadania 1,
DocuSafe dla zadania nr 2
nabyte poprzez uczestnictwo w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania Ofert w co najmniej dwóch projektach informatycznych opieki serwisowej systemu informatycznego.
Wykaz zaleca się złożyć zgodnie ze wzorem wskazanym w załączniku nr 2e do SWZ.

Wykonawca składa podmiotowe środki dowodowe aktualne na dzień ich złożenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
W takim przypadku:
• Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
• Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w następujących przypadkach:
1) gdy wystąpią przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej.”) np. pogoda uniemożliwiająca wykonywanie umowy, zdarzenia nie leżące po żadnej ze stron umowy. Strony mają prawo do skorygowania uzgodnionych zobowiązań i przesunięcia terminu realizacji maksymalnie o czas trwania siły wyższej. Strony zobowiązują się do natychmiastowego poinformowania się nawzajem o wystąpieniu ww. przeszkód,
2) gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia – Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia,
2. Zamawiający przewiduje zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku zmiany ceny materiałów lub kosztów związanych z realizacją umowy w rozumieniu art. 439 Pzp na zasadach opisanych w ust. 4 pkt 1), 2) i 3) . Przez zmianę ceny materiałów lub kosztów rozumie się wzrost odpowiednio cen lub kosztów, jak i ich obniżenie, względem ceny lub kosztu przyjętych w celu ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy zawartego w ofercie. Jako materiały oraz wzrost kosztów realizacji umowy uznaje się wzrost cen serwisowych usług informatycznych/
3. Strony umowy będą uprawnione do zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o ile poziom zmiany ceny materiałów lub kosztów, przez który rozumie się średnioroczny wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni, publikowany przez Prezesa Głównego Urzędu Statystycznego, osiągnie poziom co najmniej 10%. Maksymalna wartość zmiany wynagrodzenia, jaką dopuszcza Zamawiający w efekcie zastosowania postanowień o zasadach wprowadzania zmian wynosi 30% wynagrodzenia Wykonawcy ustalonego pierwotnie w umowie za serwisowe usługi informatyczne. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy w rozliczeniu okresowym ulegnie zmianie o wielkość średniorocznego wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych za rok poprzedni. Wynagrodzenie należne Wykonawcy zostanie powiększone o Wskaźnik.
4. Strony ustalają następujące zasady zmiany wynagrodzenia:
1) waloryzacja wynagrodzenia możliwa jest jednorazowo w trakcie trwania niniejszej umowy na wniosek, który złożony może być nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji umowy i nie później niż 1 miesiąc przed upływem terminu realizacji umowy.
2) waloryzacja nie dotyczy wynagrodzenia za usługi wykonane przed datą złożenia wniosku lub które zgodnie z umową miały być wykonane w ciągu 6 miesięcy od dnia rozpoczęcia realizacji umowy, chyba, że opóźnienie wynika z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
3) Wykonawca, którego wynagrodzenie zostało zmienione zgodnie z ust. 2, zobowiązany jest do zmiany wynagrodzenia przysługującego podwykonawcy, z którym zawarł umowę, w zakresie odpowiadającym zmianom cen materiałów lub kosztów dotyczących zobowiązania podwykonawcy, jeżeli łącznie spełnione są następujące warunki:
a) przedmiotem umowy są usługi,
b) okres obowiązywania umowy przekracza 6 miesięcy.
5. Jeżeli w trakcie obowiązywania umowy nastąpi zmiana stawki podatku VAT, w takim przypadku umowa nie ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto.
6. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu do umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2023-07-11 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/pm_szczecin

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-07-11 10:05

8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-08-09

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.