eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wyrzysk › Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z obiektem OSP i zagospodarowaniem terenu w Bąkowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z obiektem OSP i zagospodarowaniem terenu w Bąkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WYRZYSK

1.3.) Oddział zamawiającego: Urząd Miejski w Wyrzysku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bydgoska 29

1.5.2.) Miejscowość: Wyrzysk

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-300

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@wyrzysk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wyrzysk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wyrzysk/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z obiektem OSP i zagospodarowaniem terenu w Bąkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f88c372b-fe9a-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00286055

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025984/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Przebudowa i rozbudowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z obiektem OSP i zagospodarowaniem terenu w Bąkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00245775/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZPU.271.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zadanie obejmuje przebudowę i remont pomieszczeń z wymianą zniszczonych i skorodowanych elementów oraz zagospodarowaniem terenu poprzez montaż instalacji fotowoltaicznej w południowej części działki na gruncie. Obiekt będzie dostępny dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz zostanie poddany termomodernizacji.
2. Charakterystyka budynku:
• ilość kondygnacji – 1 z częściowym podpiwniczeniem z zewnętrznym wejściem
• wymiary budynku – długość 26,55 m x szerokość 14,76 m x wysokość 6,78 m
• projektowana powierzchnia użytkowa – 303,60 m2 (świetlica 250,50 m2 i OSP 53,10 m2)
• projektowana powierzchnia zabudowy – 318,47 m2
• projektowana powierzchnia całkowita - 394,69 m2
• projektowana kubatura 1.866,23 m3
3. Przebudowa budynku obejmować będzie roboty zewnętrzne polegające na:
• dostosowaniu obiektu dla osób niepełnosprawnych, poprzez budowę pochylni w elewacji frontowej i wykonaniu toalety dla osób niepełnosprawnych,
• termomodernizacji budynku poprzez wykonanie ocieplenia ścian styropianem gr. 16 cm,
• wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentowych,
• wykonaniu remontu tarasu poprzez wymianę uszkodzonych płytek
• remoncie schodów zewnętrznych poprzez wymianę uszkodzonych płytek ceramicznych ryflowanych,
• ułożeniu nowej papy na pokryciu dachowym (oprócz dachu z blachodachówki)
• wykonaniu nowych rynien i obróbek blacharskich na wszystkich dachach,
• poszerzeniu bramy wjazdowej do remizy OSP.
4. Roboty wewnętrzne obejmują w szczególności:
• dostosowaniu obiektu dla osób niepełnosprawnych poprzez wykonanie łazienki dla osób niepełnosprawnych,
• wykonanie nowej wentylacji,
• wykonanie nowych syfitów z wymianą izolacji z wełny mineralnej oraz sufitem podwieszanym typu OWA (nad salą)
• wykonanie nowej stolarki drzwiowej wewnętrznej,
• usunięcie starej farby ze ścian i sufitów (tam gdzie stropy żelbetowe oraz płyta G-K), wykonanie nowych gładzi gipsowych, malowanie sufitów i ścian, w tym do wysokości 1,5 m lamperii zmywalnych,
• wykonanie płytek ceramicznych w pomieszczeniach sanitarnych oraz kuchni do wys. 2 m
• wymianą drzwi wewnętrznych z sali głównej w stronę korytarza,
• wykonanie pomieszczenia biurowego przy remizie OSP,
• zmiana lokalizacji pomieszczenia magazynowego przy kuchni świetlicy wiejskiej.
5. Roboty branżowe:
• instalacja centralnego ogrzewania z kotłownią wyposażoną w pompę ciepła powietrze-woda oraz zaawansowane sterowanie,
• instalacje sanitarne - zimnej i ciepłej wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej wyposażonej w przybory sanitarne wykonane zgodnie z wymogami dla osób ze szczególnymi potrzebami,
• instalacja elektryczna w zakresie oświetlenia ogólnego, ewakuacyjnego, instalacji gniazd wtyczkowych i pompy ciepła, rozdzielnic energetycznych, instalacji fotowoltaicznej i wykonania połączeń wyrównawczych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262690-4 - Remont starych budynków

45262700-8 - Przebudowa budynków

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.