eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa komputerów do 18 szkół i placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa komputerów do 18 szkół i placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKIE BIURO FINANSÓW OŚWIATY M. ST. WARSZAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015752866

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Mokotowska 55

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-542

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mbfo.przetargi@um.warszawa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mbfo.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mbfo.waw.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa komputerów do 18 szkół i placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf31795b-08cc-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285920

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00081490/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa komputerów do 19 szkół i placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00269849/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 25/MBFO/12/22

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
a) 21 komputerów typu All In One - Zamawiający informuje, że zastosowana zostanie
0 % stawka VAT, w związku z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U.
z 2021 r. poz. 685, 694, 802, 1163, 1243, 1598, 1626, 2076, 2105, 2427, z 2022 r. poz. 196),
b) 1 komputer typu TOWER wraz z monitorem - Zamawiający informuje, że zastosowana zostanie
0 % stawka VAT, w związku z art. 83 ust. 1 pkt 26 lit. a ustawy z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług (Dz. U.
z 2021 r. poz. 685, 694, 802, 1163, 1243, 1598, 1626, 2076, 2105, 2427, z 2022 r. poz. 196).
c) 6 komputerów All In One – Wykonawca określa należny podatek VAT,
d) 31 laptopów - Wykonawca określa należny podatek VAT,
do 18 szkół i placówek oświatowych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy, zgodnie
ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 10 do SWZ (szczegółowy opis przedmiotu
zamówienia). Wykaz wszystkich szkół i placówek oświatowych objętych postępowaniem wraz z ich danymi teleadresowymi
został opisany w załączniku nr 8 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

oferta z najniższą ceną przekracza kwotę, jaką szkoły i placówki oświatowe przeznaczają na sfinansowanie zamówienia

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257079,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 257079,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.