eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łyse › Ograniczenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację istniejącego oświetlenia w Gminie Łyse w 2023 r.



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ograniczenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację istniejącego oświetlenia w Gminie Łyse w 2023 r.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łyse

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668172

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Ostrołęcka 2

1.5.2.) Miejscowość: Łyse

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-437

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki

1.5.7.) Numer telefonu: +48 29 77 25 003

1.5.8.) Numer faksu: +48 29 77 25 003 w. 41

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalyse.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglyse.e-bip.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminalyse.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Administracja publiczna samorządowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Ograniczenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację istniejącego oświetlenia w Gminie Łyse w 2023 r.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-244b4379-fb9e-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285910

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00051561/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Ograniczenie zużycia energii elektrycznej poprzez modernizację istniejącego oświetlenia w Gminie Łyse w 2023 r.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00234723

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GZP.271.11.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 287500,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

V. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
5.2. Przedmiotem zamówienia jest wymiana starych nieefektywnych źródeł oświetlenia na nowe, m. in. nabycie, dostarczenie i wymiana. Na realizację zadania planowana jest pomoc finansowa w formie dotacji z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie.
Wymiana oświetlenia dotyczy obiektów i budynków szczegółowo opisanych w pkt 5.2 SWZ.
5.3. W zakres realizacji zadania wchodzi wymiana 2 638 szt. nieefektywnych źródeł światła na energooszczędne typu LED:
 Oświetlenie Sali sportowej Łyse – 32 szt. moc jednostkowa 150 W
 Oświetlenie Sali sportowej Lipniki – 20 szt. moc jednostkowa 100 W
 Oświetlenie Sali sportowej Zalas – 20 szt. moc jednostkowa 100 W
 Orlik Łyse – 8 szt. moc jednostkowa 100 W
 Orlik Łyse – 20 szt. moc jednostkowa 240 W
 Oświetlenie uliczne – 60 szt. moc jednostkowa 35 W
 SP Lipniki - Świetlówki T8 60 cm - wymiana źródła światła bez opraw – 40 szt. moc jednostkowa 9 W
 SP Lipniki - Świetlówki T8 120 cm - wymiana źródła światła bez opraw – 640 szt. moc jednostkowa 18 W
 SP Lipniki Panel oświetleniowy 60/60 (zmiana oprawy rastrowej 60x60 na panel led) – 11 szt. moc jednostkowa 45 W
 SP Zalas - Świetlówki T8 60 cm - wymiana źródła światła bez opraw – 182 szt. moc jednostkowa 9 W
 SP Zalas - Świetlówki T8 120 cm - wymiana źródła światła bez opraw – 422 szt. moc jednostkowa 18 W
 SP Zalas - dodatkowe oświetlenie hali sport – 8 szt. moc jednostkowa 60 W
 SP Łyse - Świetlówki T8 60 cm - wymiana źródła światła bez opraw – 40 szt. moc jednostkowa 9 W
 SP Łyse - Świetlówki T8 120 cm - wymiana źródła światła bez opraw – 720 szt. moc jednostkowa 18 W
 SP Łyse - Świetlówki T8 150 cm - wymiana źródła światła bez opraw – 22 szt. moc jednostkowa 24 W
 SP Łyse - Świetlówki T5 115 cm - wymiana oprawy ze źródłem światła na T8 – kpl – 150 szt. moc jednostkowa 36 W
 SP Łyse Panel oświetleniowy 60/60 (zmiana oprawy rastrowej 60x60 na panel led) – 20 szt. moc jednostkowa 45 W
 Urząd Gminy - panel oświetleniowy 60/60 z ramką (zmiana oprawy rastrowej 60x60 na panel led) – 214 szt. moc jednostkowa 45 W
 Urząd Gminy - panel oświetleniowy 30/120 (zmiana oprawy rastrowej 30x120 na panel led) – 9 szt. moc jednostkowa 60 W.
W celu umożliwienia zamontowania źródła światła typu LED konieczna będzie wymiana 254 szt. opraw o mocy 72 W oraz 150 szt. opraw o mocy 96W.
5.4. Parametry techniczne opraw - szczegółowy opis znajduje się w pkt 5.4 SWZ.
5.5. Oprawy oświetleniowe muszą być oznakowane znakiem CE oraz posiadać deklarację zgodności WE i certyfikat akredytowanego ośrodka badawczego, potwierdzający spełnienie deklarowanych parametrów elektrycznych i stosowanie systemu zarządzania jakością procesów produkcji, np. certyfikat ENEC.
Wyżej wymienione dokumenty będą wymagane.
5.6. Wykonawca jest odpowiedzialny za dostawę i montaż opraw oraz materiałów fabrycznie nowych i nieużywanych oraz nie prototypowych oraz innych materiałów niezbędnych do realizacji zamówienia i prawidłowego funkcjonowania opraw oświetleniowych. Wykonawca uprawniony jest do przedstawienia w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, o nie gorszych parametrach. Rozwiązania równoważne, zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry oraz spełniać standardy nie gorsze niż produkty określone w dokumentacji.
5.7. W miejscu, gdzie Zamawiający dokonuje opisu przedmiotu zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważne” zgodnie z art. 101 ust. 4 i 5 ustawy Pzp.
Ciężar udowodnienia równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. W przypadku wątpliwości dotyczących równoważności oferowanych produktów Zamawiający wezwie Wykonawcę do złożenia we wskazanym terminie wyjaśnień dotyczących treści oferty potwierdzających spełnienie kryteriów określonych w opisie przedmiotu zamówienia, które Zamawiający stosuje w celu oceny równoważności (Wyrok TSUE C 14/17 z dnia 2018 07 12) np. karty katalogowe produktów.
5.8. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane zamówienie licząc od dnia podpisania końcowego protokołu odbioru przedmiotowego zadania inwestycyjnego na okres nie krótszy niż 5 lat.
5.9. Roboty związane z określonym zakresem należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami PN IEC lub równoważnymi.
Należy w sposób właściwy zabezpieczyć i oznakować teren prowadzonych robot, ustalić rozpoczęcie prac z właściwym zarządcą drogi oraz właściwym zarządcą budynków i obiektów administracyjnych i oświatowych. W czasie realizacji zadania Wykonawca będzie utrzymywał teren w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz będzie składował i usuwał wszelkie urządzenia pomocnicze i zbędne materiały, odpady i śmieci, w tym także odpady budowlane, oraz niepotrzebne urządzenia prowizoryczne. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązki wytwórcy odpadów i prowadzenie gospodarki odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 699 ze zm.).
Po zakończeniu robot, Wykonawca jest zobowiązany do wykonania następujących prac:
-wykonać pomiary rezystancji uziemienia i izolacji przewodów i kabli w zakresie w jakim je wykonał,
-wykonanie pomiarów oświetleniowych dla wybranych przez Inwestora odcinków dróg,
- sporządzić protokoły z powyższych pomiarów.
Teren budowy po zakończeniu robót należy uporządkować oraz przekazać protokolarnie.
5.10. Na podstawie art. 95 ust. 1 w związku z art. 95 ust. 2 ustawy Pzp, zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących prace z branży elektrycznej posiadających uprawnienia do wykonywania pracy na wysokości powyższej 3m.
Wykonawca na żądanie zamawiającego obowiązany jest udokumentować zatrudnienie osób, o których mowa powyżej. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób oraz kontroli spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz postanowienia dotyczące sankcji z tytułu niespełnienia wymagań określonych w art. 95 ust. 1, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zawiera załącznik nr 8 do SWZ – ogólne warunki umowy.
5.11. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
5.12. Zamawiający wymaga, aby w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał (o ile są mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
5.13. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przeprowadził wizję lokalną przyszłego terenu inwestycji w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do przygotowania oferty i zawarcia umowy. Koszty związane z przeprowadzeniem wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Zamawiający zapewni każdemu Wykonawcy możliwość wejścia na przyszły teren inwestycji i swobodne zbieranie informacji. Protokół z wizji lokalnej stanowi załącznik do oferty.
5.14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Uzasadnienie: Podział zamówienia groziłby ograniczeniem konkurencji, albo nadmiernymi trudnościami technicznymi lub nadmiernymi kosztami wykonania zamówienia. Potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia mogłaby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu zamówienia.
5.15. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
5.16. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
5.17. Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
5.18. Zamawiający nie określił w SWZ wymagań związanych z realizacją zamówienia, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
5.19. Przedmiotowe postępowanie nie jest prowadzone w celu zawarcia umowy ramowej.
5.20. Koszty udziału w postępowaniu, a w szczególności koszty sporządzenia oferty, ponosi Wykonawca. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 320738,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 344400,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 320738,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Elspark Sławomir Ciężar

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 758-124-38-18

7.3.3) Ulica: H. Sienkiewicza 11

7.3.4) Miejscowość: Łyse

7.3.5) Kod pocztowy: 07-437

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 320738,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.