Ogłoszenie z dnia 2021-11-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00231059/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
WPI BO - Plac zabaw bez barier. Doposażenie i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 67 w Katowicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 67 Z ODDZIAŁAMI INTEGRACYJNYMI IM. KOMISJI EDUKACJI NARODOWEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272651175
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Zielona 5
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-756
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 202 39 10
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@sp67.katowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sp67katowice.szkolnastrona.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
WPI BO - Plac zabaw bez barier. Doposażenie i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami placu zabaw przy Szkole Podstawowej nr 67 w Katowicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dc3b315b-2c08-11ec-b885-f28f91688073
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00285622
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00022952/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 WPI BO - Plac zabaw bez barier. Doposażenie i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami placu zabaw przy SP67 w Katowicach
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00231059/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/520/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 354981,85 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu urządzeń zabawowych dostosowanych dla dzieci z niepełnosprawnościami oraz ułożenie nawierzchni bezpiecznej ze sztucznej trawy wraz z demontażem zniszczonych zabawek i konserwacją istniejącej nawierzchni ze sztucznej trawy, w szczególności:
demontaż i utylizacja istniejących urządzeń zabawowych i elementów małej architektury,
wykonanie pomiarów geodezyjnych,
konserwacja nawierzchni z trawy sztucznej,
konserwacja i odmalowanie muru oporowego.
dostawa i montaż urządzeń zabawowych, małej architektury oraz tablic regulaminowych,
wykonanie nawierzchni bezpiecznej z trawy sztucznej,
wykonanie nawierzchni bezpiecznej z maty przerostowej wraz z wysiewem nasion traw,
montaż na części istniejących schodów pochylni na potrzeby osób niepełnosprawnych,
nasadzenia roślin wraz ze ściółkowaniem i ułożeniem agrowłókniny,
pielęgnacja nasadzonych roślin przez okres 36 miesięcy,
konserwacja nawierzchni ze sztucznej trawy przez cały okres gwarancji,
wykonanie geodezyjnej dokumentacji powykonawczej.
Uwaga:
1. W okresie obowiązywania gwarancji wykonawca co najmniej raz w roku wykona kompleksową konserwację nawierzchni ze sztucznej trawy wraz z uzupełnieniem piasku.
2. Prace pielęgnacyjne dotyczące wykonanych nasadzeń powinny być realizowane kompleksowo przez okres 3 lat . Do obowiązków Wykonawcy w ramach pielęgnacji w okresie 3 lat należy w szczególności: odchwaszczanie mis wokół drzew i krzewów, nawożenie (2 x w roku), systematyczne podlewanie wszystkich nasadzeń co najmniej raz w tygodniu, ochrona roślin przed chorobami i szkodnikami, poprawianie/wymiana pali oraz wiązań przy drzewach, formowanie koron, uzupełnianie kory, wymiana uschniętych lub uszkodzonych roślin. W przypadku nie zachowania żywotności roślin Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznej ich wymiany.
Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji obejmującej dokumentację projektową, przedmiary robót i specyfikację techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część niniejszej SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji projektowej i ewentualnie wizji lokalnej.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu
45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45262600-7 - Różne specjalne roboty budowlane
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 418000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 418000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Handlowe Rektur Krzysztof Turek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6340188750
7.3.3) Ulica: Piotra Michałowskiego 33
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-748
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE REKTUR KRZYSZTOF TUREK
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE REKTUR KRZYSZTOF TUREK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 418000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2021-12-208.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup wraz z dostawami sukcesywnymi i wniesieniem środków czystości dla całego garnizonu śląskiego Policji
- Remont mieszkań V/2024
- Inwestycje dotyczące kuchni w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 19 w Katowicach
- Usługa cateringowa w ramach projektu pt. "jUŚt transition - Potencjał Uniwersytetu Śląskiego podstawą Sprawiedliwej Transformacji regionu"
- Zakup zestawów komputerowych oraz mobilnych drukarek akumulatorowych
- BO - Remont i doposażenie Załęskich Przedszkoli i Szkół (ZSiP nr 2) oraz remont sali gimnastycznej z zapleczem w Zespole Szkół i Placówek Nr 2 w Katowicach
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utworzenie przedszkola ze żłobkiem w gminie Komarów-Osada - ETAP I
- Nadbudowa budynku Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Łomży Filii w Wysokiem Mazowieckiem o piętro oraz modernizacja (przebudowa) parteru
- Poprawa dostępności komunikacyjnej - przebudowa DP 3021D Mikoszów - Karszów
- Bieżące utrzymanie zieleni przydrożnej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu nowodworskiego
- Przebudowa budynku Pomorskiego Urzędu Celno-Skarbowego w Gdyni, zlokalizowanego w Słupsku przy ul. Poznańskiej 42
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.