Ogłoszenie z dnia 2022-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
wykonanie przeglądów konserwacyjnych oraz usuwaniu awarii i usterek urządzeń grzewczych stanowiącymi wyposażenie kotłowni i węzłów cieplnych w budynkach będących własnością Gminy Wrocław
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Wrocławskie Mieszkania Sp. z o. o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 020610504
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Namysłowska 8
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-304
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@wm.wroc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wm.wroc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wm-wroc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
wykonanie przeglądów konserwacyjnych oraz usuwaniu awarii i usterek urządzeń grzewczych stanowiącymi wyposażenie kotłowni i węzłów cieplnych w budynkach będących własnością Gminy Wrocław2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2006ff86-d1c3-11ec-9a86-f6f4c648a056
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285453
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Zamówienie będzie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 305 ust.1 w zw. z art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy z dnia 11.09.2019 Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej „ustawą Pzp”.
Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych. Całkowita wartość tych zamówień została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości i wynosi do 50 % szacunkowej wartości zamówienia podstawowego o wartości netto 93 200,00 zł.
Zamówienie podobne było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych nr 2021/BZP 00136261/01 z dnia 04.08.2021 r.). Zamówienie podstawowe udzielone zostało w dniu 26.08.2021 r. ( WM/SZP/TP/45/2021/G. )
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ocds-148610-d0f6843f-f436-11eb-b885-f28f91688073
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WM/SZP/WR/22/2022/G
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 93200,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegającą na wykonaniu przeglądów konserwacyjnych oraz usuwaniu awarii i usterek urządzeń grzewczych wraz ze współpracującymi urządzeniami i instalacjami stanowiącymi wyposażenie kotłowni i węzłów cieplnych w budynkach będących własnością Gminy Wrocław.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531100-7 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji kotłów grzewczych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50531200-8 - Usługi w zakresie konserwacji aparatury gazowej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 104486,59 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104486,59 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 104486,59 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TERMOHEAT Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka komandytową
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952036676
7.3.3) Ulica: Krzywoustego 105/23
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 51-166
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
TERMOHEAT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
TERMOHEAT SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 104486,59 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- "Remont mieszkań w budynkach mieszkalnych w zasobach TBS Wrocław Sp. z o.o., stanowiących własność Zamawiającego. Zamówienie podzielone na 7 zadań
- Zakup medycznego sprzętu jednorazowego i akcesoriów medycznych- 6 części
- REMONT POMIESZCZEŃ budynku administracyjno-socjalnego DSDiK w Ścinawce Średniej.
- Wykonanie robót budowlanych - wymiana bramy garażowej przesuwnej - cztery przęsła - budynku KWP we Wrocławiu, ul. Graniczna 24
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych do laboratorium 9 części na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie usługi wydruku biuletynu wroclaw.pl
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.