eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług konserwacji, naprawy i pogotowia technicznego dźwigów i innych urządzeń transportu bliskiego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-056/2022



Ogłoszenie z dnia 2022-08-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług konserwacji, naprawy i pogotowia technicznego dźwigów i innych urządzeń transportu bliskiego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-056/2022

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Warszawski Uniwersytet Medyczny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288917

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żwirki i Wigury 61

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 02-091

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: +48 22/ 57-20-376

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: aez@wum.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wum.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://wum.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług konserwacji, naprawy i pogotowia technicznego dźwigów i innych urządzeń transportu bliskiego w podziale na pakiety, znak sprawy: AEZ/S-056/2022

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3fbd07e9-e304-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00285404

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-08-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042341/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.13 Świadczenie usług konserwacji, naprawy i pogotowia technicznego dźwigów i innych urządzeń transportu bliskiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00200344/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AEZ/S-056/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 141138,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, naprawy i pogotowia technicznego dźwigów i innych urządzeń transportu bliskiego (UTB), w podziale na pakiety:
Pakiet nr 1 – Świadczenie usług konserwacji, napraw i pogotowia technicznego dźwigów firmy Schindler w budynku Apteki przy ul. Nielubowicza 5 oraz w budynku Centrum Sportowo Rehabilitacyjnego przy ul. Księcia Trojdena 2C-2G;
- na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wykaz UTB stanowiących przedmiot świadczonych usług odpowiednio dla Pakietu 1 zawiera Załącznik nr 2.1 do SWZ.
3. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że w Załączniku nr 1.1 do SWZ Formularz oferty na podstawie doświadczeń lat ubiegłych przewidział szacunkowa liczbę godzin na wykonanie napraw, a także kwotę na zakup części i materiałów do wykonania tych napraw.
4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w oparciu o art. 131 ust. 2 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej, odpowiednio dla Pakietu 1, po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania. Wniosek w sprawie wizji lokalnej należy złożyć nie później niż do dnia 13.06.2022 r., na platformie, z jednoczesnym wskazaniem obiektu wnioskowanej wizji (Pakietu) oraz liczby osób, które będą uczestniczyły w wizji lokalnej. Zamawiający jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa. W świetle powyższego oferta Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w takiej wizji nie będzie podlegała odrzuceniu, w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy.
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia określony Pakietem 1 świadczony był przez Wykonawcę będącego podmiotem autoryzowanym przez producenta posiadanych przez Zamawiającego urządzeń transportu bliskiego tj. Pakietu nr 1 –firmy Schindler.
6. Usługi, o których mowa w niniejszym rozdziale (konserwacji, naprawy i pogotowia dźwigowego UTB):
1) będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.), zgodnie z postanowieniami § 18 Projektu Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2) każdorazowo świadczone będą przez osoby posiadające:
- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie:
Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
a) pkt 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
lub
b) pkt 3) urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji,
- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz. U. 2003 nr 89 poz. 828 z dnia 21 maja 2003 r.).
oraz
- świadectwo kwalifikacji kategorii I uprawniające do konserwacji dźwigów (lub uprawniające do konserwacji platform dla niepełnosprawnych w przypadku platform) wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodne z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz. U. 2019 poz. 1008).
3) będą nadzorowane przez osobę/y posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru, w zakresie:
Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
a) punkt 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV
lub
b) punkt 3) urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV,
- zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz. U. 2003 nr 89 poz. 828 z dnia 21 maja 2003 r.).
7. Zgodnie z postanowieniem § 6 ust. 2 pkt 6 Projektu umowy Wykonawca jest obowiązany zawrzeć na własny koszt umowę lub kolejne umowy ubezpieczenia, ustanawiające ochronę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej od dnia zawarcia Umowy do dnia jej wykonania, obejmującą swoim zakresem wszelkie szkody jakie mogą zostać wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z realizacją postanowień niniejszej Umowy. Suma ubezpieczenia OC nie może być niższa niż 1 000 000,00 złotych (jeden milion złotych) za jedno i wszystkie zdarzenia objęte umową OC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.5.5.) Wartość części: 81544,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, naprawy i pogotowia technicznego dźwigów i innych urządzeń transportu bliskiego (UTB), w podziale na pakiety:
Pakiet nr 2 – Świadczenie usług konserwacji, napraw i pogotowia technicznego dźwigów firmy KONE w budynku Centrum Biblioteczno-Informacyjnego ul. Żwirki i Wigury 63 w Warszawie.
- na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wykaz UTB stanowiących przedmiot świadczonych usług odpowiednio dla Pakietu 2 zawiera Załącznik nr 2.2 do SWZ.
3. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że w Załączniku nr 1.2 do SWZ Formularz oferty na podstawie doświadczeń lat ubiegłych przewidział szacunkową liczbę godzin na wykonanie napraw, a także kwotę na zakup części i materiałów do wykonania tych napraw.
4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w oparciu o art. 131 ust. 2 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej, odpowiednio dla Pakietu 2, po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania. Wniosek w sprawie wizji lokalnej należy złożyć nie później niż do dnia 13.06.2022 r., na platformie, z jednoczesnym wskazaniem obiektu wnioskowanej wizji (Pakietu) oraz liczby osób, które będą uczestniczyły w wizji lokalnej. Zamawiający jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa. W świetle powyższego oferta Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w takiej wizji nie będzie podlegała odrzuceniu, w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy.
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia określony Pakietem 2 świadczony był przez Wykonawcę będącego podmiotem autoryzowanym przez producenta posiadanych przez Zamawiającego urządzeń transportu bliskiego tj. Pakietu nr 2 –firmy KONE.
6. Usługi, o których mowa w niniejszym rozdziale (konserwacji, naprawy i pogotowia dźwigowego UTB):
1) będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.), zgodnie z postanowieniami § 18 Projektu Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2) każdorazowo świadczone będą przez osoby posiadające:
- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie:
Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
a) pkt 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
lub
b) pkt 3) urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji,
- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz. U. 2003 nr 89 poz. 828 z dnia 21 maja 2003 r.).
oraz
- świadectwo kwalifikacji kategorii I uprawniające do konserwacji dźwigów (lub uprawniające do konserwacji platform dla niepełnosprawnych w przypadku platform) wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodne z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz. U. 2019 poz. 1008).
3) będą nadzorowane przez osobę/y posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru, w zakresie:
Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
a) punkt 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV
lub
b) punkt 3) urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV,
- zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz. U. 2003 nr 89 poz. 828 z dnia 21 maja 2003 r.).
7. Zgodnie z postanowieniem § 6 ust. 2 pkt 6 Projektu umowy Wykonawca jest obowiązany zawrzeć na własny koszt umowę lub kolejne umowy ubezpieczenia, ustanawiające ochronę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej od dnia zawarcia Umowy do dnia jej wykonania, obejmującą swoim zakresem wszelkie szkody jakie mogą zostać wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z realizacją postanowień niniejszej Umowy. Suma ubezpieczenia OC nie może być niższa niż 1 000 000,00 złotych (jeden milion złotych) za jedno i wszystkie zdarzenia objęte umową OC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind

4.5.5.) Wartość części: 38699,19 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług konserwacji, naprawy i pogotowia technicznego dźwigów i innych urządzeń transportu bliskiego (UTB), w podziale na pakiety:
Pakiet nr 3 – Świadczenie usług konserwacji, napraw i pogotowia technicznego platform schodowych firmy Vimec w budynkach Wydziału Nauki o Zdrowiu przy ul. Erazma Ciołka 27 oraz Zakładu Medycyny Sądowej przy ul. Oczki 1 w Warszawie.
- na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2. Wykaz UTB stanowiących przedmiot świadczonych usług odpowiednio dla Pakietu 3 zawierają Załączniki nr 2.3 do SWZ.
3. Zamawiający jednocześnie wyjaśnia, że w Załączniku nr 1.3 do SWZ Formularz oferty na podstawie doświadczeń lat ubiegłych przewidział szacunkową liczbę godzin na wykonanie napraw, a także kwotę na zakup części i materiałów do wykonania tych napraw.
4. Ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, w oparciu o art. 131 ust. 2 ustawy, Zamawiający przewiduje możliwość odbycia wizji lokalnej, odpowiednio dla Pakietu 3, po zgłoszeniu takiego zapotrzebowania. Wniosek w sprawie wizji lokalnej należy złożyć nie później niż do dnia 13.06.2022 r., na platformie, z jednoczesnym wskazaniem obiektu wnioskowanej wizji (Pakietu) oraz liczby osób, które będą uczestniczyły w wizji lokalnej. Zamawiający jednocześnie informuję, że wizja lokalna nie jest obowiązkowa. W świetle powyższego oferta Wykonawcy, który nie będzie uczestniczył w takiej wizji nie będzie podlegała odrzuceniu, w oparciu o art. 226 ust. 1 pkt. 18 ustawy.
5. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia określony Pakietem 3 świadczony był przez Wykonawcę będącego podmiotem autoryzowanym przez producenta posiadanych przez Zamawiającego urządzeń transportu bliskiego tj. Pakietu nr 3 –firmy Vimec.
6. Usługi, o których mowa w niniejszym rozdziale (konserwacji, naprawy i pogotowia dźwigowego UTB):
1) będą świadczone przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1320 ze zm.), zgodnie z postanowieniami § 18 Projektu Umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SWZ.
2) każdorazowo świadczone będą przez osoby posiadające:
- świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji, w zakresie:
Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
a) pkt 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV,
lub
b) pkt 3) urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV do wykonywania pracy na stanowisku eksploatacji,
- zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz. U. 2003 nr 89 poz. 828 z dnia 21 maja 2003 r.).
oraz
- świadectwo kwalifikacji kategorii I uprawniające do konserwacji dźwigów (lub uprawniające do konserwacji platform dla niepełnosprawnych w przypadku platform) wydane przez Urząd Dozoru Technicznego, zgodne z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 21 maja 2019 r. w sprawie sposobu i trybu sprawdzania kwalifikacji wymaganych przy obsłudze i konserwacji urządzeń technicznych oraz sposobu i trybu przedłużania okresu ważności zaświadczeń kwalifikacyjnych (Dz. U. 2019 poz. 1008).
3) będą nadzorowane przez osobę/y posiadające świadectwo kwalifikacyjne uprawniające do zajmowania się eksploatacją urządzeń instalacji i sieci na stanowisku dozoru, w zakresie:
Grupa 1. Urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne wytwarzające, przetwarzające, przesyłające i zużywające energię elektryczną:
a) punkt 2) urządzenia, instalacje i sieci elektroenergetyczne o napięciu nie wyższym niż 1 kV
lub
b) punkt 3) urządzenia, instalacje i sieci o napięciu znamionowym powyżej 1 kV,
- zgodne z rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzania posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci. (Dz. U. 2003 nr 89 poz. 828 z dnia 21 maja 2003 r.).
7. Zgodnie z postanowieniem § 6 ust. 2 pkt 6 Projektu umowy Wykonawca jest obowiązany zawrzeć na własny koszt umowę lub kolejne umowy ubezpieczenia, ustanawiające ochronę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej od dnia zawarcia Umowy do dnia jej wykonania, obejmującą swoim zakresem wszelkie szkody jakie mogą zostać wyrządzone Zamawiającemu lub osobom trzecim w związku z realizacją postanowień niniejszej Umowy. Suma ubezpieczenia OC nie może być niższa niż 1 000 000,00 złotych (jeden milion złotych) za jedno i wszystkie zdarzenia objęte umową OC.

4.5.3.) Główny kod CPV: 50531400-0 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów

4.5.5.) Wartość części: 20894,31 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W postępowaniu została złożona jedna oferta, która podlegała odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37250,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Winda-Warszawa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010597881

7.3.3) Ulica: Surowieckiego 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-784

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25326,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 25326,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25326,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Winda-Warszawa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 010597881

7.3.3) Ulica: Surowieckiego 12

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-784

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25326,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 22 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.