eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodawa › "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej do zasilania obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włodawie"



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej do zasilania obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włodawie"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miejska Włodawa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. J. Piłsudskiego 41

1.5.2.) Miejscowość: Włodawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.7.) Numer telefonu: 825721444

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wlodawa.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wlodawa.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej do zasilania obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włodawie"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbc2b290-f2ff-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285321

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047497/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 Budowa instalacji fotowoltaicznej do zasilania obiektów MOSIR

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00220212

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.271.8.2023.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 249895,98 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włodawie w ramach zadania inwestycyjnego „Budowa instalacji fotowoltaicznej do zasilania obiektów Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włodawie” o mocy zainstalowanej 49,5kW, w oparciu o panele fotowoltaiczne i falowniki rozproszone. Energia elektryczna wytworzona przez instalację fotowoltaiczną wykorzystywana będzie na potrzeby obiektów MOSiR.
Zakres robót obejmuje:
1) dostawę wraz z konstrukcją, montażem i uruchomieniem paneli fotowoltaicznych na gruncie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji we Włodawie,
2) dostawę i montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z wykonaniem badań i pomiarów oraz dokonaniem zgłoszenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej wraz z uzyskaniem potwierdzenia przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej wydanego przez przedsiębiorstwo energetyczne, do sieci którego przyłączono mikroinstalację,
3) montaż konstrukcji pod panele PV;
4) montaż paneli PV na konstrukcji;
5) ułożenie tras kablowych i kabli od paneli PV do rozdzielni elektrycznej;
6) modernizacja rozdzielnicy elektrycznej AC;
7) montaż rozdzielni DC;
8) montaż uziemień, połączeń wyrównawczych;
9) wykonanie prób instalacji oraz sprawdzających prawidłowe działanie aparatury;
10) uruchomienie układu i regulacje;
11) szkolenie z obsługi;
12) inwentaryzacja powykonawcza,
13) budowa ogrodzenia instalacji fotowoltaicznej,
14) inne elementy ujęte w załączniku nr 1 do SWZ (dokumentacja projektowa);
15) sporządzenie dokumentacji i instrukcji określającej zasady obsługi urządzeń i instalacji oraz przeprowadzenie instruktażu bezpiecznego użytkowania.
Wymagania techniczne:
1) wymagania techniczne co do modułów PV i instalatora PV:
a) wszystkie moduły wykorzystane do wykonania instalacji powinny być fabrycznie nowe (data produkcji nie później niż 6 miesięcy od daty montażu), moduły fotowoltaiczne muszą być nowe, nieużywane. Panele fotowoltaiczne powinny posiadać gwarancję producenta na okres min 12 lat gwarancji na wady ukryte. Producent modułów fotowoltaicznych musi dostarczyć deklaracje odporności modułów odporności na gradobicie zgodnie z normą hW4 lub inną równoważną. Wykonawca dostarczy wraz z ofertą kartę katalogową modułów które zostały wycenione w ofercie. W przypadku zmiany modułów w trakcie realizacji zamawiający ma prawo do rozwiązania umowy z winy wykonawcy, chyba że zmiana będzie podyktowana czynnikami niezależnymi od wykonawcy (np. brak dostępności danego modelu, wycofanie produktu z rynku itp.),
b) Wykonawca powinien dostarczyć dokumenty będące podstawą gwarancji producenta,
c) Wykonawca powinien posiadać ważny certyfikat autoryzowanego instalatora od producenta paneli lub inny dokument potwierdzający, że po zamontowaniu modułów przez instalatora będą one posiadały gwarancję producenta.
2) Wymagania techniczne co do falowników:
a) Falownik musi posiadać 10 letnią gwarancję oraz posiadać autoryzowanego dystrybutora na terenie Polski
b) Falownik musi posiadać następujące funkcję/zabezpieczenia:
• Urządzenie odłączające po stronie wejścia,
• Zabezpieczenie przed pracą wyspową,
• Zabezpieczenie przed odwrotną polaryzacją DC,
• Monitorowanie stanu izolacji,
• Ochronnik przeciwprzepięciowy DC,
• Ochronnik przeciwprzepięciowy AC,
• Monitoring prądów różnicowych (RCMU),
• Zabezpieczenie nadprądowe AC,
• Zabezpieczenie przeciwzwarciowe AC,
• Wykrywanie łuku elektrycznego,
• Monitoring pracy online,
• Posiadać certyfikat na zgodność z wymogami kodeksu NC RfG;
c) Zamawiający wymaga zastosowanie optymalizatorów mocy współpracujących z projektowanym falownikiem
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ), stanowi Załącznik nr 1 do SWZ zawierający:
1) dokumentację projektową,
2) przedmiar robót,
3) szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 09332000-5 - Instalacje słoneczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 234815,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318570,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 234815,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Vosti spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9462648852

7.3.3) Ulica: ul. Nałęczowska 14

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-701

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 234815,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji całości zamówienia- 2 miesiące od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do dnia 28.08.2023r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.