eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wisła › Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Wisła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 071001932

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Czarne 6

1.5.2.) Miejscowość: Wisła

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-460

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 338552426

1.5.8.) Numer faksu: 338551160

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wisla@katowice.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://wisla.katowice.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://josephine.proebiz.com/pl/ ; https://www.gov.pl/web/nadlesnictwo-wisla/zamowienia-publiczne3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka Leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a79a12fd-e111-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00285299

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00095836/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Budowa kancelarii leśnictwa Łabajów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00242531

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą w miejscowości Wisła, w leśnictwie Łabajów, zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz przedmiarami robót, w zakresie umożliwiającym osiągnięcie założonych celów;
2. Zakres zamówienia obejmuje:
Roboty budowlane w Leśnictwie Łabajów w obrębie 0002 Wisła w jednostce ewidencyjnej 240303_1 Wisła; działka o nr ewid.: 447/8 – obręb Wisła, zgodnie z dokumentacją projektową, STWiOR oraz przedmiarami robót stanowiącymi integralną część SWZ
3. Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje m.in.:
Architektura i konstrukcja, zagospodarowanie terenu
a) Roboty ziemne;
b) Wykonanie fundamentów;
c) Murowanie ścian;
d) Wykonanie konstrukcji drewnianych – dach, ściana szczytowa i strop;
e) Wykonanie pokrycia dachu
f) Wykonanie ścian, posadzek i sufitów
g) Wykonanie stolarki okiennej i drzwiowej
h) Wykonanie elewacji i wykończenia zewnętrzne
i) Wykonanie nawierzchni parkingowych, postojowych i chodnikowych
j) Wykonanie ogrodzenia

Instalacje elektryczne
k) Wykonanie instalacji elektrycznej zewnętrznej
l) Wykonanie tablicy elektrycznej
m) Wykonanie trasy kablowej oraz okablowania instalacji
n) Wykonanie Instalacji oświetlenia
o) Wykonanie instalacji odgromowej i uziemienia

Instalacje sanitarne
p) Wykonanie instalacji c.o.
q) Wykonanie Instalacji gazowej
r) Wykonanie instalacji wod-kan
s) Wykonanie instalacji wentylacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45442100-8 - Roboty malarskie

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie ofert oraz załączonych dokumentów Zamawiający stwierdza, że kwoty złożonych ofert znacznie przekroczyły kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia , oraz postanawia unieważnić postępowanie na podstawie art. 255 ust. 3 PZP tj. „3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676808,24 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 934623,37 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.