eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ¦wiadczenie us³ugi zapewnienia nadzoru ratowniczego na p³ywalni letniej w O¶rodku Moczyd³o w Warszawie

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-04-15

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi zapewnienia nadzoru ratowniczego
na p³ywalni letniej w O¶rodku Moczyd³o w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Sto³eczne Warszawa - Sto³eczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Bud¿etowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017189671

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Rozbrat 26

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-429

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@aktywnawarszawa.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.aktywnawarszawa.waw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi zapewnienia nadzoru ratowniczego
na p³ywalni letniej w O¶rodku Moczyd³o w Warszawie

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-55b1a66f-f8c7-11ee-8d01-6607a228ef1b

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00285242

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-04-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00029576/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.5 Us³uga ratownictwa wodnego w O¶rodku Moczyd³o

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://aktywnawarszawa.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://aktywnawarszawa.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.1 W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miedzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu systemu Marketplanet (https:/oneplace.marketplanet.pl). Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, który zosta³ wskazany w SWZ.
11.2 Pytania do SWZ nale¿y zadawaæ za po¶rednictwem systemu dostêpnego pod adresem https://aktywnawarszawa.ezamawiajacy.pl, zwanego dalej systemem. Instrukcja korzystania z systemu jest dostêpna pod wy¿ej wskazanym adresem w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego”. Zamawiaj±cy dopuszcza zadawanie pytañ do SWZ drog± mailow±, na adres zamowieniapubliczne@aktywnawarszawa.waw.pl (ze wskazaniem w tytule wiadomo¶ci numeru postêpowania).
11.3 Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne do przekazania danych dotycz±ce systemu https://aktywnawarszawa.ezamawiajacy.pl:
11.3.1 sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;
11.3.2 komputer klasy PC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, system operacyjny - MS Windows 7 lub nowsze wersje;
11.3.3 zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
11.3.4 w³±czona obs³uga JavaScript;
11.3.5 zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf
11.3.6 Format kodowania i oznaczania czasu:
- plik stanowi±cy ofertê, za³±czony i zapisany przez wykonawcê, widoczny jest w systemie, jako zaszyfrowany - format kodowania UTF8. Mo¿liwo¶æ otworzenia pliku stanowi±cego ofertê dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu sk³adania ofert;
- oznaczenie czasu odbioru danych przez system stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego odpowiednim ¼ród³em czasu - zegarem G³ównego Instytutu Miar.
11.3.7 Dokumenty elektroniczne, o¶wiadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub o¶wiadczeñ sk³adane s± przez wykonawcê za po¶rednictwem systemu. Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ mo¿liwo¶æ sk³adania dokumentów elektronicznych o których mowa w pkt. 10.5 SWZ, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ za pomoc± poczty elektronicznej na adres email: zamowieniapubliczne@aktywnawarszawa.waw.pl.
11.3.8 Wielko¶æ pojedynczego zamieszczanego w systemie pliku nie mo¿e przekraczaæ 100 MB.
11.3.9 UWAGA! Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. poz. 2452 w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych
z zasadami korzystania z platformy E-Zamawiaj±cy, wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego platforma E-Zamawiaj±cy – Sto³eczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA tel. +48 22 25 72 223, e-mail: oneplace@marketplanet.pl, w godzinach 9.00-17:00.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
 administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sto³eczne Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Bud¿etowa m.st. Warszawy, ul. Rozbrat 26, 00-429 Warszawa;
 inspektorem ochrony danych osobowych w Sto³ecznym Centrum Sportu AKTYWNA WARSZAWA Jednostka Bud¿etowa jest Pawe³ Markiewicz, adres e-mail: odo@aktywnawarszawa.waw.pl;
 Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z ww. postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
 odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 Ustawy;
 Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 Ustawy, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
Po up³ywie ww. okresu dane osobowe bêd± archiwizowane zgodnie z przepisami prawa.
 obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach Ustawy, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Ustawy;
 w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
 posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
 nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP/TP1/U/6/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1 Przedmiotem zamówienia jest ¦wiadczenie kompleksowej obs³ugi nadzoru ratowniczego nad osobami korzystaj±cymi z p³ywalni zlokalizowanej w obiekcie O¶rodek Moczyd³o przy ul. Górczewskiej 69/73 w Warszawie
3.2 Przedmiot zamówienia nale¿y wykonaæ zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia oraz Projektowanymi Postanowieniami Umowy, stanowi±cymi odpowiednio Za³±cznik nr 1 i 2 do SWZ.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 75252000-7 - S³u¿by ratownicze

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71317200-5 - Us³ugi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeñstwa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-05-29 do 2024-09-01

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 19.1 Przy wyborze oferty, Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami:
Cena – 60 % (60 punktów),
Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia – 40% (40 punktów)

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

organizacja, kwalifikacje zawodowe i do¶wiadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia

4.3.5.) Nazwa kryterium: Do¶wiadczenie osób skierowanych do realizacji zamówienia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

W postêpowaniu mog± wzi±æ udzia³ wykonawcy, którzy:
9.1.1. spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, w zakresie:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada zgodê Ministra Spraw Wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego wydan± na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 714) oraz posiada wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym ( Dz. U. z 2022 poz. 1720 z pó¼n. zm.);
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawcy wyka¿±, ¿e s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 100.000 z³;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli wykonawcy wyka¿±, ¿e
wykonuj± lub wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, minimum jedn± us³ugê nadzoru ratowniczego nad osobami korzystaj±cymi z p³ywalni otwartej o warto¶ci minimum 100 000,00 z³ brutto i za³±cz± dowody potwierdzaj±ce, ¿e us³uga ta zosta³a wykonana lub jest wykonywana nale¿ycie.
Uwaga! W przypadku us³ug wykonywanych, warto¶æ wykonania us³ugi, o której mowa powy¿ej, nale¿y odnie¶æ do wykonanej czê¶ci us³ugi.
Je¿eli w dokumentach sk³adanych w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, kwoty bêd± wyra¿ane w walucie obcej, kwoty te zostan± przeliczone na PLN wg ¶redniego kursu PLN w stosunku do walut obcych og³aszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów ¶rednich walut obcych) w dniu publikacji og³oszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzêdowym Unii Europejskiej).
9.1.2 Nie podlegaj± wykluczeniu z postepowania.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zgodnie z art. 274 ust. 1 Ustawy Zamawiaj±cy przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcê (lub wykonawców), którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym, nie krótszym ni¿ 5 dni, od dnia wezwania podmiotowych ¶rodków dowodowych aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia:
1) w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym: dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem;
2) w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca jest ubezpieczony
od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia na kwotê co najmniej 100 000,00 PLN;
3) w zakresie uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów - Dokumentów, zgodnie z pkt. 9.1.1.2) SWZ, potwierdzaj±cych, ¿e wykonawca posiada zgodê Ministra Spraw Wewnêtrznych na wykonywanie ratownictwa wodnego wydan± na podstawie art. 12 ust. 1 ustawy z dnia 18 sierpnia 2011 r. o bezpieczeñstwie osób przebywaj±cych na obszarach wodnych (tj. Dz.U. z 2023 r. poz. 714) oraz posiada wpis do rejestru jednostek wspó³pracuj±cych z systemem Pañstwowe Ratownictwo Medyczne, o którym mowa w art. 17 ust. 1 ustawy z dnia 8 wrze¶nia 2006 r. o Pañstwowym Ratownictwie Medycznym ( Dz. U. z 2022 poz. 1720 z pó¼n. zm.);
4) w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Wykazu us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy. (wzór za³±cznik nr 6 do SWZ).

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt 10.1. SWZ,
sk³ada ka¿dy z wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokumenty te potwierdzaj± spe³nianie warunków
udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia
do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni
wykonawcy.
W przypadku oferty sk³adanej przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o udzielenie zamówienia do oferty winno byæ do³±czone pe³nomocnictwo, które musi zawieraæ w szczególno¶ci wskazanie:
oznaczenia postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy; wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie
zamówienia publicznego; ustanowionego
pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania;
Je¿eli wybrana zostanie oferta wykonawców wystêpuj±cych wspólnie, Zamawiaj±cy bêdzie mia³ mo¿liwo¶æ ¿±dania
przedstawienia umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców przed zawarciem umowy w sprawie udzielenia
zamówienia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 Ustawy Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku
do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-04-23 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://aktywnawarszawa.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-23 10:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-05-22

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.