eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych w obiekcie Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2023-07-03

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych w obiekcie Urzędu do Spraw
Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd do Spraw Cudzoziemców

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017315012

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Koszykowa 16

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-564

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@udsc.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://udsc.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych w obiekcie Urzędu do Spraw
Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3044acce-0929-11ee-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00285208

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-07-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

projekt nr 1/4-2017/BK-FAMI „Adaptacja siedziby Urzędu do Spraw Cudzoziemców na potrzeby obsługi cudzoziemców”, współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w zakresie Programu Krajowego Funduszu Azylu, Migracji i Integracji – „Bezpieczna przystań”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Zamówienie jest udzielane w trybie zam. z wolnej ręki na podst. art. 305 pkt 1 w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp. Możliwość udzielenia zamów. została przewidziana w ogł. o zam. dla zam. podst. W ramach zamów. podst. przewidziano możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu robót bud., o których mowa w dokumentacji projektowej, o wartości szacunkowej nie większej niż 123 000,00 zł brutto. Udzielane obecnie zamówienie będzie polegało na dalszej adaptacji parteru obiektu UDSC przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie, czyli na zrealizowaniu istniejącej od początku koncepcji obsługi spraw cudzoziemców we wszystkich pomieszczeniach na znajdujących się parterze obiektu, wstrzymanej do czasu pojawienia się oszczędności w projekcie. W wyniku rozwinięcia dostosowania pomieszczeń w ramach prowadzonych robót budowlanych, całość parteru zostanie zaadaptowana na potrzeby obsługi cudzoziemców. Zamów. zostanie powierzone Wykonawcy zamówienia podst.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 14/REMONT - KOSZYKOWA/WR/23

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w obiekcie Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia i warunki jego realizacji zawarte są w Załączniku nr 1 do Zaproszenia (przedmiar robót) oraz Załączniku nr 2 do Zaproszenia (Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w projektowanych postawieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do Zaproszenia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45432120-1 - Instalowanie nawierzchni podłogowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45410000-4 - Tynkowanie

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ELTIM Przedsiębiorstwo Ogólnobudowlane i Inwestycyjne Waldemar Kurkiewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5270016568

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-496

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 123000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie wyboru trybu
Uzasadnienie prawne:
Na podstawie art. 305 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi jedna z okoliczności, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 1-5 i 7-14. Natomiast zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych, zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, jeżeli takie zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem oraz całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu jego wartości.
Uzasadnienie faktyczne:
Możliwość udzielenia zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego przeprowadzonego w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji, o którym mowa w art. 275 pkt 2 ustawy Pzp nr 35/ROBOTY KOSZYKOWA/TP/21 na wykonanie robót budowlanych w obiekcie Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie oraz w SWZ dot. tego postępowania. Umowa dot. zamówienia podstawowego nr 117/UDSC/22 została podpisana 28.01.2022 r.
W ramach zamówienia podstawowego Zamawiający przewidział możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu robót budowlanych, o których mowa w dokumentacji projektowej, o wartości szacunkowej nie większej niż 123 000,00 zł brutto.
Udzielane obecnie zamówienie będzie polegało na dalszej adaptacji parteru obiektu Urzędu do Spraw Cudzoziemców przy ul. Koszykowej 16 w Warszawie, czyli na zrealizowaniu istniejącej od początku koncepcji obsługi spraw cudzoziemców we wszystkich pomieszczeniach na znajdujących się parterze obiektu, wstrzymanej do czasu pojawienia się oszczędności w projekcie. W wyniku rozwinięcia dostosowania pomieszczeń w ramach prowadzonych robót budowlanych, całość parteru zostanie zaadaptowana na potrzeby obsługi cudzoziemców.
Zamówienie zostanie powierzone Wykonawcy zamówienia podstawowego. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu łącznej wartości szacunkowej zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.