Ogłoszenie z dnia 2024-04-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00577017/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-12-28
- 2024/BZP 00014876/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-05
- 2024/BZP 00038349/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-15
- 2024/BZP 00048598/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-18
- 2024/BZP 00057473/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-22
- 2024/BZP 00067575/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-25
- 2024/BZP 00083999/01 - Modyfikacja z dnia 2024-01-31
- 2024/BZP 00102312/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-12
- 2024/BZP 00219583/01 - Modyfikacja z dnia 2024-02-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi przy ulicy Kozielskiej w Sierakowicach wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sośnicowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276257788
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 19
1.5.2.) Miejscowość: Sośnicowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-153
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@sosnicowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://sosnicowice.i-gmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sosnicowice1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa drogi przy ulicy Kozielskiej w Sierakowicach wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53a67cbb-a584-11ee-948d-82b0c04ef850
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284990
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00022668/14/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.7 Budowa drogi przy ulicy Kozielskiej w Sierakowicach wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00577017
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-17/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych, objętych zadaniem inwestycyjnym pn.: „Budowa drogi przy ulicy Kozielskiej w Sierakowicach wraz z kanalizacją deszczową i sanitarną.”
Zakres rzeczowy przedmiotowej inwestycji będzie obejmował przebudowę drogi wewnętrznej z dostosowaniem jej nawierzchni do ruchu ciężkiego KR 5.
Ponadto, wykonanie zjazdów do posesji, sieci kanalizacji deszczowej oraz sanitarnej, włączonych do istniejących odbiorników w postaci odpowiednich sieci.
Zakres rzeczowy warunkujący realizację zadania obejmuje następujące roboty:
1) Rozbiórki:
- elementów dróg i ulic,
- innych elementów kolidujących.
2) Roboty drogowe:
- wykonanie odcinków sieci uzbrojenia terenu ( kanalizacji deszczowej, oraz kanalizacji sanitarnej),
- przebudowa odcinka drogi wewnętrznej,
- przebudowa istniejących zjazdów z drogi wewnętrznej.
Przebudowywana droga jest drogą wewnętrzną toteż nie przewiduje się – budowy kanału technologicznego wzdłuż tej drogi.
3) Kanalizacja deszczowa
- likwidacja odcinka istniejącej sieci kanalizacji ogólnospławnej, zgodnie z dokumentacją projektową,
- budowa nowego odcinka sieci kanalizacji deszczowej,
- budowa nowych wpustów,
- budowa studni rewizyjnych.
4) Zieleń:
- nie ma konieczności likwidacji zieleni,
- humusowanie skarp oraz opasek za chodnikami,
- plantowanie terenu z humusowaniem oraz obsianiem trawą w obszarze skrzyżowania, zgodnie z częścią rysunkową PZT.
5) Urządzenia bezpieczeństwa ruchu:
- wykonanie organizacji ruchu docelowej, zgodnie z odrębnym projektem nie podlegającym zatwierdzeniu w trybie przepisów ustawy prawo budowlane,
- montaż barier ochronnych dla pieszych.
6) Przebudowa istniejącej infrastruktury technicznej:
- przebudowa sieci kanalizacji ogólnospławnej na sieć kanalizacji sanitarnej z włączeniem
do istniejącego odcinka sieci.
7) Inne projektowane:
- zabezpieczenie skrzyżowań istniejących sieci z projektowanymi rurami ochronnymi.
8) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 7 do SWZ.
UWAGA!
Budowa nie obejmuje budowy (zakres prac nie jest ujęty w przedmiarze):
1. pasa postojowego dla samochodów ciężarowych na terenie działki o numerze
ewidencyjnym 606/49,
2. chodnika na terenie działki o numerze ewidencyjnym 609/49, 605/49,
3. fragmentu chodnika na terenie działki o numerze ewidencyjnym 603/49,
4. zjazdu do zbiornika p/poż na terenie działki o numerze ewidencyjnym 566/49, 577/49,
5. zjazdu na terenie działki o numerze ewidencyjnym 610/49, 351/49, 606/49,
(ten zakres jest ujęty w dokumentacji projektowej, ale nie jest przedmiotem budowy
w ramach niniejszego postępowania).
Zakres prac objęty niniejszym postępowaniem został oznaczony na załączonej mapie:
1. zakres robót drogowych (jezdnia + chodnik + zjazd) – załącznik Nr 1
2. zakres robót sieci kanalizacji sanitarnej – załącznik Nr 2
3. zakres robót sieci kanalizacji deszczowej – załącznik Nr 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2217222,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3428885,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2217222,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Remontów Ulic i Mostów S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6312271918
7.3.3) Ulica: ul. Nad Bytomką 1
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Roboty rozbiórkowe, tymczasowa i stała organizacja ruchu, roboty drogowe, kanalizacja deszczowa i sanitarną.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTÓW ULIC I MOSTÓW S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO REMONTÓW ULIC I MOSTÓW S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2217222,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- "Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej"
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.