eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej " Ostoja"

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 220135675

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hoża 4

1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 80-628

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.7.) Numer telefonu: 583070922

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ostoja@dpsostoja.gda.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsostoja.gda.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/771237

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc14dad5-fa0f-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284702

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035423/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 świadczenie usług gastronomicznych dla Domu Pomocy Społecznej"Ostoja"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00230519

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZAG.341.1.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na świadczeniu usług gastronomicznych w Domu Pomocy Społecznej "Ostoja" w Gdańsku, zwanym dalej „Domem”, polegających na:
1) przygotowaniu posiłków,
2) gotowaniu posiłków,
3) podawaniu posiłków.
2. Usługa jest wykonywana w całości w pomieszczeniach kuchennych wynajętych od Zamawiającego i przy użyciu znajdującego się w nich wyposażenia.
3. Warunkiem świadczenia usług gastronomicznych dla Domu jest wynajmowanie przez Wykonawcę pomieszczeń kuchennych wraz z elementami stałego wyposażenia, o łącznej powierzchni użytkowej 103,47 m2.
4. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać posiłki codziennie, na bieżąco, w ilości ustalonej każdorazowo przez Zamawiającego. Wykonawca przygotuje posiłki ze świeżych produktów, wysokiej jakości ( smaczne, nierozgotowane, nieprzypalone) w pomieszczeniach kuchni Domu, z uwzględnieniem:
1) konieczności stosowania diet,
2) zaleceń lekarza,
3) wymagań określonych odpowiednio w przepisach ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r.
o bezpieczeństwie żywności i żywienia, rozporządzeń wykonawczych i innych obowiązujących w tym zakresie przepisach, z zachowaniem zasad systemu analizy zagrożeń i krytycznych punktów kontroli - HACCP,
4) zasad żywienia i dietetyki stosowanej, opracowanych przez Instytut Żywności i Żywienia.
5. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać codziennie dla mieszkańców Domu posiłki, z podziałem na diety, zgodnie z poniższym harmonogramem:
POSIŁEK: GODZINA WYDAWANIA:
Śniadanie 08.00 –10.00
Obiad 13.00 – 15.00
Kolacja 17:30 - 19:30
6. Wykonawca zobowiązuje się przygotowywać dla uczestników Dziennego Domu w dni robocze ( przy czym przez dzień roboczy należy rozumieć: poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) posiłek (obiad), z podziałem na diety, w godz. 13.45 – 15.00.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony we wzorze umowy, który stanowi załącznik 1 do SWZ. Warunki najmu pomieszczeń określono w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ.
7.Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawców wizji lokalnej pomieszczeń, w których ma być realizowane przedmiotowe zamówienie. Tym samym Zamawiający wyznacza I termin wizji lokalnej na dzień 29.05.2023 r. o godz. 09:00, w siedzibie Zamawiającego, tj. przy ul. Hożej 4, 80-628 Gdańsk , oraz II termin wizji lokalnej na dzień 29.05.2023 r. o godz. 15:00, w siedzibie Zamawiającego, tj. przy ul. Hożej 4, 80-628 Gdańsk

4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 794314,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 929435,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 893923,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANDEL HURTOWY ARTYKUŁAMI ROLNO-SPOŻYWCZYMI "APENA" AGNIESZKA NABORCZYK

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5932120113

7.3.3) Ulica: SKOWARCZ, UL.POLNA 6

7.3.4) Miejscowość: PSZCZÓŁKI

7.3.5) Kod pocztowy: 83-032

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 893923,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-07-01 do 2024-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.