eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radom › Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY URZĄD PRACY W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 671983721

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Księdza Andrzeja Łukasika 3

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-612

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: (048) 384-20-74/75

1.5.8.) Numer faksu: (048) 363-48-73

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pupradom.pl,

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pupradom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/pup_radom

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2e9c5a0d-0056-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284700

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00057547/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa sprzętu komputerowego dla Powiatowego Urzędu Pracy w Radomiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00243378

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.TP.26.05.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 173044,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup:
a) 45 szt. zestawów komputerowych takich samych tzn. pochodzących od jednego producenta
i o identycznych parametrach w skład których wchodzą: komputer typu All-in-One, mysz komputerowa, klawiatura komputerowa,
oraz:
b) 20 szt. listew komputerowych,
c) 6 szt. urządzeń sieciowych Switch,
d) 1 szt. urządzenia sieciowego Access point,
e) 1 szt. niszczarki do dysków ,
f) 2 szt. filtra prywatyzującego na monitor.
Oferowane przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, posiadać parametry nie niższe niż określone w specyfikacji technicznej zawartej w załączniku nr 2 do SWZ. Zestawy komputerowe muszą być dostarczone w całości i gotowe do pracy – tj. wyposażone w osprzęt niezbędny do uruchomienia komputera, np. kable, instrukcje obsługi w języku polskim oraz dokumenty gwarancyjne producenta.
1) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nieużywany, posiadać parametry nie niższe niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia załącznik nr 2 do SWZ.
2) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić bezpłatny serwis gwarancyjny sprzętu komputerowego w ramach gwarancji. Maksymalny czas reakcji serwisu na zgłoszone usterki sprzętu wymagany przez Zamawiającego wynosi 2 dni robocze od daty zgłoszenia. Serwis gwarancyjny musi odbywać się w kontakcie bezpośrednim z dostawcą sprzętu. Nie dopuszcza się odbioru sprzętu przez pośredników ( producenta, autoryzowany serwis).
3) Minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego w odniesieniu całego przedmiotu zamówienia ( z wyłączeniem filtra prywatyzującego na monitor)wynosi 24 miesiące liczone od daty odbioru Przedmiotu Umowy, potwierdzonego protokołem odbioru końcowego bez zastrzeżeń. Wykonawca może wydłużyć oferowany okres gwarancji dla komputerów All-in-one w stosunku do minimalnego wskazanego powyżej. Oferta przewidująca wydłużenie okresu gwarancji dla komputerów All-in-one otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4) Zakres zamówienia obejmuje również dostarczenie przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego wraz z rozładunkiem i wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiającego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 30213300-8 - Komputer biurkowy

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 143275,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 203964,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 143275,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NTT Technology Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132579351

7.3.3) Ulica: ul. Trakt Brzeski 89

7.3.4) Miejscowość: Warszawa- Wesoła

7.3.5) Kod pocztowy: 05-077

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 143275,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.