eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stębark › Zakup środków trwałych w celu dostosowania Muzeum Bitwy pod Grunwaldem w Stębarku do nowoczesnej działalności kulturalnej



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup środków trwałych w celu dostosowania Muzeum Bitwy pod Grunwaldem w Stębarku do nowoczesnej działalności kulturalnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM BITWY POD GRUNWALDEM W STĘBARKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 280589330

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stębark, 1

1.5.2.) Miejscowość: Stębark

1.5.3.) Kod pocztowy: 14-107

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@muzeumgrunwald.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://grunwald.muzeum.bip.ornak.pl/pl/bip/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3b7cf81c-dea1-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


samorządowa jednostka organizacyjna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup środków trwałych w celu dostosowania Muzeum Bitwy pod Grunwaldem w Stębarku do nowoczesnej działalności kulturalnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3b7cf81c-dea1-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284646

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049102/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup środków trwałych w celu dostosowania Muzeum Bitwy pod Grunwaldem w Stębarku do nowoczesnej działalności kulturalnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00184780

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AG.070.1.16.2023.PRPO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 516599,04 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 1: Zakup systemu audioprzewodników oraz kamery cyfrowej
System audioprzewodników ma stanowić narzędzie, które będzie służyło oprowadzaniu gości Muzeum Bitwy pod Grunwaldem w Stębarku.
System audioprzewodnika ma być oparty na mobilnych urządzeniach udostępnianych zwiedzającym oraz infrastrukturze zapewniającej jego prawidłowe działanie (nadajniki, ładowarki, słuchawki itp.).
• Urządzenia odsłuchowe wraz z akumulatorem (odbiorniki): 200 sztuk
• Ładowarka na 10 urządzeń odsłuchowych: 20 sztuk
• Mobilna szafa na ładowarki i odbiorniki 1 sztuka
• Słuchawki: 200 sztuk
• Znaczniki radiowe obiektów (instalowane w gruncie): 50 sztuk
• Urządzenia do dźwiękowej sygnalizacji dla osób niewidomych :20 sztuk
• Pętle indukcyjne dla osób niedosłyszących: 10 sztuk
• Oprogramowanie do zarządzania systemem 1 licencja
• Ścieżki zwiedzania - zakres niniejszej części obejmuje opracowanie scenariuszy, wykonanie tłumaczeń oraz produkcję dźwiękową. Zadanie wymaga również konfiguracji sprzętu oraz uruchomienia opracowanych treści na dostarczanych audioprzewodnikach.
• Kamera cyfrowa: 1 sztuka

4.5.3.) Główny kod CPV: 32583000-3 - Nośniki danych i głosu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38651600-9 - Kamery cyfrowe

4.5.5.) Wartość części: 390000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 2: Zakup wyposażenia magazynu muzealnego
• Szafa magazynowa zamykana z szufladami z blachy stalowej (3 szt.)
• Szafa magazynowa zamykana z szufladami z blachy stalowej (2 szt.)
• Regały otwarte (3 szt.)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne

4.5.5.) Wartość części: 9389,04 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 3: Zakup wyposażenia Sali rycerskiej
• Szranki drewniane o konstrukcji modułowej, wykonane z drewnianych (drewno sosnowe) belek o przekroju kwadratowym grubości minimum 10 cm:
- 8 modułów o dł. 2,2 m
- 6 modułów o dł. 2 m
- 2 moduły o dł. 1,5 m

4.5.3.) Główny kod CPV: 45422100-2 - Stolarka drewniana

4.5.5.) Wartość części: 14360,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr 4: Zakup materiałów, wyposażenia oraz strojów do przeprowadzenia warsztatów
• Materiały pomocnicze do przeprowadzenia warsztatów łucznicznych
• Plansze naścienne prezentujące techniki walki
• Warsztaty teatralne (stroje damskie, męskie, wyposażenie rycerskie)
• Harfa 12-16 strunowa
• Lira korbowa
• Flet prosty
• lutnia

4.5.3.) Główny kod CPV: 18222100-2 - Zestawy ubraniowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

37310000-4 - Instrumenty muzyczne

37313000-5 - Instrumenty strunowe

4.5.5.) Wartość części: 102850,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022. poz. 1710 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część 1 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 1 unieważniono.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022. poz. 1710 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część 2 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 2 unieważniono.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022. poz. 1710 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część 3 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 3 unieważniono.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2022. poz. 1710 ze zm.) informuje, iż cena oferty najkorzystniejszej na część 4 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt 3 ustawy postępowanie na część nr 4 unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.