eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont sanitariatów i natrysków w Szkole Podstawowej nr 48 im. Juliusza Ligonia w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2022-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sanitariatów i natrysków w Szkole Podstawowej nr 48 im. Juliusza Ligonia w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 48

1.3.) Oddział zamawiającego: im. Juliusza Ligonia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000722667

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bielska

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-749

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 255 62 07

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp48katowice@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp48.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sanitariatów i natrysków w Szkole Podstawowej nr 48 im. Juliusza Ligonia w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3f25f68-0115-11ed-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284532

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00199204/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont sanitariatów i natrysków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00248834/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/446/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 238916,76 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie sanitariatów dziecięcych na parterze, I i II piętrze oraz sanitariatu dla personelu na I piętrze (branża budowlana, instalacyjna i elektryczna), w szczególności:
A. Roboty budowlane:
1) rozbiórka murowanych ścianek boksów ustępowych z wykuciem ościeżnic drzwiowych,
2) skucie istniejącej posadzki z płytek ceramicznych z wylewką cementową, wyniesienie gruzu z II piętra/I piętra/parteru, załadunek, wywóz i jego utylizacja (dodatkowo na piętrze rozbiórka podłoża betonowego),
3) skucie okładzin ceramicznych ścian z wyrównaniem ścian tynkiem cementowym, usunięcie lamperii ściennych oraz wyniesienie gruzu z II piętra/I pietra/parteru, załadunek, wywóz i utylizacja,
4) wylewka samopoziomująca gr. 20 mm,
5) płytkowanie posadzki gresami antypoślizgowymi (min Rc10) i nienasiąkliwymi, o wym. 40 x 40 z osadzeniem metalowych listew przejściowych w progach drzwi,
6) płytkowanie ścian płytkami 40x40 z osadzeniem listew plastikowych w krawędziach wypukłych,
7) malowanie ścian i sufitów farbą lateksową 2x z zdrapaniem starej farby, gładziami gipsowymi i gruntowaniami,
8) obudowa płytami gk „woda” na stelażu pionów i poziomów kanalizacyjnych oraz stelaży pod muszle wiszące,
9) montaż nowych kabin ustępowych z płyt HPL gr 10 mm, o wys. 1,5 m., na nóżkach o wys. 15 cm oraz ścianek między pisuarowych,
10) renowacja drzwi wejściowych do sanitariatów (skrzydła i ościeżnice) – zeskrobanie starej farby, szlifowanie, 1x gruntowanie i 2x lakierowanie,
11) odmalowanie grzejników c.o. i rurarzu 2x farba olejna,
12) pełne doposażenie sanitariatów w: elektroniczne dozowniki na mydło w płynie, lustra, pojemniki na ręczniki papierowe, kosze na śmieci i na zużyte ręczniki papierowe, uchwyty na papier toaletowy, pojemniki ze szczotkami do muszli ustępowej – całe w/w wyposażenie z jednej serii producenckiej,
13) roboty pomocnicze – foliowanie, po zakończeniu robót mycie okien, drzwi, posadzek itp.

B. Roboty elektryczne:
1) demontaż opraw, przewodów i osprzętu z uwzględnieniem utylizacji,
2) wykucie bruzd, ułożenie przewodów elektrycznych bezhalogenowych, zaprawienie bruzd,
3) przygotowanie podłoża pod osprzęt oświetleniowy i osprzęt instalacyjny,
4) montaż łączników oświetlenia,
5) montaż puszek instalacyjnych i osprzętu,
6) montaż gniazd wtyczkowych bryzgoszczelnych, bezpiecznych dla dzieci, 16A/230V,
7) montaż aparatu modułowego w tablicy – P312 B16 A, 30 mA,
8) montaż czujnika mikrofalowego 360 st. IP55,
9) montaż wentylatora ściennego fi 125,
10) podłączenie i zabezpieczenie obwodów gniazd i oświetlenia w tablicy elektrycznej,
11) montaż opraw liniowych LED o parametrach: oprawa LED, liniowa , min. 6200 lm, 840, Ra>=80, klosz clear.
12) wykonanie pomiarów elektrycznych,
13) wykonanie pomiarów natężenia oświetlenia.

C. Instalacja wody zimnej i ciepłej:
W ramach niniejszego opracowania przewiduje się modernizacje wewnętrznej instalacji zimnej
wody, ciepłej wody oraz kanalizacji sanitarnej.
Instalacja wodna:
Projektowana instalacja zimnej wody użytkowej oraz ciepłej wody użytkowej wykona zostanie z rur z tworzywa stucznego PP poprzez zgrzewanie przy użyciu zgrzewarek elektrycznych. Ciepła woda będzie wytwarzana w elektrycznych podgrzewaczach wody zbiornikowych. Na przewodach zasilających umywalki prysznice oraz miski ustępowe należy zamontować zawory kulowe. Przewody wodociągowe należy zaizolować zgodnie z obowiązującyrnni przepisami. Przy przejściu instalacji przez przegrody poziome i pionowe należy stosować tuleje ochronne. Tuleje ochronne powinny mieć średnicę wewnętrzną większą od średnicy zewnętrznej przewodu o co najmniej 2 cm przy przejściu przez przegrodę pionową oraz o co najmniej 1 cm przy przejściu przez przegrodę poziomą. Tuleja powinna być dłuższa z każdej strony od grubości przegrody. Należy pamiętać, że tuleje ochronne powinny być osadzone w przegrodzie budowlanej w sposób trwały. W pomieszczeniach przewody rozprowadzające oraz podejścia pod poszczególne przybory prowadzić w bruzdach ściennych. Wszystkie rury i kształtki dla instalacji wody muszą posiadać atesty PZH i świadectwa sanitarne. Przewiduje się baterie stojące łączone z instalacja za pomocą zaworów kulowych kątowych dn 15.

Instalacja kanalizacji:
Instalacja kanalizacji sanitarnej odprowadza ścieki z przyborów sanitarnych z sanitariatów szkoły nr 48 w Katowicach. Piony główne zostają dostosowane do istniejących wyprowadzeń ponad dach. W razie braku wywiewki na istniejących pionach kanalizacji wyposażyć piony w rury wywiewne dn 160 mm Instalacja kanalizacji będzie wykonana z rur PVC montowane na wcisk z uszczelką. Wszystkie piony i instalacje biegnące pod stropem po zamontowaniu zabudować płytą gipsowo-kartonową odporną na wilgoć. Podejścia odpływowe z urządzeń sanitarnych do pionu prowadzić należy ze spadkiem min=2,5 %.Przed przejściem pionu spustowego w przewód odpływowy zastosować rewizje o średnicach zgodnych ze średnicą pionu. Przejścia przez stropy należy wykonać w tulejach ochronnych o średnicy większej o 50 mm niż średnica pionu. W tulejach nie może znajdować się żadne łączenie rur. Przybory i urządzenia łączone z kanalizacją powinny być wyposażone w indywidualne zamknięcia wodne (syfony). Miski ustępowe oraz pisuary powinny być wyposażone w urządzenia spłukujące.

Uwaga: Kolorystykę ścian i sufitów, skrzydeł drzwiowych i grzejników co, kabin ustępowych oraz płytek posadzkowych, ściennych i fugi należy bezwzględnie i pisemnie uzgodnić z Dyrektorem Szkoły przed rozpoczęciem robót.
Wykonawca wykona wszelkie roboty budowlane, dostawy i inne czynności zgodnie z celem Inwestycji, opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SWZ, a także dokumentacją postępowania i innymi decyzjami w zakresie niezbędnym do pełnej realizacji i odbioru Inwestycji.
Przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagania zawarte w aktualnie obowiązujących przepisach, a w szczególności ustawie Prawo Budowlane i aktach wykonawczych do tej ustawy.
Wykonawca na własny koszt i we własnym zakresie wykona oddzielenie terenu budowy poprzez montaż pełnego, stabilnego ogrodzenia wysokości co najmniej 1,5 m, oraz wyposaży wygrodzony teren w pomieszczenia socjalno-magazynowe. Ochrona mienia budowy leży po stronie Wykonawcy.
2.4. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji postępowania, obejmującej przedmiary i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiącej integralną część SWZ. Zamawiający informuje, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy dla Wykonawcy i nie zwalnia skalkulowania ryczałtowej ceny ofertowej na podstawie pozostałej dokumentacji i ewentualnie wizji lokalnej

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 306 000,00 zł brutto. Cena oferty złożonej przez Remelit Tomasz Wolak, ul. J. Wolnego 12/7, 40-857 Katowice znacznie przekracza możliwości finansowe Zamawiającego. Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.