eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tułowice › "Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Tułowicach II"



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Tułowicach II”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tułowice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413308

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowość: Tułowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 49-130

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: tulowice@tulowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.tulowice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/tulowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Tułowicach II”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2cbb47e0-eb2d-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284405

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005538/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów w Tułowicach

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Projekt „Rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Tułowicach” umowa nr RPOP.05.02.00-16-0004/22-00 z dnia 02.02.2023 r.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00205088

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunlanych w
Tułowicach.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik do SWZ.
Zadanie obejmuje m.in. :
1. Prace projektowe,
2. Prace budowlano – montażowe:
• Przygotowanie terenu przeznaczonego pod rozbudowę placu PSZOK,
• Powiększenie placu PSZOK, utwardzenie i ogrodzenie dodatkowo powstałej powierzchni PSZOK,
• Przygotowanie, utwardzenie, wybrukowanie i okrawężnikowanie dodatkowej powierzchni na dwa miejsca parkingowe,
wraz z wykonaniem oznakowania poziomych dla trzech miejsc parkingowych, w tym jednego dla osób niepełnosprawnych;
oraz wykonanie zatoczki na chwilowy postój pojazdów podczas mijania się
• Wymiana bramy na wjeździe do strefy ważenia, tj. miejscu bezpośrednio związanym z obsługą PSZOK,
• Zamontowanie szlabanów na wjazdach na plac PSZOK i do strefy ważenia, tj. miejsc związanych z obsługą PSZOK,
• Rozbudowa i remont miejsca pracy pracownika PSZOK oraz uzupełnienie wyposażenia i narzędzi pracy i komunikacji z
system wagowym,
• Doprowadzenie sieci kanalizacyjnej do miejsca pracy pracownika PSZOK,
• Doprowadzenie wody do pomieszczenia biurowo-socjalnego (ok. 10 m oraz studnia wodomierzowa) oraz zakup i
podłączenie hydrantu zapatrującego w wodę do celów p.poż. do sieci wodociągowej,
• Doprowadzenie instalacji elektrycznej do dodatkowego oświetlenia PSZOK, szlabanów, bramy automatycznej, punktu
wymiany rzeczy używanych,
• Wprowadzenie komunikacji w systemie telemetrycznym – zdalny odczyt wyniku ważenia, wraz z oprogramowaniem i
dodatkowym wyświetlaczem,
• Poprawa drożności kanalizacji deszczowej,
• Zainstalowanie wiat na kontenery otwarte,
• Uzupełnienie oświetlenia PSZOK,
• Utworzenie punktu wymiany rzeczy używanych, wraz z podstawowym wyposażeniem,
• Nasadzenia zieleni.
UWAGA: Obmiary wykonane w ramach PFU są wykonane metodą uproszczoną i mają charakter orientacyjny.
3. Wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych:
• Zakryty kontener na odpady wielkogabarytowe o pojemności 34 m3, z bocznymi drzwiami,
• Koleby i worki „big bag” do wypożyczania mieszkańcom na dostarczenie odpadów do PSZOK,
• Wyposażenie MON w wannę wychwytową, regały, beczki na odpady płynne, rampę przenośną,
• Wyposażenie magazynu ZSEE w regały,
• Wyposażenie punkty wymiany rzeczy używanych - Wymiary kontenera 6x3 m, drzwi aluminiowe na 90-120 cm szerokości,
przeszklone, minimum dwie przeszklone witryny, antypoślizgowa odporna wykładzina podłogowa, pełna elektryka
(instalacja, lampy, gniazdka), posadowienie zgodne z wytycznymi producenta, podłączenie kontenera do sieci
energetycznej, drzwi zamykane kluczem.
• Wyposażenie biurowo-socjalne,
• Tabliczki dodatkowe do opisów frakcji szt. 8,
• Wyposażenie p.poż. i BHP – komplet - Zestaw gaśniczy wyposażony w wózek transportowy, tablicę informacyjną, uchwyty
do gaśnic, 2 gaśnice proszkowe, 1 gaśnicę śniegową oraz 1 koc gaśniczy. Apteczka wyposażona w niezbędne elementy do
udzielenia pierwszej pomocy.
UWAGA:
Z Programu Funkcjonalno-Użytkowego wyłącza się z postepowania dwie pozycje z rozdziału nr 1.6 „Zakres projektu,
przedmioty odbioru” w opisie wyposażenia PSZOK:
„7. Zakup systemu IT do zarządzania PSZOK, kontrolowania i raportowana przeprowadzonych przyjęć odpadów
8. Tablice informacyjne dotyczące PSZOK szt.2”
Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 9
do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

79421200-3 - Usługi projektowe inne niż w zakresie robót budowlanych

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

71242000-6 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45222000-9 - Roboty budowlane w zakresie robót inżynieryjnych, z wyjątkiem mostów, tuneli, szybów i kolei podziemnej

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

42900000-5 - Różne maszyny ogólnego i specjalnego przeznaczenia

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci

31521100-5 - Lampy na biurko

30232110-8 - Drukarki laserowe

30213100-6 - Komputery przenośne

39711361-7 - Kuchenki elektryczne

35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

39141100-3 - Regały

31527200-8 - Oświetlenie zewnętrzne

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 785000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 785000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 785000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1. "MATERIA " Magdalena Turek 2. "CreoScience" Centrum Kształcenia Kreatywnego MagdalenaTurek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7542564599

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 17a

7.3.4) Miejscowość: Górki

7.3.5) Kod pocztowy: 46-060

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 785000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.