eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnica › "Wyposa¿enie o¶rodka Klub Senior+ przy ul. Mieczys³awa Kozara - S³obódzkiego 19 w ¦widnicy" Dostawa sprzêtu rehabilitacyjnego



Og³oszenie z dnia 2021-11-25


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
„Wyposa¿enie o¶rodka Klub Senior+ przy ul. Mieczys³awa Kozara - S³obódzkiego 19 w ¦widnicy” Dostawa sprzêtu rehabilitacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miasto ¦widnica

1.3.) Oddzia³ zamawiaj±cego: Prezydent Miasta ¦widnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000579589

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 58-100

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wa³brzyski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 74 856 28 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 74 856 87 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@um.swidnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.um.swidnica.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wyposa¿enie o¶rodka Klub Senior+ przy ul. Mieczys³awa Kozara - S³obódzkiego 19 w ¦widnicy” Dostawa sprzêtu rehabilitacyjnego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-dfd9c6de-4dea-11ec-8c2d-66c2f1230e9c

2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00284349

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00003652/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.3 "Wyposa¿enie o¶rodka Klub Senior + przy ul. Mieczys³awa Kozara - S³obódzkiego 19 w ¦widnicy. Dostawa sprzêtu rehabilitacyjnego".

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://umswidnica.eb2b.com.pl/

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://umswidnica.eb2b.com.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 8. Je¶li oferta zawiera informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2020 r. poz. 1913), Wykonawca powinien nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, zastrzec, ¿e nie mog± one byæ udostêpnione oraz wykazaæ, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa.
9. W celu z³o¿enia oferty nale¿y zarejestrowaæ (zalogowaæ) siê na Platformie i postêpowaæ zgodnie z instrukcjami dostêpnymi u dostawcy rozwi±zania informatycznego pod adresem https://umswidnica.eb2b.com.pl/
10. Przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca mo¿e wprowadziæ zmiany do z³o¿onej oferty tylko poprzez wycofanie oferty oraz jej ponowne z³o¿enie.
11. Podmiotowe ¶rodki dowodowe lub inne dokumenty, w tym dokumenty potwierdzaj±ce umocowanie do reprezentowania, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.
12. Wszystkie koszty zwi±zane z uczestnictwem w postêpowaniu, w szczególno¶ci z przygotowaniem i z³o¿eniem oferty, ponosi Wykonawca sk³adaj±cy ofertê.
13. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy zakupowej pod adresem: https://umswidnica.eb2b.com.pl/ Korzystanie z Platformy przez Wykonawcê jest bezp³atne.
14. W postêpowaniu komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci sk³adanie ofert oraz wszelkich o¶wiadczeñ, odbywa siê przy u¿yciu Platformy. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy.
15. Instrukcja korzystania z Platformy:
15.1. w przypadku posiadania konta na Platformie - zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;
15.2. w przypadku, gdy Wykonawca nie posiada konta na Platformie – nale¿y w zak³adce „Postêpowania”, „Lista postêpowañ otwartych” wybraæ niniejsze postêpowanie oraz korzystaj±c z polecenia „Zg³o¶ siê do udzia³u w postêpowaniu” przej¶æ do Formularza rejestracyjnego.
16. Zalecenia Zamawiaj±cego odno¶nie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
16.1. dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca siê podpis w formatem PAdES,
16.2. dokumenty w formacie innym ni¿ „pdf” zaleca siê podpisywaæ formatem XAdES.
17. Niezbêdne wymagania sprzêtowo-aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
17.1. sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 2 mb/s,
17.2. komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 4GB RAM, Procesor Intel IV 4GHZ, jeden z systemów operacyjnych- MS Windows 7, Mac OS x 10.4, Linux lub ich nowsze wersje,
17.3. zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, w najnowszej wersji, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0,
17.4. w³±czona obs³uga JavaScript,
17.5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie „pdf”.
18. Zamawiaj±cy dopuszcza przesy³anie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx, .txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg, .git, .png, .tif, .dwg, .ath, .kst, .zip, .rar, przy czym zaleca siê wykorzystywanie plików w formacie .pdf. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 50 MB, przy czym nie okre¶la siê limitu liczby plików.
19. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
19.1. pliki Oferty za³±czone przez Wykonawcê na Platformie i zapisane, widoczne s± w Platformie jako zaszyfrowane. Mo¿liwo¶æ otworzenia plików dostêpna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiaj±cego po up³ywie terminu otwarcia ofert,
19.2. oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformê stanowi przypiêt± do dokumentu elektronicznego datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±c± siê po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przes³ania”.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
- administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Prezydent Miasta ¦widnicy, ul. Armii Krajowej 49, 58-100 ¦widnica, tel. 74 856-28-00 fax 74 856-87-21
- inspektor ochrony danych osobowych w Gminie Mie¶cie ¦widnicy - kontakt: adres e-mail: iod@um.swidnica.pl, telefon 74 856-28-23;
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego pn. „Dostawa sprzêtu rehabilitacyjnego” w postêpowaniu prowadzonym w trybie podstawowym;
- odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2021 r., poz. 1129, z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”;
- Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
- obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
- w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
- posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
• na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): - nie przys³uguje Pani/Panu:
• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: P-134/XII/21

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.5.) Warto¶æ zamówienia: 36585,37 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa (dostawa i monta¿) wyposa¿enia Klub Senior+ przy ul. Mieczys³awa Kozara S³obódzkiego 19 w ¦widnicy w ramach realizacji projektu okre¶lonego w Programie Wieloletnim „Senior+” na lata 2021-2025, edycja 2021r. modu³ I – Utworzenie lub wyposa¿enie Dziennego Domu Senior+/ Klubu Senior + okre¶lonego w za³±czniku nr 1 do SWZ, zwanym dalej „Wyposa¿eniem”. Oferowane Wyposa¿enie musi byæ fabrycznie nowe i nieu¿ywane, pochodziæ z bie¿±cej produkcji (rok produkcji – nie wcze¶niej ni¿ 2021). Wykonawca jest zobowi±zany zapewniæ bezp³atny serwis gwarancyjny Wyposa¿enia. Do wszystkich urz±dzeñ nale¿y do³±czyæ wszelkie akcesoria, przewody i kable niezbêdne do ich prawid³owego u¿ytkowania. Wraz z wyposa¿eniem elektrycznym i elektronicznym Wykonawca dostarczy instrukcje obs³ugi w jêzyku polskim.
2) Zakres zamówienia obejmuje: zakup Wyposa¿enia wraz z jego dostarczeniem do Zamawiaj±cego, roz³adunkiem, wniesieniem do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego.
3) Rodzaj zamówienia: dostawa;
4) Nazwy i kody dotycz±ce przedmiotu zamówienia zgodnie z nomenklatur± okre¶lon± we Wspólnym S³owniku Zamówieñ (CPV):
- 33196000-0 – Pomoce medyczne
5) Opis przedmiotu zamówienia.
a) szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia stanowi za³±cznik nr 1 do SWZ;
b) w przypadku, kiedy Zamawiaj±cy w opisie przedmiotu zamówienia okre¶la dopuszczalny margines tolerancji lub minimalny zakres wymaganych parametrów technicznych – parametry oferowanego Wyposa¿enia winny mie¶ciæ siê we wskazanych przez Zamawiaj±cego w za³±czniku nr 1 do SWZ przedzia³ach i zakresach tolerancji pod rygorem odrzucenia oferty.
c) wszelkie mo¿liwe, dopuszczalne przez Zamawiaj±cego tolerancje odno¶nie Wyposa¿enia zosta³y okre¶lone w za³±czniku nr 1 do SWZ.
d) wyspecyfikowane materia³y i sprzêty nie s± wskazaniem miejsca pochodzenia i producenta, a s³u¿± wy³±cznie do okre¶lenia cech jako¶ciowych, parametrów technicznych oraz estetyki wykonania. Dopuszcza siê zastosowanie materia³ów i sprzêtów innych marek od wyspecyfikowanych w dokumentacji (tj. odpowiedników), pod warunkiem zachowania parametrów technicznych i wszelkich innych cech jako¶ciowych nie gorszych ni¿ u¿yte w dokumentacji.
2. Zamawiaj±cy nie przewiduje udzielenia zamówieñ na dodatkowe dostawy w rozumieniu przepisu art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
3. Warunki realizacji zamówienia, termin gwarancji, warunki p³atno¶ci.
1) Adres dostawy: 58-100 ¦widnica, ul. Mieczys³awa Kozara-S³obódzkiego 19.
2) Zamawiaj±cy mo¿e wyznaczyæ inne miejsce dostawy na terenie miasta ¦widnicy o czym powiadomi Wykonawcê.
3) Wymagany minimalny termin gwarancji na oferowane Wyposa¿enie wynosi: 12 miesiêcy (z wy³±czeniem orbitreka, roweru treningowego i bie¿ni, dla których w opisie przedmiotu zamówienia okre¶lono 24 miesiêczny okres gwarancji).
Wykonawca mo¿e wyd³u¿yæ okres gwarancji w stosunku do wymaganego terminu wskazanego powy¿ej. Oferta przewiduj±ca wyd³u¿enie terminu gwarancji otrzyma punkty w ramach oceny ofert z zastosowaniem kryterium wyboru oferty najkorzystniejszej.
4. Dodatkowe wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia.
1) Zamawiaj±cy nie przewiduje dodatkowych wymagañ zwi±zanych z realizacj± zamówienia dotycz±cych aspektów spo³ecznych, gospodarczych, ¶rodowiskowych, zwi±zanych z innowacyjno¶ci±, zatrudnieniem lub zachowaniem poufnego charakteru informacji przekazanych wykonawcy w toku realizacji zamówienia;
2) Z uwagi na rodzaj zamówienia, Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku zatrudnienia na umowê o pracê, o którym mowa w art. 95 ustawy Pzp.
3) Zamawiaj±cy nie przewiduje obowi±zku osobistego wykonania zadañ dotycz±cych prac zwi±zanych z rozmieszczeniem i instalacj± przez poszczególnych wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 60 ustawy Pzp, ani zwi±zanych z udzia³em podmiotów udostêpniaj±cych zasoby w rozumieniu art. 121 ustawy Pzp. Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
4) Zamawiaj±cy zachowuje prawo wstêpu dla siebie i wskazanych przez siebie innych osób do pomieszczeñ, w których Wykonawca realizuje dostawy wyposa¿enia;
5) Wykonawca jest zobowi±zany do usuwanie odpadów powsta³ych w wyniku realizacji zamówienia na odpowiednie wysypisko, zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami.
UWAGA: Dostawy Wyposa¿enia wykonywane bêd± w trakcie koñcowych prac remontowych budynku przy ul. Mieczys³awa Kozara-S³obódzkiego 19 w ¦widnicy, zatem nale¿y je przeprowadzaæ w sposób zapewniaj±cy bezpieczeñstwo osób i mienia znajduj±cych siê w tym budynku. Wszelkie prace zwi±zane z wniesieniem Wyposa¿enia nale¿y uzgadniaæ z kierownikiem budowy. Wszelkie koszty zwi±zane ze stratami wynikaj±cymi z niew³a¶ciwego prowadzenia dostaw wyposa¿enia bêd± obci±¿aæ Wykonawcê
5. Warunki odbioru przedmiotu umowy
1) Wykonawca zawiadomi Zamawiaj±cego (pisemnie: e-mailem lub poczt±) o zakoñczeniu dostaw.
2) Zamawiaj±cy ustali datê protokolarnego odbioru koñcowego w ci±gu 2 dni roboczych od dnia zawiadomienia go przez Wykonawcê o zakoñczeniu realizacji zamówienia;
3) Z czynno¶ci odbioru wszystkich czê¶ci zamówienia zostanie sporz±dzony protokó³ odbioru koñcowego z udzia³em Wykonawcy i Dyrektorem Wydzia³u Polityki Spo³ecznej i Spraw Socjalnych Urzêdu Miejskiego w ¦widnicy;
4) W przypadku stwierdzenia wad lub uszkodzeñ wyposa¿enia w trakcie dokonywania odbioru, dla ka¿dej czê¶ci zamówienia, Wykonawca zobowi±zuje siê dostarczyæ wyposa¿enie bez wad w terminie do 7 dni od dnia stwierdzenia wad;
5) Integraln± czê¶ci± protoko³u odbioru koñcowego dla ka¿dej czê¶ci zamówienia bêd± dostarczone i przekazane Zamawiaj±cemu przez Wykonawcê w dniu odbioru koñcowego:
a) certyfikaty, atesty lub ¶wiadectwa na dostarczone wyposa¿anie, je¶li s± wymagane w opisie przedmiotu zamówienia,
b) karty gwarancyjne na dostarczone wyposa¿enie;
c) instrukcje obs³ugi
6) W protokole odbioru wpisane zostan± ustalenia dokonane w toku odbioru.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33196000-0 - Pomoce medyczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2021-12-20

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Za ofertê najkorzystniejsz± postêpowania zostanie uznana oferta przedstawiaj±ca najkorzystniejszy stosunek jako¶ci do ceny, a wiêc zawieraj±ca najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach:
1) cena – waga 60% (60 pkt)
2) gwarancja – waga 40% (40 pkt).

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Ponadto do oferty nale¿y do³±czyæ:
4.1. Pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik;
4.2. Pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania w postêpowaniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert sk³adanych przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia;
5. Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty musi byæ z³o¿one w oryginale w takiej samej formie, jak sk³adana oferta (tj. w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszcza siê tak¿e z³o¿enie elektronicznej kopii (skanu) pe³nomocnictwa sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, w formie elektronicznego po¶wiadczenia sporz±dzonego stosownie do art. 97 §2 ustawy z dnia 14 lutego1991 r. - Prawo o notariacie, które to po¶wiadczenie notariusz opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, b±d¼ te¿ poprzez opatrzenie skanu pe³nomocnictwa, sporz±dzonego uprzednio w formie pisemnej, kwalifikowanym podpisem, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym mocodawcy. Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w Rozdz. X ust. 1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy w formie pisemnej, aneksem zaakceptowanym przez obie strony, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcia umowy, a w szczególno¶ci:
a) zmiany zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, je¿eli bêdzie to korzystne dla Zamawiaj±cego,
b) zmian dotycz±cych sposobu rozliczenia niniejszej umowy, o ile taka zmiana bêdzie korzystna dla Zamawiaj±cego,
c) zmian kadrowych w przypadku:
- zmiany osób odpowiedzialnych za prawid³owe ¶wiadczenie us³ug ze strony Wykonawcy i osób wyznaczonych do wspó³pracy w imieniu Zamawiaj±cego,
- zmiany osób reprezentuj±cych Wykonawcê, których konieczno¶æ wprowadzenia wynika ze zmian organizacyjnych;
d) pozosta³e okoliczno¶ci powoduj±ce mo¿liwo¶æ zmiany umowy:
- w wypadkach przewidzianych w art. 455 ustawy Pzp.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-12-03 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://umswidnica.eb2b.com.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-12-03 10:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-01-01

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.