eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Browina › Dostawy leków dla Domu Pomocy Społecznej w Browinie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy leków dla Domu Pomocy Społecznej w Browinie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dom Pomocy Społecznej w Browinie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294102

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Browina 57

1.5.2.) Miejscowość: Browina

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-140

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.7.) Numer telefonu: 566757111

1.5.8.) Numer faksu: 566757111

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: browina@powiattorunski.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.powiattorunski.pl/6937,dom-pomocy-spolecznej-w-browinie

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://powiattorunski.logintrade.net/login.html?return_to=/zapytania,wszystkie,propozycje.html?rodzaj=ustawowe

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawy leków dla Domu Pomocy Społecznej w Browinie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f37e6a9b-f13d-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00284327

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00149026/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Dostawa leków dla Domu Pomocy Społecznej w Browinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00216107/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.272.17.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 701357,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

• Przedmiotem zamówienia są dostawy leków na potrzeby mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Browinie (dalej zwany DPS). Dostawy odbywać się będą raz dziennie 7 dni w tygodniu, a w sytuacjach tego wymagających nawet dwa razy dziennie, w ciągu dwóch godzin od chwili złożenia zamówienia, własnym transportem, na koszt Dostawcy. Podane ilości przedmiotu zamówienia (Załącznik nr 1 – Przedmiot Zamówienia - Asortyment)
są wielkościami szacunkowymi, w związku z czym Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości i asortymentu w zakresie objętym ofertą Wykonawcy, a Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego reagowania
na zwiększenie lub zmniejszenie zamówienia składanego przez Zamawiającego. Z tego tytułu Wykonawcy nie przysługuje roszczenie odszkodowawcze.
• Wykonawca winien spełniać wymagania dotyczące oferowanego przedmiotu: Zamawiający określił wymagania odnośnie przedmiotu w Przedmiocie Zamówienia - Asortyment, stanowiącym Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki realizacji zamówienia zostały określone we Wzorze Umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Ponadto wymaga się, aby zaoferowany asortyment:

 Posiadał aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu i używania na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zgodnie z obowiązującym prawem;

 Posiadał ważną charakterystykę produktu leczniczego;

 Miał nie mniej niż 75% okresu przydatności określonego przez producenta, o ile dotyczy.

• Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1
• Termin (okres) wykonywania zamówienia: od dnia zawarcia umowy do 30.06.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33600000-6 - Produkty farmaceutyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 191274,12 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191491,08 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 191274,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Farmline II sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7010392123

7.3.3) Ulica: ul. Paderewskiego 3

7.3.4) Miejscowość: Lubicz Górny

7.3.5) Kod pocztowy: 87-162

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 191274,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.