eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.3.) Oddział zamawiającego: Jednostka Wojskowa Nr 6021

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 146268471

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żwirki i Wigury 9/13

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-909

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: 261-847-577

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ozgst.zampub@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ozgst.wp.mil.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/ozgs

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-863f8ec5-c175-11ed-b311-9aae6ad31be8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284226

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00086940/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.5 Urządzenia i artykuły medyczne i laboratoryjne oraz leki.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00134694

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 11/2023/TP/SŁ.ZDR./UZBR

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 163331,86 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 12 (dwanaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne, ustniki do alkomatów
część II zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część III zamówienia – Artykuły higieniczne z papieru,
część IV zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część V zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VI zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część VII zamówienia – Paski odczynnikowe,
część VIII zamówienia – Rękawice jednorazowe,
część IX zamówienia – Opatrunki,
część X zamówienia – Produkty farmaceutyczne - leki,
część XI zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XII zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki, 18424300-0 Rękawice jednorazowe, 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała, 33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi, 33141800-8 Wyroby stomatologiczne, 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 33680000-0 Wyroby farmaceutyczne, 33000000-0 Ustniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.12 oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.12. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 6355,13 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 12 (dwanaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne, ustniki do alkomatów
część II zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część III zamówienia – Artykuły higieniczne z papieru,
część IV zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część V zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VI zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część VII zamówienia – Paski odczynnikowe,
część VIII zamówienia – Rękawice jednorazowe,
część IX zamówienia – Opatrunki,
część X zamówienia – Produkty farmaceutyczne - leki,
część XI zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XII zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki, 18424300-0 Rękawice jednorazowe, 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała, 33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi, 33141800-8 Wyroby stomatologiczne, 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 33680000-0 Wyroby farmaceutyczne, 33000000-0 Ustniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.12 oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.12. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 43392,90 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 12 (dwanaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne, ustniki do alkomatów
część II zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część III zamówienia – Artykuły higieniczne z papieru,
część IV zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część V zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VI zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część VII zamówienia – Paski odczynnikowe,
część VIII zamówienia – Rękawice jednorazowe,
część IX zamówienia – Opatrunki,
część X zamówienia – Produkty farmaceutyczne - leki,
część XI zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XII zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki, 18424300-0 Rękawice jednorazowe, 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała, 33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi, 33141800-8 Wyroby stomatologiczne, 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 33680000-0 Wyroby farmaceutyczne, 33000000-0 Ustniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.12 oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.12. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33190000-8 - Różne urządzenia i produkty medyczne

4.5.5.) Wartość części: 7832,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 12 (dwanaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne, ustniki do alkomatów
część II zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część III zamówienia – Artykuły higieniczne z papieru,
część IV zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część V zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VI zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część VII zamówienia – Paski odczynnikowe,
część VIII zamówienia – Rękawice jednorazowe,
część IX zamówienia – Opatrunki,
część X zamówienia – Produkty farmaceutyczne - leki,
część XI zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XII zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki, 18424300-0 Rękawice jednorazowe, 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała, 33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi, 33141800-8 Wyroby stomatologiczne, 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 33680000-0 Wyroby farmaceutyczne, 33000000-0 Ustniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.12 oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.12. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 5932,89 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 12 (dwanaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne, ustniki do alkomatów
część II zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część III zamówienia – Artykuły higieniczne z papieru,
część IV zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część V zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VI zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część VII zamówienia – Paski odczynnikowe,
część VIII zamówienia – Rękawice jednorazowe,
część IX zamówienia – Opatrunki,
część X zamówienia – Produkty farmaceutyczne - leki,
część XI zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XII zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki, 18424300-0 Rękawice jednorazowe, 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała, 33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi, 33141800-8 Wyroby stomatologiczne, 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 33680000-0 Wyroby farmaceutyczne, 33000000-0 Ustniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.12 oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.12. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33155000-1 - Przyrządy do fizykoterapii

4.5.5.) Wartość części: 4150,53 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 12 (dwanaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne, ustniki do alkomatów
część II zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część III zamówienia – Artykuły higieniczne z papieru,
część IV zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część V zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VI zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część VII zamówienia – Paski odczynnikowe,
część VIII zamówienia – Rękawice jednorazowe,
część IX zamówienia – Opatrunki,
część X zamówienia – Produkty farmaceutyczne - leki,
część XI zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XII zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki, 18424300-0 Rękawice jednorazowe, 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała, 33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi, 33141800-8 Wyroby stomatologiczne, 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 33680000-0 Wyroby farmaceutyczne, 33000000-0 Ustniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.12 oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.12. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141800-8 - Wyroby stomatologiczne

4.5.5.) Wartość części: 25979,20 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 12 (dwanaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne, ustniki do alkomatów
część II zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część III zamówienia – Artykuły higieniczne z papieru,
część IV zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część V zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VI zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część VII zamówienia – Paski odczynnikowe,
część VIII zamówienia – Rękawice jednorazowe,
część IX zamówienia – Opatrunki,
część X zamówienia – Produkty farmaceutyczne - leki,
część XI zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XII zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki, 18424300-0 Rękawice jednorazowe, 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała, 33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi, 33141800-8 Wyroby stomatologiczne, 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 33680000-0 Wyroby farmaceutyczne, 33000000-0 Ustniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.12 oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.12. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33000000-0 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

4.5.5.) Wartość części: 704,66 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 12 (dwanaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne, ustniki do alkomatów
część II zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część III zamówienia – Artykuły higieniczne z papieru,
część IV zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część V zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VI zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część VII zamówienia – Paski odczynnikowe,
część VIII zamówienia – Rękawice jednorazowe,
część IX zamówienia – Opatrunki,
część X zamówienia – Produkty farmaceutyczne - leki,
część XI zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XII zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki, 18424300-0 Rękawice jednorazowe, 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała, 33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi, 33141800-8 Wyroby stomatologiczne, 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 33680000-0 Wyroby farmaceutyczne, 33000000-0 Ustniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.12 oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.12. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 18424300-0 - Rękawice jednorazowe

4.5.5.) Wartość części: 3793,35 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 12 (dwanaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne, ustniki do alkomatów
część II zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część III zamówienia – Artykuły higieniczne z papieru,
część IV zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część V zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VI zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część VII zamówienia – Paski odczynnikowe,
część VIII zamówienia – Rękawice jednorazowe,
część IX zamówienia – Opatrunki,
część X zamówienia – Produkty farmaceutyczne - leki,
część XI zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XII zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki, 18424300-0 Rękawice jednorazowe, 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała, 33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi, 33141800-8 Wyroby stomatologiczne, 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 33680000-0 Wyroby farmaceutyczne, 33000000-0 Ustniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.12 oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.12. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141110-4 - Opatrunki

4.5.5.) Wartość części: 14958,10 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 12 (dwanaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne, ustniki do alkomatów
część II zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część III zamówienia – Artykuły higieniczne z papieru,
część IV zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część V zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VI zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część VII zamówienia – Paski odczynnikowe,
część VIII zamówienia – Rękawice jednorazowe,
część IX zamówienia – Opatrunki,
część X zamówienia – Produkty farmaceutyczne - leki,
część XI zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XII zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki, 18424300-0 Rękawice jednorazowe, 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała, 33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi, 33141800-8 Wyroby stomatologiczne, 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 33680000-0 Wyroby farmaceutyczne, 33000000-0 Ustniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.12 oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.12. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33680000-0 - Wyroby farmaceutyczne

4.5.5.) Wartość części: 18754,22 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 12 (dwanaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne, ustniki do alkomatów
część II zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część III zamówienia – Artykuły higieniczne z papieru,
część IV zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część V zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VI zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część VII zamówienia – Paski odczynnikowe,
część VIII zamówienia – Rękawice jednorazowe,
część IX zamówienia – Opatrunki,
część X zamówienia – Produkty farmaceutyczne - leki,
część XI zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XII zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki, 18424300-0 Rękawice jednorazowe, 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała, 33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi, 33141800-8 Wyroby stomatologiczne, 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 33680000-0 Wyroby farmaceutyczne, 33000000-0 Ustniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.12 oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.12. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141300-3 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi

4.5.5.) Wartość części: 1521,91 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa wyrobów, artykułów i urządzeń medycznych, stomatologicznych oraz fizjoterapeutycznych dla Jednostki Wojskowej Nr 6021 z podziałem na 12 (dwanaście) części:
część I zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne, ustniki do alkomatów
część II zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część III zamówienia – Artykuły higieniczne z papieru,
część IV zamówienia – Różne urządzenia i produkty medyczne – ratownicze,
część V zamówienia – Przyrządy do fizykoterapii,
część VI zamówienia – Wyroby stomatologiczne,
część VII zamówienia – Paski odczynnikowe,
część VIII zamówienia – Rękawice jednorazowe,
część IX zamówienia – Opatrunki,
część X zamówienia – Produkty farmaceutyczne - leki,
część XI zamówienia – Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi,
część XII zamówienia – Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne.

Kod Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
18400000-3 Odzież specjalna i dodatki, 18424300-0 Rękawice jednorazowe, 33000000-0 Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała, 33141110-4 Opatrunki,
33141300-3 Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi, 33141800-8 Wyroby stomatologiczne, 33155000-1 Przyrządy do fizykoterapii, 33190000-8 Różne urządzenia i produkty medyczne, 33631600-8 środki antyseptyczne i dezynfekcyjne, 33680000-0 Wyroby farmaceutyczne, 33000000-0 Ustniki.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: nr 1, 1.1 – 1.12 oraz nr 5 do SWZ tj.: Formularz ofertowy, Specyfikacja asortymentowo – cenowa oraz Projektowane postanowienia umowy.
3. ZAMAWIAJĄCY dopuszcza składania ofert częściowych, z których każda będzie oceniana przez ZAMAWIAJĄCEGO oddzielnie, według zasad opisanych w SWZ. Zamówienie podzielone zostało na części, zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr 1.1. – 1.12. do SWZ. Każdy z WYKONAWCÓW może złożyć ofertę na dowolnie wybraną część/części. Wymagane jest złożenie oferty na wszystkie wymagane pozycje asortymentowe w ramach danej części.
4. Ilekroć w niniejszej SWZ przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane przez konkretnego WYKONAWCĘ, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy „lub równoważne”. ZAMAWIAJĄCY, opisując przedmiot zamówienia, na podstawie dyspozycji wyrażonej w art. 99 ust. 4 ustawy Pzp, wskazał na znak towarowy lub pochodzenie z uwagi na specyfikę przedmiotu zamówienia oraz brak możliwości jego opisania w sposób wyczerpujący za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty dostarczane ZAMAWIAJĄCY określa tym samym parametry jakościowe, techniczne i cechy użytkowe, jakim musi odpowiadać przedmiot zamówienia, aby spełniać wymagania stawiane przez ZAMAWIAJĄCEGO.
5. ZAMAWIAJĄCY nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez WYKONAWCÓW, o których mowa w art. 94 ust. 1 ustawy Pzp, tj. mających status zakładu pracy chronionej, spółdzielnie socjalne oraz innych WYKONAWCÓW, których głównym celem lub głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 29956,97 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7321,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8874,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7321,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercant Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270125442

7.3.3) Ulica: Obywatelska 152

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-104

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7321,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30904,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40223,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40223,87 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Ronomed Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7543011655

7.3.3) Ulica: Przyjaźni 52/1U

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 53-030

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40223,87 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10991,70 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12071,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10991,70 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercant Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270125442

7.3.3) Ulica: Obywatelska 152

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-104

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10991,70 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 23602,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23602,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23602,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TECHNESTA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 524-20-86-077

7.3.3) Ulica: Młodzieńcza 36

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-655

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23602,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1050,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1050,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1050,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BOXMET MEDICAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 882-203-82-05

7.3.3) Ulica: Piskorzów 51

7.3.4) Miejscowość: Pieszyce

7.3.5) Kod pocztowy: 58-250

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1050,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7571,88 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13109,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7571,88 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercant Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270125442

7.3.3) Ulica: Obywatelska 152

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-104

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7571,88 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14193,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21151,52 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14193,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercant Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270125442

7.3.3) Ulica: Obywatelska 152

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-104

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14193,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1411,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1851,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1411,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercant Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270125442

7.3.3) Ulica: Obywatelska 152

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-104

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1411,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29910,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29910,05 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29910,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mercant Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7270125442

7.3.3) Ulica: Obywatelska 152

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 94-104

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29910,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.