eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzwola › Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 109005L w obrębie ewidencyjnym Konstantów na działce o nr ewid. 773 od km 1+152 do km 1+532,00



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 109005L w obrębie ewidencyjnym Konstantów na działce o nr ewid. 773
od km 1+152 do km 1+532,00

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzwola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 168

1.5.2.) Miejscowość: Dzwola

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-304

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 158752215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdzwola@mbnet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzwola.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-95169127-fe0c-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 109005L w obrębie ewidencyjnym Konstantów na działce o nr ewid. 773
od km 1+152 do km 1+532,00

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95169127-fe0c-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284210

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00523743/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych nr 109005L w obrębie ewidencyjnym Konstantów na działce o nr ewid. 773 od km 1+152 do km 1+532,00

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00238728

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zaprojektowana droga została usytuowana w planie tak, aby wysokie walory użytkowe były powiązane z otaczającym zagospodarowaniem przestrzennym oraz poczuciem bezpieczeństwa użytkowania. Gabaryty obiektu zostały dostosowane do warunków i potrzeb sytuacyjnych. Niewystarczające utwardzenie nawierzchni, obciążenie pojazdami oraz działanie wód opadowych i czynników atmosferycznych spowodowały znaczną degradację drogi, dlatego też projektuje się wzmocnienie
konstrukcji drogi o następujących parametrach:

• Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 13 cm.
• Warstwa dolna podbudowy z kruszywa kamiennego – gr. 15 cm
• Warstwa górna podbudowy z kruszywa kamiennego - gr. 5 cm
• Nawierzchnia z mieszanek mineralno-bitumicznych, warstwa ścieralna – gr.5 cm

Zaprojektowano pobocza gruntowe o szerokości do 0,75 m każde ze spadkami 8% w kierunku od osi jezdni . Uformowane pobocza gruntowe należy zagęścić do Is=0.97 oraz E2=100MPa. Wielkość robót została ujęta w przedmiarze robót.
Parametry techniczne drogi:

• Kategoria drogi – gminna nr 109005L
• Kategoria ruchu- KR-1
• Prędkość projektowa – 40 km/h
• Nawierzchnia – I klasa obciążenia
• Szerokość jezdni drogi – 3,5 m
• Szerokość poboczy – 2 x 0,75m
• Spadek poprzeczny jezdni – 2% (jednostronny)
• Spadek podłużny - zgodnie z istniejącym terenem
Gabaryty elementów konstrukcyjnych obiektu oraz szczegółowe rozwiązania techniczne ich zastosowania przedstawiono na opracowaniach graficznych.

Profil podłużny usytuowany jest w osi drogi. Profil należy określić i usytuować po analizie istniejącej nawierzchni drogi na wysokość uśrednioną o 10 cm nad istniejący teren przyległy. Spadki podłużne obiektu należy dostosować do terenu istniejącego.
Przekroje konstrukcyjne stworzono na podstawie warunków określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 1 sierpnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz.U.2019 poz. 1643) oraz w oparciu o warunki techniczne inwestora Inwestorem.

Szerokości poszczególnych elementów projektowanego obiektu jest dostosowana do natężenia ruchu, uwarunkowań związanych z dostępnością terenu oraz do rachunku ekonomicznego.
Zaprojektowano następującą konstrukcję :
• Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem gr. 13 cm szer. 3,80 m.
• Warstwa dolna podbudowy z kruszywa kamiennego frakcji 31,5-63,5 mm– gr. 15 cm szer. 3,70 m.
• Warstwa górna podbudowy z kruszywa kamiennego frakcji 0-31,5 mm - gr. 5 cm szer. 3,70 m.
• Wiązanie międzywarstwowe z emulsji kationowej asfaltowej C60 B3 ZM w ilości 0,51 l/m2 szer. 3,60 m..
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC 11 S 50/70 dla KR1-2 wg.WT-2/2016 roku
- gr. 5 cm , szer. 3,50 m.
Zaprojektować spadki powierzchniowe jezdni jednostronne i = 2% skierowane w prawo; spadki poboczy gruntowych 8%. szerokości 0,75m .
Gabaryty poszczególnych elementów konstrukcyjnych oraz szczegółowe rozwiązania techniczne ich zastosowania przedstawiono na opracowaniach graficznych.

Powierzchniowe odwodnienie poszczególnych elementów drogi z wód opadowych zapewniają spadki poprzeczne jednostronne jezdni, spadki wynoszą i=2% . Spadki pobocza i=8% . Spadki podłużne projektowanego obiektu winny być zgodne z ukształtowaniem istniejącej nawierzchni. Odprowadzenie wód opadowych dokonuje się poprzez naturalne ukształtowanie do terenów niżej położonych.

Lp. Nazwa elementu J.m. Ilość
1 2 3 4
droga gminna nr 109005 L (nr ewid. 773)
1. Szerokość nawierzchni drogi m 3,50
2. Powierzchnia jezdni m2 1366,00
3. Powierzchnia poboczy m² 570

4.3. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
Po stronie Wykonawcy leży pełna obsługa geodezyjna: wytyczenie pasa drogowego i pozostałe niezbędne do realizacji robót czynności geodezyjne.
Dodatkowe obowiązki Wykonawcy:
1) Opracowania i zatwierdzenia projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniem przez zarządzającego ruchem, zgodnie z obowiązującymi przepisami dla każdego zadania.
2) Utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawienia na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w wynagrodzenie Wykonawcy.
3) Wykonawca w okresie od protokolarnego przejęcia terenu budowy od Zamawiającego ponosi w stosunku do osób trzecich pełną odpowiedzialność na zasadach ogólnych za wszelkie szkody wyrządzone tym osobom wynikłe na tym terenie.
4) Uzyskania protokołów odbioru zakończonych robót od wszystkich właścicieli infrastruktury technicznej będących przedmiotem przebudowy w ramach usunięcia kolizji.
5) Uzgodnienia z Zamawiającym zakresu rzeczowego, sposobu dostawy i formy przekazania materiałów pochodzących z rozbiórki.
6) Bieżąca kontrola stanu oznakowania wykonywanych robót pod kątem zgodności z zatwierdzonym projektem organizacji ruchu na czas prowadzonych robót, a w przypadku stwierdzenia braków w oznakowaniu natychmiastowe jego uzupełnienie.
7) Przygotowania powykonawczego operatu kolaudacyjnego w 2 egz., w tym geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz wszelkich dokumentów wymaganych ustawą prawo budowlane oraz Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowalnego, niezbędnych do skutecznego zgłoszenia zakończenia robót.
8) W przypadku ujawnienia przedmiotów, które posiadają cechy zabytku, Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić właściwego wojewódzkiego konserwatora zabytków.
9) Zapewnienia kierowania robotami objętymi umową przez osoby posiadające odpowiednie kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45233123-7 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 257428,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 494506,79 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 257428,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): LACH-POL sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Paweł Lach

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6020146017

7.3.3) Ulica: Golce 63 a

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 37-450

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 257428,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.