eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłoń › Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-13


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. AUGUSTA ZAMOYSKIEGO W JABŁONIU

1.3.) Oddział zamawiającego: ZSCKR w Jabłoniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000094455

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Augusta Zamoyskiego 4

1.5.2.) Miejscowość: Jabłoń

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-205

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsckrjablon.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsckrjablon.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6b9a1519-ccb9-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa Jednostka Budżetowa III stopnia prowadzona przez MRiRW w Warszawie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego nad przedsięwzięciem realizowanym w ramach projektu „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b9a1519-ccb9-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284200

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-13

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00206515/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Usługa sprawowania nadzoru inwestorskiego dot. Utworzenia BCU

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

3.1. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest realizowane w ramach konkursu-Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności(BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej(CoVEs) z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Nr umowy o przyznaniu pomocy Nr KPO/23/1/BCU/U/0018

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00207230

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR-34-340-01-24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz Zamawiającego usług nadzoru inwestorskiego w zakresie branży konstrukcyjno-budowlanej przedsięwzięcia, wskazanego w ust. 4.1, realizowanego przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu w ramach projektu: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu” dotyczy konkursu-Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności(BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej(CoVEs) z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Nr umowy o przyznaniu pomocy Nr KPO/23/1/BCU/U/0018
1.Roboty budowlane dotyczące zdania „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”, są realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zakres robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór:
a) Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”

Parametry terenu inwestycji oraz projektowanego budynku według opracowanej koncepcji:
TEREN
Powierzchnia terenu inwestycji 2 249,06 m2
Powierzchnia zabudowy, w tym: 648,06 m2
- budynek 648,06 m2
Powierzchnia terenów utwardzonych,
w tym: m2
- drogi, miejsca parkingowe (kostka betonowa 8cm) 784,00 m2
- chodniki (kostka betonowa 6cm) 237,00 m2
Powierzchnia terenów zielonych 580,00 m2

PROJEKTOWANY BUDYNEK
Liczba kondygnacji podziemnych 0
Liczba kondygnacji nadziemnych 2
Powierzchnia użytkowa 1 127,98 m2
Obiekt planuje się wyposażyć w instalacje wewnętrzne:
• branża elektryczna: instalacja fotowoltaiczna, instalacja elektryczna zasilająca, instalacja oświetleniowa, instalacja oświetlenia awaryjnego, instalacja oświetlenia zewnętrznego, instalacja niskoprądowe (okablowanie strukturalne, monitoring CCTV, instalacja sygnalizacji włamania i napadu), instalacja odgromowa
• branża sanitarna: instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodna (instalacja ciepłej i zimnej wody użytkowej), instalacja hydrantowa, urządzenia zaopatrzenia w ciepło – zewnętrzne pompy ciepła powietrze/woda, system ogrzewania budynku – instalacja ogrzewania płaszczyznowego, instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacją
Zastosowane zostaną odnawialne źródła energii:
• powietrzna pompa ciepła na potrzeby zapewnienia C.W.U., ogrzewania i chłodzenia budynku
• instalacja fotowoltaiczna na potrzeby zapewnienia energii elektrycznej

Obiekt zostanie wykonany w technologii tradycyjnej (murowano-żelbetowej). Warunki izolacyjności cieplnej budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami WT2021. Stropodach płaski, kryty papą termozgrzewalną. Budynek wyposażony będzie w windę. Posadzki w całym obiekcie będą wykończone płytkami gresowymi wielkoformatowymi. Ściany malowane i/lub wykończone płytką ceramiczną. Sufity podwieszane. Planowane jest przyłączenie obiektu do publicznej sieci elektroenergetycznej, wodno-kanalizacyjnej i teletechnicznej. Planuje się wykonanie własnej, wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej.
Przewidziano wykonanie nowego zjazdu ul. Zamoyskiego oraz likwidację istniejącego zjazdu. Parking (miejsca postojowe) zlokalizowano w głębi działki. Planuje się wykonanie nowych terenów utwardzonych (drogi dojazdowe, chodniki), terenów zielonych oraz montaż elementów małej architektury. Inwestycja ma zostać zlokalizowana przy ul. A. Zamoyskiego 4 w miejscowości Jabłoń na działce nr geod. 2031/4, obr. Jabłoń, gmina Jabłoń, powiat parczewski, woj. lubelskie.
Działka pod inwestycję położona jest w strefie ochrony konserwatorskiej. PFU opracowano w oparciu wytyczne konserwatorskie wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie delegatura w Białej Podlaskiej.Obiekt i tereny przyległe należy wykonać w sposób zgodny z wytycznymi konserwatora zabytków. Projekt budowlany wymaga uzgodnienia z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie.

2.Zamawiający ogłosił i rozstrzygnął postępowanie na realizację prac projektowych i robót budowlanych oraz podpisał w tym zakresie umowę. Umowa stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Informacje o postępowaniu na wybór wykonawcy wymienionych w ust. 4.2 pkt.1 publikowane zostały na portalu e-zamówienia oraz na stronie Zamawiającego.
Wartość umowy na za prace projektowe i roboty budowlane wynosi: 8 461 213,05 zł.

4.3 Obowiązki inspektora nadzoru( dotyczy wszystkich części zamówienia od I-IV)
1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz.682.), dalej jako „Prawo budowlane”, w szczególności zaś zgodnie z przepisem art. 25 tej ustawy.
2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także:
1) wykonywanie z należytą starannością czynności nadzoru inwestorskiego podczas pobytu na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, jeśli będzie wymagać tego postęp robót, przez inspektorów nadzoru skierowanych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia;
2) reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania umów o roboty budowlane z dokumentacją projektową, mającymi zastosowanie przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami; Zamawiający wymaga obecności inspektorów nadzoru każdej z branż min. jeden raz w tygodniu- wizyta winna zostać potwierdzona odpowiednim wpisem przez dyrektora szkoły bądź uprawnionego pracownika
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niezgodnych z dokumentacją projektową;
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów robót,
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
6) sprawdzanie, weryfikowanie i kontrolowanie rozliczeń finansowych dotyczących nadzorowanych robót budowlanych, w tym weryfikowanie dokumentów będących podstawą rozliczeń między Zamawiającym a wykonawcą nadzorowanych robót budowlanych;
7) kontrolowanie prawidłowości wpisów do dziennika budowy oraz dokonywanie wpisów do dziennika budowy, potwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych;
8) w porozumieniu z Zamawiającym zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego oraz – jeśli dotyczy – innych właściwych organów administracji –
o przypadkach: naruszenia przepisów ustawy Prawo budowlane, wykonywania robót budowlanych niezgodnie z dokumentacją projektową, naruszenia przepisów regulujących bezpieczeństwo i higienę pracy, bezpieczeństwo przeciwpożarowe oraz zasady ochrony środowiska, jak również o innych naruszeniach obowiązków wynikających z przepisów prawa;
9) informowanie Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach w wykonywaniu nadzorowanych robót budowlanych, przerwach w prowadzeniu robót budowlanych, nienależytym wykonywaniu obowiązków lub wykonywaniu nadzorowanych robót budowlanych w sposób naruszających umowę łączącą wykonawcę robót budowlanych z Zamawiającym, a w szczególności o zdarzeniach, uprawniających Zamawiającego do nałożenia kar umownych na wykonawcę robót budowlanych.
10) Sprawdzenie projektu wykonawczego zgodnie z zapisami PFU
3. Wykonawca ma obowiązek w zakresie poszczególnych części zamówienia od I-IV:
1) zapewnić obecność inspektorów nadzoru w miejscu wykonywania nadzoru nad robotami budowlanymi w taki sposób, by Wykonawca miał możliwość wykonania wszystkich nałożonych na niego obowiązków;( wizyta na budowie inspektorów nadzoru min. 1 x w tygodniu, potwierdzona wpisem przez dyrektora szkoły lub uprawnionego pracownika )
2) zapewnić niezwłoczne stawienie się personelu skierowanego do wykonywania nadzoru inwestorskiego w miejscu wykonywania nadzoru nad robotami budowlanymi, na wezwanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających niezwłocznego działania ze strony Wykonawcy;
3) nadzorować proces wykonywania robót budowlanych w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz używanych materiałów w sposób zapewniający skuteczny nadzór nad prowadzonym robotami budowlanymi;
4) prowadzić bieżącą dokumentację fotograficzną nadzorowanych robót budowlanych; fotografie należy wykonywać w formie cyfrowej, w rozdzielczości nie mniejszej niż 4000 x 3000 pikseli, w formatach (łącznie) .jpeg lub .jpg oraz .tiff; dokumentacja fotograficzna powinna być przekazywana Zamawiającemu co najmniej jeden raz w miesiącu;
5) kontrolować wypełnianie przez wykonawcę robót budowlanych obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności obowiązków wynikających z przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska;
6) weryfikować niezwłocznie wszelkie dokumenty związane z realizacją nadzorowanych robót budowlanych przedstawianych przez wykonawcę robót budowlanych;
7) zatwierdzać przedstawiane przez wykonawcę nadzorowanych robót metody wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające;
8) sprawdzać wykonane roboty i powiadamiać wykonawcę robót budowlanych, nadzór autorski oraz Zamawiającego o wykrytych wadach, określając zakres koniecznych do wykonania robót poprawkowych;
9) egzekwować terminowe usunięcie wad oraz sporządzać protokół z usunięcia wad przez wykonawcę nadzorowanych robót budowlanych;cd. w swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 98923,35 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

sprawowanie nadzoru w branzy sanitarnej przedsięwzięcia, wskazanego w ust. 4.1, realizowanego przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu w ramach projektu: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu” dotyczy konkursu-Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności(BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej(CoVEs) z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Nr umowy o przyznaniu pomocy Nr KPO/23/1/BCU/U/0018
1.Roboty budowlane dotyczące zdania „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”, są realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zakres robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór:
a) Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”

Parametry terenu inwestycji oraz projektowanego budynku według opracowanej koncepcji:
TEREN
Powierzchnia terenu inwestycji 2 249,06 m2
Powierzchnia zabudowy, w tym: 648,06 m2
- budynek 648,06 m2
Powierzchnia terenów utwardzonych,
w tym: m2
- drogi, miejsca parkingowe (kostka betonowa 8cm) 784,00 m2
- chodniki (kostka betonowa 6cm) 237,00 m2
Powierzchnia terenów zielonych 580,00 m2

PROJEKTOWANY BUDYNEK
Liczba kondygnacji podziemnych 0
Liczba kondygnacji nadziemnych 2
Powierzchnia użytkowa 1 127,98 m2
Obiekt planuje się wyposażyć w instalacje wewnętrzne:
• branża elektryczna: instalacja fotowoltaiczna, instalacja elektryczna zasilająca, instalacja oświetleniowa, instalacja oświetlenia awaryjnego, instalacja oświetlenia zewnętrznego, instalacja niskoprądowe (okablowanie strukturalne, monitoring CCTV, instalacja sygnalizacji włamania i napadu), instalacja odgromowa
• branża sanitarna: instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodna (instalacja ciepłej i zimnej wody użytkowej), instalacja hydrantowa, urządzenia zaopatrzenia w ciepło – zewnętrzne pompy ciepła powietrze/woda, system ogrzewania budynku – instalacja ogrzewania płaszczyznowego, instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacją
Zastosowane zostaną odnawialne źródła energii:
• powietrzna pompa ciepła na potrzeby zapewnienia C.W.U., ogrzewania i chłodzenia budynku
• instalacja fotowoltaiczna na potrzeby zapewnienia energii elektrycznej

Obiekt zostanie wykonany w technologii tradycyjnej (murowano-żelbetowej). Warunki izolacyjności cieplnej budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami WT2021. Stropodach płaski, kryty papą termozgrzewalną. Budynek wyposażony będzie w windę. Posadzki w całym obiekcie będą wykończone płytkami gresowymi wielkoformatowymi. Ściany malowane i/lub wykończone płytką ceramiczną. Sufity podwieszane. Planowane jest przyłączenie obiektu do publicznej sieci elektroenergetycznej, wodno-kanalizacyjnej i teletechnicznej. Planuje się wykonanie własnej, wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej.
Przewidziano wykonanie nowego zjazdu ul. Zamoyskiego oraz likwidację istniejącego zjazdu. Parking (miejsca postojowe) zlokalizowano w głębi działki. Planuje się wykonanie nowych terenów utwardzonych (drogi dojazdowe, chodniki), terenów zielonych oraz montaż elementów małej architektury. Inwestycja ma zostać zlokalizowana przy ul. A. Zamoyskiego 4 w miejscowości Jabłoń na działce nr geod. 2031/4, obr. Jabłoń, gmina Jabłoń, powiat parczewski, woj. lubelskie.
Działka pod inwestycję położona jest w strefie ochrony konserwatorskiej. PFU opracowano w oparciu wytyczne konserwatorskie wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie delegatura w Białej Podlaskiej.Obiekt i tereny przyległe należy wykonać w sposób zgodny z wytycznymi konserwatora zabytków. Projekt budowlany wymaga uzgodnienia z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie.

2.Zamawiający ogłosił i rozstrzygnął postępowanie na realizację prac projektowych i robót budowlanych oraz podpisał w tym zakresie umowę. Umowa stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Informacje o postępowaniu na wybór wykonawcy wymienionych w ust. 4.2 pkt.1 publikowane zostały na portalu e-zamówienia oraz na stronie Zamawiającego.
Wartość umowy na za prace projektowe i roboty budowlane wynosi: 8 461 213,05 zł.

4.3 Obowiązki inspektora nadzoru( dotyczy wszystkich części zamówienia od I-IV)
1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz.682.), dalej jako „Prawo budowlane”, w szczególności zaś zgodnie z przepisem art. 25 tej ustawy.
2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także:
1) wykonywanie z należytą starannością czynności nadzoru inwestorskiego podczas pobytu na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, jeśli będzie wymagać tego postęp robót, przez inspektorów nadzoru skierowanych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia;
2) reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania umów o roboty budowlane z dokumentacją projektową, mającymi zastosowanie przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami; Zamawiający wymaga obecności inspektorów nadzoru każdej z branż min. jeden raz w tygodniu- wizyta winna zostać potwierdzona odpowiednim wpisem przez dyrektora szkoły bądź uprawnionego pracownika
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niezgodnych z dokumentacją projektową;
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów robót,
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
6) sprawdzanie, weryfikowanie i kontrolowanie rozliczeń finansowych dotyczących nadzorowanych robót budowlanych, w tym weryfikowanie dokumentów będących podstawą rozliczeń między Zamawiającym a wykonawcą nadzorowanych robót budowlanych;
7) kontrolowanie prawidłowości wpisów do dziennika budowy oraz dokonywanie wpisów do dziennika budowy, potwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych;
8) w porozumieniu z Zamawiającym zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego oraz – jeśli dotyczy – innych właściwych organów administracji –
o przypadkach: naruszenia przepisów ustawy Prawo budowlane, wykonywania robót budowlanych niezgodnie z dokumentacją projektową, naruszenia przepisów regulujących bezpieczeństwo i higienę pracy, bezpieczeństwo przeciwpożarowe oraz zasady ochrony środowiska, jak również o innych naruszeniach obowiązków wynikających z przepisów prawa;
9) informowanie Zamawiającego o wszelkich opóźnieniach w wykonywaniu nadzorowanych robót budowlanych, przerwach w prowadzeniu robót budowlanych, nienależytym wykonywaniu obowiązków lub wykonywaniu nadzorowanych robót budowlanych w sposób naruszających umowę łączącą wykonawcę robót budowlanych z Zamawiającym, a w szczególności o zdarzeniach, uprawniających Zamawiającego do nałożenia kar umownych na wykonawcę robót budowlanych.
10) Sprawdzenie projektu wykonawczego zgodnie z zapisami PFU
3. Wykonawca ma obowiązek w zakresie poszczególnych części zamówienia od I-IV:
1) zapewnić obecność inspektorów nadzoru w miejscu wykonywania nadzoru nad robotami budowlanymi w taki sposób, by Wykonawca miał możliwość wykonania wszystkich nałożonych na niego obowiązków;( wizyta na budowie inspektorów nadzoru min. 1 x w tygodniu, potwierdzona wpisem przez dyrektora szkoły lub uprawnionego pracownika )
2) zapewnić niezwłoczne stawienie się personelu skierowanego do wykonywania nadzoru inwestorskiego w miejscu wykonywania nadzoru nad robotami budowlanymi, na wezwanie Zamawiającego w przypadku wystąpienia zdarzeń wymagających niezwłocznego działania ze strony Wykonawcy;
3) nadzorować proces wykonywania robót budowlanych w celu sprawdzenia jakości wykonywanych robót oraz używanych materiałów w sposób zapewniający skuteczny nadzór nad prowadzonym robotami budowlanymi;
4) prowadzić bieżącą dokumentację fotograficzną nadzorowanych robót budowlanych; fotografie należy wykonywać w formie cyfrowej, w rozdzielczości nie mniejszej niż 4000 x 3000 pikseli, w formatach (łącznie) .jpeg lub .jpg oraz .tiff; dokumentacja fotograficzna powinna być przekazywana Zamawiającemu co najmniej jeden raz w miesiącu;
5) kontrolować wypełnianie przez wykonawcę robót budowlanych obowiązków wynikających z przepisów prawa, w tym w szczególności obowiązków wynikających z przepisów przeciwpożarowych oraz przepisów dotyczących ochrony środowiska;
6) weryfikować niezwłocznie wszelkie dokumenty związane z realizacją nadzorowanych robót budowlanych przedstawianych przez wykonawcę robót budowlanych;
7) zatwierdzać przedstawiane przez wykonawcę nadzorowanych robót metody wykonania robót budowlanych, włączając w to roboty tymczasowe i zabezpieczające;
8) sprawdzać wykonane roboty i powiadamiać wykonawcę robót budowlanych, nadzór autorski oraz Zamawiającego o wykrytych wadach, określając zakres koniecznych do wykonania robót poprawkowych;cd. w swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 26816,09 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Branża elektryczna- sprawowanie nadzoru nad przedsięwzięciem, wskazanym w ust. 4.1, realizowanego przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu w ramach projektu: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu” dotyczy konkursu-Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności(BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej(CoVEs) z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Nr umowy o przyznaniu pomocy Nr KPO/23/1/BCU/U/0018
1.Roboty budowlane dotyczące zdania „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”, są realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Zakres robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór:
a) Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”

Parametry terenu inwestycji oraz projektowanego budynku według opracowanej koncepcji:
TEREN
Powierzchnia terenu inwestycji 2 249,06 m2
Powierzchnia zabudowy, w tym: 648,06 m2
- budynek 648,06 m2
Powierzchnia terenów utwardzonych,
w tym: m2
- drogi, miejsca parkingowe (kostka betonowa 8cm) 784,00 m2
- chodniki (kostka betonowa 6cm) 237,00 m2
Powierzchnia terenów zielonych 580,00 m2

PROJEKTOWANY BUDYNEK
Liczba kondygnacji podziemnych 0
Liczba kondygnacji nadziemnych 2
Powierzchnia użytkowa 1 127,98 m2
Obiekt planuje się wyposażyć w instalacje wewnętrzne:
• branża elektryczna: instalacja fotowoltaiczna, instalacja elektryczna zasilająca, instalacja oświetleniowa, instalacja oświetlenia awaryjnego, instalacja oświetlenia zewnętrznego, instalacja niskoprądowe (okablowanie strukturalne, monitoring CCTV, instalacja sygnalizacji włamania i napadu), instalacja odgromowa
• branża sanitarna: instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodna (instalacja ciepłej i zimnej wody użytkowej), instalacja hydrantowa, urządzenia zaopatrzenia w ciepło – zewnętrzne pompy ciepła powietrze/woda, system ogrzewania budynku – instalacja ogrzewania płaszczyznowego, instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacją
Zastosowane zostaną odnawialne źródła energii:
• powietrzna pompa ciepła na potrzeby zapewnienia C.W.U., ogrzewania i chłodzenia budynku
• instalacja fotowoltaiczna na potrzeby zapewnienia energii elektrycznej

Obiekt zostanie wykonany w technologii tradycyjnej (murowano-żelbetowej). Warunki izolacyjności cieplnej budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami WT2021. Stropodach płaski, kryty papą termozgrzewalną. Budynek wyposażony będzie w windę. Posadzki w całym obiekcie będą wykończone płytkami gresowymi wielkoformatowymi. Ściany malowane i/lub wykończone płytką ceramiczną. Sufity podwieszane. Planowane jest przyłączenie obiektu do publicznej sieci elektroenergetycznej, wodno-kanalizacyjnej i teletechnicznej. Planuje się wykonanie własnej, wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej.
Przewidziano wykonanie nowego zjazdu ul. Zamoyskiego oraz likwidację istniejącego zjazdu. Parking (miejsca postojowe) zlokalizowano w głębi działki. Planuje się wykonanie nowych terenów utwardzonych (drogi dojazdowe, chodniki), terenów zielonych oraz montaż elementów małej architektury. Inwestycja ma zostać zlokalizowana przy ul. A. Zamoyskiego 4 w miejscowości Jabłoń na działce nr geod. 2031/4, obr. Jabłoń, gmina Jabłoń, powiat parczewski, woj. lubelskie.
Działka pod inwestycję położona jest w strefie ochrony konserwatorskiej. PFU opracowano w oparciu wytyczne konserwatorskie wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie delegatura w Białej Podlaskiej.Obiekt i tereny przyległe należy wykonać w sposób zgodny z wytycznymi konserwatora zabytków. Projekt budowlany wymaga uzgodnienia z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie.

2.Zamawiający ogłosił i rozstrzygnął postępowanie na realizację prac projektowych i robót budowlanych oraz podpisał w tym zakresie umowę. Umowa stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Informacje o postępowaniu na wybór wykonawcy wymienionych w ust. 4.2 pkt.1 publikowane zostały na portalu e-zamówienia oraz na stronie Zamawiającego.
Wartość umowy na za prace projektowe i roboty budowlane wynosi: 8 461 213,05 zł.

4.3 Obowiązki inspektora nadzoru( dotyczy wszystkich części zamówienia od I-IV)
1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz.682.), dalej jako „Prawo budowlane”, w szczególności zaś zgodnie z przepisem art. 25 tej ustawy.
2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także:
1) wykonywanie z należytą starannością czynności nadzoru inwestorskiego podczas pobytu na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, jeśli będzie wymagać tego postęp robót, przez inspektorów nadzoru skierowanych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia;
2) reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania umów o roboty budowlane z dokumentacją projektową, mającymi zastosowanie przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami; Zamawiający wymaga obecności inspektorów nadzoru każdej z branż min. jeden raz w tygodniu- wizyta winna zostać potwierdzona odpowiednim wpisem przez dyrektora szkoły bądź uprawnionego pracownika
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niezgodnych z dokumentacją projektową;
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów robót,
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
6) sprawdzanie, weryfikowanie i kontrolowanie rozliczeń finansowych dotyczących nadzorowanych robót budowlanych, w tym weryfikowanie dokumentów będących podstawą rozliczeń między Zamawiającym a wykonawcą nadzorowanych robót budowlanych;
7) kontrolowanie prawidłowości wpisów do dziennika budowy oraz dokonywanie wpisów do dziennika budowy, potwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych;
8) w porozumieniu z Zamawiającym zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego oraz – jeśli dotyczy – innych właściwych organów administracji –
o przypadkach: naruszenia przepisów ustawy Prawo budowlane, wykonywania robót budowlanych niezgodnie z dokumentacją projektową, naruszenia przepisów regulujących bezpieczeństwo i higienę pracy, bezpieczeństwo przeciwpożarowe oraz zasady ochrony środowiska, jak również o innych naruszeniach obowiązków wynikających z przepisów prawa; c.d w swz

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 24430,66 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Branża drogowa- sprawowanie nadzoru nad przedsięwzięciem, wskazanym w ust. 4.1, realizowanego przez Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu w ramach projektu: „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu” dotyczy konkursu-Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności(BCU) realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej(CoVEs) z Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności Nr umowy o przyznaniu pomocy Nr KPO/23/1/BCU/U/0018
1.Roboty budowlane dotyczące zdania „Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”, są realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj. cd. w swz
Zakres robót budowlanych nad którymi będzie sprawowany nadzór:
a) Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Energetyka Odnawialna -BIOENERGETYKA w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Jabłoniu”

Parametry terenu inwestycji oraz projektowanego budynku według opracowanej koncepcji:
TEREN
Powierzchnia terenu inwestycji 2 249,06 m2
Powierzchnia zabudowy, w tym: 648,06 m2
- budynek 648,06 m2
Powierzchnia terenów utwardzonych,
w tym: m2
- drogi, miejsca parkingowe (kostka betonowa 8cm) 784,00 m2
- chodniki (kostka betonowa 6cm) 237,00 m2
Powierzchnia terenów zielonych 580,00 m2

PROJEKTOWANY BUDYNEK
Liczba kondygnacji podziemnych 0
Liczba kondygnacji nadziemnych 2
Powierzchnia użytkowa 1 127,98 m2
Obiekt planuje się wyposażyć w instalacje wewnętrzne:
• branża elektryczna: instalacja fotowoltaiczna, instalacja elektryczna zasilająca, instalacja oświetleniowa, instalacja oświetlenia awaryjnego, instalacja oświetlenia zewnętrznego, instalacja niskoprądowe (okablowanie strukturalne, monitoring CCTV, instalacja sygnalizacji włamania i napadu), instalacja odgromowa
• branża sanitarna: instalacja kanalizacji sanitarnej, instalacja wodna (instalacja ciepłej i zimnej wody użytkowej), instalacja hydrantowa, urządzenia zaopatrzenia w ciepło – zewnętrzne pompy ciepła powietrze/woda, system ogrzewania budynku – instalacja ogrzewania płaszczyznowego, instalacja wentylacji mechanicznej z rekuperacją i klimatyzacją
Zastosowane zostaną odnawialne źródła energii:
• powietrzna pompa ciepła na potrzeby zapewnienia C.W.U., ogrzewania i chłodzenia budynku
• instalacja fotowoltaiczna na potrzeby zapewnienia energii elektrycznej

Obiekt zostanie wykonany w technologii tradycyjnej (murowano-żelbetowej). Warunki izolacyjności cieplnej budynku zgodnie z obowiązującymi przepisami WT2021. Stropodach płaski, kryty papą termozgrzewalną. Budynek wyposażony będzie w windę. Posadzki w całym obiekcie będą wykończone płytkami gresowymi wielkoformatowymi. Ściany malowane i/lub wykończone płytką ceramiczną. Sufity podwieszane. Planowane jest przyłączenie obiektu do publicznej sieci elektroenergetycznej, wodno-kanalizacyjnej i teletechnicznej. Planuje się wykonanie własnej, wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej.
Przewidziano wykonanie nowego zjazdu ul. Zamoyskiego oraz likwidację istniejącego zjazdu. Parking (miejsca postojowe) zlokalizowano w głębi działki. Planuje się wykonanie nowych terenów utwardzonych (drogi dojazdowe, chodniki), terenów zielonych oraz montaż elementów małej architektury. Inwestycja ma zostać zlokalizowana przy ul. A. Zamoyskiego 4 w miejscowości Jabłoń na działce nr geod. 2031/4, obr. Jabłoń, gmina Jabłoń, powiat parczewski, woj. lubelskie.
Działka pod inwestycję położona jest w strefie ochrony konserwatorskiej. PFU opracowano w oparciu wytyczne konserwatorskie wydane przez Wojewódzki Urząd Ochrony Zabytków w Lublinie delegatura w Białej Podlaskiej.Obiekt i tereny przyległe należy wykonać w sposób zgodny z wytycznymi konserwatora zabytków. Projekt budowlany wymaga uzgodnienia z Wojewódzkim Urzędem Ochrony Zabytków w Lublinie.

2.Zamawiający ogłosił i rozstrzygnął postępowanie na realizację prac projektowych i robót budowlanych oraz podpisał w tym zakresie umowę. Umowa stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
Informacje o postępowaniu na wybór wykonawcy wymienionych w ust. 4.2 pkt.1 publikowane zostały na portalu e-zamówienia oraz na stronie Zamawiającego.
Wartość umowy na za prace projektowe i roboty budowlane wynosi: 8 461 213,05 zł.

4.3 Obowiązki inspektora nadzoru( dotyczy wszystkich części zamówienia od I-IV)
1. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało wykonywanie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2023 r., poz.682.), dalej jako „Prawo budowlane”, w szczególności zaś zgodnie z przepisem art. 25 tej ustawy.
2. Do obowiązków Wykonawcy będzie należało także:
1) wykonywanie z należytą starannością czynności nadzoru inwestorskiego podczas pobytu na terenie budowy na każde wezwanie Zamawiającego lub wykonawcy robót budowlanych, jeśli będzie wymagać tego postęp robót, przez inspektorów nadzoru skierowanych przez Wykonawcę do wykonania zamówienia;
2) reprezentowanie Zamawiającego poprzez sprawowanie kontroli zgodności wykonywania umów o roboty budowlane z dokumentacją projektową, mającymi zastosowanie przepisami prawa, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami; Zamawiający wymaga obecności inspektorów nadzoru każdej z branż min. jeden raz w tygodniu- wizyta winna zostać potwierdzona odpowiednim wpisem przez dyrektora szkoły bądź uprawnionego pracownika
3) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie lub niezgodnych z dokumentacją projektową;
4) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbiorów robót,
5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad;
6) sprawdzanie, weryfikowanie i kontrolowanie rozliczeń finansowych dotyczących nadzorowanych robót budowlanych, w tym weryfikowanie dokumentów będących podstawą rozliczeń między Zamawiającym a wykonawcą nadzorowanych robót budowlanych;
7) kontrolowanie prawidłowości wpisów do dziennika budowy oraz dokonywanie wpisów do dziennika budowy, potwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla oceny właściwego wykonywania robót budowlanych;
8) w porozumieniu z Zamawiającym zawiadamianie właściwego organu nadzoru budowlanego oraz – jeśli dotyczy – innych właściwych organów administracji –
o przypadkach: naruszenia przepisów ustawy Prawo budowlane, wykonywania robót budowlanych niezgodnie z dokumentacją projektową, naruszenia przepisów regulujących bezpieczeństwo i higienę pracy, bezpieczeństwo przeciwpożarowe oraz zasady ochrony środowiska, jak również o innych naruszeniach obowiązków wynikających z przepisów prawa;

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.5.) Wartość części: 9925,96 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21800 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 123680,36 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21800 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM Inzynieria Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612381870

7.3.3) Ulica: Stoki Duże9

7.3.4) Miejscowość: Ćmielów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-440

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21800 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 104355,30 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUT-SERWIS Jacek Gilewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121456820

7.3.3) Ulica: al. Kraśnicka135

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-712

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22000 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65239,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22000 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUT-SERWIS Jacek Gilewicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121456820

7.3.3) Ulica: al. Kraśnicka 135

7.3.4) Miejscowość: Lublin

7.3.5) Kod pocztowy: 20-718

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8900 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 79232,74 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8900 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MM Inżynieria Sp. z o.o

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6612381870

7.3.3) Ulica: Stoki Duże 32

7.3.4) Miejscowość: Ćmielów

7.3.5) Kod pocztowy: 27-440

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8900 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.