eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Garwolin › Dostawa instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowo-sieciowej w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-04-12

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowo-sieciowej w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL MAZOWIECKI W GARWOLINIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 142032872

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Legionów 11

1.5.2.) Miejscowość: Garwolin

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sylwia.laczynska@smwg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.smwg.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowo-sieciowej w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3c035009-f8ab-11ee-b016-82aaee56c84c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284142

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://smwg.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej dostępnej pod adresem https://smwg.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1.1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s;
1.2. komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;
1.3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa obsługująca min. TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;
1.4. włączona obsługa JavaScript;
1.5. zainstalowany program Acrobat Reader, pakiet office lub inny obsługujący pliki w formacie pdf i docx.
2. Ogólne zasady korzystania z Platformy:
2.1. zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie; https://smwg.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
2.2. wykonawca po wybraniu opcji „przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj się”.
2.3. rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o możliwości przyspieszenia procedury założenia konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
2.4. po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki „Korespondencja”.
3. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
3.1. zaleca się podpisywać dokumenty w formacie „pdf" używając formatu PAdES.
3.2. dopuszcza się podpisanie dokumentów w formacie innym niż „pdf", wtedy będą wymagane dwa dokumenty podpisywany i oddzielny plik z podpisem. W związku z tym Wykonawca będzie zobowiązany załączyć prócz podpisywanego dokumentu oddzielny plik z podpisem.
4. Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa aby spełnić formułę pisemności i niezaprzeczalności oraz powszechnie obowiązujących w pracy biurowej, tj. txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls, ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff, png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html, xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, PAdES, ASIC, XMLenc. Maksymalny rozmiar pojedynczego pliku to 100 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
5. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w sekcji „Dokumenty zamówienia”. Pobranie pojedynczego dokumentu lub wszystkich dokumentów następuje po kliknięciu polecenia „Pobierz”.
6. Ofertę wraz z załącznikami należy wczytać jako załączniki na Platformie, według Instrukcji korzystania z Platformy.
7. Zamawiający nie przewiduje komunikowania się z wykonawcami w sposób inny niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych w niniejszej SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zostały określone w Rozdziale XXVI SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zostały określone w Rozdziale XXVI SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PP/4/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa instalacja i konfiguracja infrastruktury sprzętowo-sieciowej w Szpitalu Mazowieckim w Garwolinie Sp. z o.o.

4.2.6.) Główny kod CPV: 32420000-3 - Urządzenia sieciowe

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

48822000-6 - Serwery komputerowe

48780000-9 - Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem, przechowywaniem i zawartością

48620000-0 - Systemy operacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin wdrożenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej, tj.:
1.1. w zakresie doświadczenia podmiotu:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienie i wykaże się realizacją, w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej:
a) jednego zamówienia, o wartości co najmniej 450 000,00 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), którego przedmiotem była:
 dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego i systemów operacyjnych (serwery, serwerowe systemy operacyjne);
b) jednego zamówienia, o wartości co najmniej 450 000,00 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), którego przedmiotem była:
 dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych (serwery, urządzenia do przechowywania danych – macierze lub napędy LTO, usługa chmurowego przechowywania danych, oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych);
c) zamówienia zostały zrealizowane na rzecz jednostki ochrony zdrowia;
Przez jednostkę ochrony zdrowia Zamawiający rozumie się podmiot wpisany do Rejestru Podmiotów Wykonujących Działalność Leczniczą.
d) co najmniej jedno z przedstawionych zamówień polegało na wdrożeniu infrastruktury hiperkonwergentnej, tj. integrującej technologji, łączącej funkcjonalne obszary centrum danych takie jak: pamięć masowa, przetwarzanie danych i wirtualizację.
UWAGA!!!
Wykonawca wskaże dokładną nazwę zrealizowanego zamówienia, która pozwoli na jednoznaczną identyfikację zamówienia, że szczegółowym wskazaniem zakresów funkcjonalnych potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza jedynie wykazywanie zamówień ostatecznie zakończonych i odebranych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców na kolejnym etapie z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie.
1.2. w zakresie osób skierowanych do realizacji zamówienia:
Wykonawca biorący udział w postępowaniu musi wykazać, że dysponuje/będzie dysponował zespołem projektowym, w skład, którego wchodzić będzie:
a) co najmniej jedna osoba na stanowisku Kierownik Projektu z wykształceniem wyższym magisterskim, posiadający certyfikat zarządzania projektami np. Prince II lub inny równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów;
b) co najmniej jedna osoba na stanowisku konsultant wdrożeniowy ds. bezpieczeństwa sieciowego przypisany do tego projektu z co najmniej 5 letnim doświadczeniem wdrożeniowym. Osoba w okresie ostatnich 5 latach powinna się wykazać doświadczeniem wdrożeniowym w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia w jednostce ochrony zdrowia; posiadać certyfikat techniczny producenta firewalli Fortinet Fortigate 60F (w posiadaniu zamawiającego) potwierdzający znajomość konfiguracji rozwiązania co najmniej na poziomie profesjonalisty; posiadać certyfikat producenta firewalli Fortinet Fortigate 60F potwierdzający umiejętność projektowania rozwiązań bezpieczeństwa opartych sprzęt security Fortinet Fortigate60F;
c) co najmniej dwóch osób w roli konsultant wdrożeniowy sprzętu serwerowego przypisany do tego projektu z co najmniej 5 letnim doświadczeniem wdrożeniowym. Osoby te w okresie ostatnich 5 latach powinny się wykazać doświadczeniem wdrożeniowym w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia w jednostce ochrony zdrowia; posiadać certyfikat techniczny producenta sprzętu serwerowego potwierdzający znajomość dostarczanego rozwiązania;
d) co najmniej dwie osoby w roli konsultant wdrożeniowy sprzętu sieciowego przypisany do tego projektu z co najmniej 5 letnim doświadczeniem wdrożeniowym. Osoby w okresie ostatnich 5 latach powinny się wykazać doświadczeniem wdrożeniowym w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia w jednostce ochrony zdrowia; posiadać certyfikat techniczny producenta oferowanego sprzętu sieciowego potwierdzający znajomość techniczną oferowanych Przełączników; posiadać certyfikat producenta oferowanego sprzętu sieciowego potwierdzający umiejętność projektowania rozwiązań opartych o sprzęt sieciowy producenta oferowanego rozwiązania co najmniej na poziomie profesjonalisty (design professional lub równoważny);
e) co najmniej jednej osoby w roli konsultant wdrożeniowy wirtualizacji przypisany do tego projektu z co najmniej 5 letnim doświadczeniem wdrożeniowym. Osoba w okresie ostatnich 5 latach powinna się wykazać doświadczeniem wdrożeniowym w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia w jednostce ochrony zdrowia; posiadać certyfikat techniczny producenta oferowanego oprogramowania do wirtualizacji potwierdzający znajomość rozwiązania w zakresie hiperkonwergencji oraz certyfikat techniczny potwierdzający znajomość klasycznych rozwiązań wirtualizacyjnych Vmware (użytkowane przez Zamawiającego);
f) co najmniej jednej osoby w roli Architekt systemów informatycznych – przypisany do tego projektu z co najmniej 5 letnim doświadczeniem projektowym. Osoba w okresie ostatnich 5 latach powinna się wykazać doświadczeniem w zakresie projektowania (tworzenia) architektury systemów informatycznych; w zakresie projektowania architektury: systemów zorientowanych na usługi, systemów o wysokiej wydajności i niezawodności, systemów wykorzystujących bazy danych; posiadającej certyfikat architektury korporacyjnej w zakresie IT potwierdzający znajomość kompleksowego podejścia do projektowania, planowania, implementacji oraz zarządzania informacyjną architekturą organizacji.
UWAGA 1 – Jedna osoba może pełnić więcej niż jedną funkcję.
UWAGA 2 – Zamawiający, w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej – nie dopuszcza łącznego spełnienia warunku przez Wykonawców.
UWAGA 3 – Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia
UWAGA 4 – Zamawiający przez jednostkę ochrony zdrowia rozumie podmiot znajdujący się w rejestrze https://rpwdl.ezdrowie.gov.pl

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. W celu wykazania niepodleganiu wykluczeniu w postępowaniu na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – Załącznik nr 4 do SWZ – w postaci elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie te ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak postaw wykluczenia.
3. oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 Pzp o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SWZ.
4. oświadczenie o aktualności, złożonego wraz z ofertą oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp zgodnego ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 8 do SWZ.
5. odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed złożeniem oferty, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, lub równoważnego zagranicznego;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. a) wykaz wykonanych dostaw/zrealizowanych zamówień – jedno zamówienie, o wartości zamówienia co najmniej 450 000,00 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), którego przedmiotem była:
- dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu serwerowego i systemów operacyjnych (serwery, serwerowe systemy operacyjne);
b) jedno zamówienie, o wartości zamówienia co najmniej 450 000,00 zł brutto (słownie: czterysta pięćdziesiąt tysięcy złotych), którego przedmiotem była:
- dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu i oprogramowania do wykonywania kopii zapasowych (serwery, urządzenia do przechowywania danych – macierze lub napędy LTO, usługa chmurowego przechowywania danych, oprogramowanie do wykonywania kopii zapasowych);
c) zamówienia zostały zrealizowane dla jednostki ochrony zdrowia;
d) co najmniej jedno z przedstawionych zamówień polegało na wdrożeniu infrastruktury hiperkonwergentnej.
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, przedstawienie dowodów określających czy te dostawy zostały należycie wykonane. Przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, lub inne potwierdzające wykonanie umowy np. dowody zapłaty z dokumentami księgowymi, Protokoły odbiorów, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenia wykonawcy, zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SWZ.
2. wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego opisanego w SWZ wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami; przedstawienie dowodów potwierdzających posiadane kwalifikacje i doświadczenie zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SWZ.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. specyfikacje oferowanych rozwiązań sprzętowych i programowych wraz z kartami katalogowymi producentów. Specyfikacja będzie załącznikiem do końcowego protokołu odbioru. Jakakolwiek rozbieżność w konfiguracji sprzętowej w stosunku do załączonej specyfikacji skutkować będzie odmową podpisania protokołu odbioru zamówienia i podstawą do naliczania kar umownych

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Oferta powinna zawierać:
1. Sporządzony w języku polskim przez Wykonawcę, zgodnego z treścią wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do Specyfikacji, Formularz ofertowy.
2. przedmiotowe środki dowodowe wraz z ofertą: specyfikacji ofertowanych rozwiązań sprzętowych i programowych wraz z kartami katalogowymi producentów.
3. Oświadczenie Wykonawcy art. 125 ust. 1 Pzp stanowiące Załącznik nr 4 do SWZ;
4. dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub Wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (np. odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru) – oryginał w postaci dokumentu elektronicznego albo cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia takich dokumentów, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o
ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp Zamawiającemu do tych dokumentów;
5. (jeśli dotyczy) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia (podpisania) oferty i jej załączników, jeżeli prawo to nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, o ile ofertę składa pełnomocnik – oryginał w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
7. (jeśli dotyczy) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania wszystkich
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie – oryginał w formie elektronicznej
opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
8. (jeśli dotyczy) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, z którego wynikać będzie, które części zamówienia wykonają poszczególni Wykonawcy – oryginał w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
9. (jeśli dotyczy) zobowiązanie lub inny podmiotowy środek dowodowy podmiotu, na zasoby
którego powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu –
oryginał w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub
w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo
cyfrowe odwzorowanie dokumentu papierowego opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
10. (jeśli dotyczy) pełnomocnictwo upoważniające do reprezentowania podmiotu
udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp – oryginał w
formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo cyfrowe
odwzorowanie dokumentu papierowego opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;
11. (jeśli dotyczy) uzasadnienie zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa – oryginał w formie
elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci
elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym albo cyfrowe
odwzorowanie dokumentu papierowego, opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku
1. Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Pełnomocnictwo należy złożyć w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym
podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym,
złożonym przez osobę upoważnioną. Za dokument równoważny zostanie uznana
elektroniczna kopia pełnomocnictwa w sytuacji, gdy zgodność kopii elektronicznej z
oryginałem poświadczy notariusz kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z
nich nie może podlegać wykluczeniu natomiast spełnienie warunków udziału w
postępowaniu Wykonawcy wykazują w zakresie w jakim, każdy z nich spełnia warunki
udziału w postępowaniu.
4. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia,
o których mowa w Rozdziale VII część B ust. 1 oraz ust. 3 pkt 3.1. SWZ, składa każdy
z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają wstępnie brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców
wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu (każdy podmiot wypełnia i
podpisuje odrębny formularz).
5. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania
składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie
uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia, są zobowiązani przedstawić Zamawiającemu umowę regulującą ich współpracę.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektowanymi postanowieniami umowy stanowiącej załącznik do SWZ - wzór umowy

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-04-22 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://smwg.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-04-22 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-05-21

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.