eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ełk › Adaptacja pomieszczeń lokomotywowni



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń lokomotywowni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historyczne w Ełku

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281427628

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wąski Tor 1

1.5.2.) Miejscowość: Ełk

1.5.3.) Kod pocztowy: 19-300

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.7.) Numer telefonu: 87 732 02 83

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mhe-elk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeum.elk.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Muzeum

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń lokomotywowni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a78a367a-0af9-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00284080

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000290/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Adaptacja pomieszczeń lokomotywowni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Modernizacja oraz wyposażenie zabytkowego budynku lokomotywowni dla potrzeb Muzeum Historycznego w Ełku - etap II B

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00247358/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MHE.260.1.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 735815,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiot zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa zabytkowego budynku lokomotywowni. Zadanie inwestycyjne współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach projektu: „Modernizacja oraz wyposażenie zabytkowego budynku lokomotywowni dla potrzeb Muzeum Historycznego w Ełku - etap II B” (Regionalny Program Operacyjny Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020, poddziałanie RPWM.06.01.03 Instytucje kultury - ZIT bis).
Budynek lokomotywowni wchodzący w skład zespołu wąskotorowej stacji głównej wraz z linią wąskotorową do Turowa i Zawad wpisany jest do rejestru zabytków decyzją Nr WKZ 534/1014/d/94 z dn. 10.11.1994 r. Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków w Suwałkach – Nr rejestru A-1014.
Zakres zamówienia obejmuje przebudowę i adaptację budynku lokomotywowni o powierzchni zabudowy 810,00 m2 i kubaturze 3200 m3 wraz z instalacjami wewnętrznymi.
1.1 Zakres zamówienia obejmuje:
a) Roboty budowlane:
- roboty rozbiórkowe wraz z odwozem i utylizacją obejmujące rozbiórkę instalacji wewnętrznych sanitarnych i elektrycznych,
- przebudowę pomieszczeń wewnętrznych, prace wykończeniowe tj. wykonanie nowych posadzek, tynków, naprawy ścian i okładziny ceramicznej,
- przebudowę kominów wentylacyjnych i spalinowych,
- remont kanałów naprawczych w pomieszczeniach technicznych,
- wymianę stolarki wewnętrznej,
- wyposażenie sanitariatów i pomieszczeń porządkowych zgodnie z projektem,
- w zamówieniu należy przewidzieć 10% wymiany elementów w konstrukcji dachu,
b) Roboty sanitarne:
- budowę nowej instalacji c.o. z montażem grzejników i aparatów grzewczych,
- budowę kotłowni gazowej o mocy ok. 50 kW wraz z kominem spalinowym,
- instalację wody zimnej i ciepłej oraz cyrkulacji (część instalacji wody ciepłej na podgrzewaczach elektrycznych),
- instalację kanalizacji sanitarnej w tym podposadzkowej z pompami przetłaczającymi,
- instalację wentylacji mechanicznej z montażem wentylatorów kanałowych,
- budowę instalacji gazowej (zasilanie kotłowni),
c) Roboty elektryczne i teletechniczne:
- wykonanie instalacji elektrycznych (obwody rozdzielcze, tablice rozdzielcze, obwody odbiorcze, instalacje wyrównawcze i przeciwporażeniowe, osprzęt elektroinstalacyjny, instalacja odgromowa, oprawy oświetleniowe, oświetlenie awaryjne i ewakuacyjne, system przyzywowy w wc,
- wykonanie instalacji niskoprądowych (monitoring obiektu, instalacja p-poż;, instalacja alarmowa),
d) oznakowanie i dostosowanie pomieszczenia do wymogów przeciwpożarowych wg opracowanej instrukcji bezpieczeństwa pożarowego,
e) odtworzenie zniszczonych lub zdewastowanych nawierzchni utwardzonych i terenów zielonych po prowadzonych pracach budowlanych do stanu pierwotnego,
f) wykonanie dokumentacji powykonawczej w 2 egzemplarzach obejmującej:
- prowadzenie dokumentacji przebiegu prac budowlanych na obiekcie zabytkowym przez osoby posiadające uprawnienia, w sposób umożliwiający jednoznaczną identyfikację i dokładną lokalizację przestrzenną wszystkich czynności, użytych materiałów oraz dokonanych odkryć,
- instrukcję bezpieczeństwa pożarowego dla adaptowanego budynku,
- oświadczenia kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych,
- protokoły z badań i pomiarów przeprowadzonych w trakcie prowadzonych prac,
- atesty i certyfikaty wbudowanych materiałów,
- inne dokumenty niezbędne do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
W ramach zaoferowanej ceny wykonawca zobowiązany będzie:
a) zapewnić kierowanie nad pracami budowlanymi przez osoby uprawnione zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami oraz art. 37c,
b) zaopatrzyć się w media bytowe (tj. energia elektryczna, woda, ogrzewanie) na czas realizacji robót budowlanych,
c) przekazać materiały z rozbiórki (nadające się do ponownego zastosowania) dla Zamawiającego we wskazane miejsce w odległości do 5km od placu budowy,
d) zachować oraz chronić przed uszkodzeniem znajdujące się w bezpośredniej bliskości punkty geodezyjne, w przypadku uszkodzenia lub kolizji odtworzyć zgodnie z właściwymi przepisami,
e) zapewnić obsługę serwisową zainstalowanych urządzeń w zakresie niezbędnym do utrzymania ich właściwej pracy w okresie udzielonej gwarancji.
f) uczestniczyć w przeglądach gwarancyjnych obiektu zwoływanych na wezwanie Zamawiającego w okresie udzielonej gwarancji - należy przyjąć 2 przeglądy rocznie.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) projekt budowlany i wykonawczy budynku lokomotywowni – branże: architektura, konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne
2) szczegółowe specyfikacje techniczne.
Wykonawca powinien przeanalizować załączone dokumenty i przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę, gdyż umowa jest ryczałtowa tj. jej cena nie podlega zmianie w trakcje realizacji. W cenie oferty należy uwzględnić wszelkie koszty związane z realizacją zadania oraz wykonania dokumentacji powykonawczej wynikającej z zamówienia. Wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnie skalkulowanej ceny lub pominięcia robót niezbędnych do wykonania umowy.
Zamawiający zaznacza, że przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy do określenia przedmiotu zamówienia. W cenie Wykonawca winien uwzględnić wszystkie wymagania określone w w/w dokumentacji oraz wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej oraz zgodnej z obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
2. Gwarancja - minimalny wymagany okres gwarancji: 36 pełnych miesięcy od daty odbioru końcowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45262700-8 - Przebudowa budynków

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 896000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1299000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 896000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe ALMA Piotr Sokołowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8481200595

7.3.3) Ulica: Łukasiewicza 3

7.3.4) Miejscowość: Ełk

7.3.5) Kod pocztowy: 19-300

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 896000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.