eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraśnik › Budowa i modernizacja infrastruktury Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i modernizacja infrastruktury Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO KRAŚNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019402

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 84

1.5.2.) Miejscowość: Kraśnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-200

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: (81) 825-15-40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@krasnik.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.krasnik.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-da5ff549-d0af-11ee-875e-a22221c84ba7

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i modernizacja infrastruktury Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-da5ff549-d0af-11ee-875e-a22221c84ba7

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284057

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054017/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Budowa i modernizacja infrastruktury Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00213630

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WIR.FiZP.271.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowej i realizacja robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Budowa i modernizacja infrastruktury Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku”, zwanych dalej: Przedmiotem Zamówienia dla następujących zadań:
• Zadanie nr 1: Budowa zadaszenia trybun stadionu miejskiego,
• Zadanie nr 2: Budowa toalety przy hali tenisowej ,
• Zadanie nr 3: Budowa ścianki wspinaczkowej,
w zakresie opisanym szczegółowo w Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
2. Zamówienie jest współfinansowane z Programu Rządowego Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych, dlatego też zamówienie będzie realizowane zgodnie z warunkami i zasadami określonymi regulaminem programu.
3. Zakres zamówienia obejmuje (odrębnie dla każdego z zadań):
1) Opracowanie wstępnej koncepcji projektowej (uwzględniającej wszystkie branże niezbędne do realizacji przedmiotowej inwestycji, łącznie ze wskazaniem i propozycją usunięcia kolizji) obejmującej co najmniej: uzyskanie map do celów projektowych (na etapie wstępnej koncepcji zamawiający dopuszcza wykonie jej na mapie zasadniczej), przygotowanie koncepcji planu zagospodarowania terenu, przekroje typowe wraz z konstrukcją nawierzchni, wykonanie wizualizacji obiektu,
2) Opracowanie dokumentacji związanej z wycinką drzew (m.in. inwentaryzacja zadrzewień na terenie objętym projektem, kompletnej do złożenia wniosku o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew lub krzewów oraz w razie konieczności uzyskanie tego zezwolenia- o ile zajdzie taka potrzeba),
3) Uzyskanie innych niezbędnych warunków technicznych, decyzji i uzgodnień niezbędnych do rozpoczęcia robót objętych projektowaniem,
4) uzyskanie ewentualnych odstępstw od przepisów techniczno-budowlanych niezbędnych do rozpoczęcia robót objętych projektowaniem,
5) wykonanie projektu budowlanego spełniającego wymogi wskazane w przepisach ustawy Prawo budowlane w zakresie niezbędnych do wykonania robót ,
6) przygotowanie wszystkich dokumentów niezbędnych do uzyskania w imieniu zamawiającego decyzji w sprawie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych ( jeśli będzie to wystarczające do wykonania robót),
7) uzyskanie w imieniu zamawiającego decyzji w sprawie pozwolenia na budowę lub zgłoszenie zamiaru wykonania robót budowlanych (jeśli będzie to wystarczające do wykonania robót),
8) wykonanie kosztorysu inwestorskiego spełniającego wymagania wskazane w przepisach wykonawczych do art. 34 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
9) wykonanie przedmiarów robót spełniających wymogi wskazane w przepisach wykonawczych do art. 103 ust.4 ustawy Prawo zamówień publicznych,
10) wykonanie robót budowlanych,
11) uzyskania własnym kosztem i staraniem pozwolenia na użytkowanie obiektu budowlanego,
12) pełnienie nadzoru autorskiego.
4. Wykonawca zobowiązuje się wykonać powyższe prace zgodnie z Umową, PFU, SWZ, zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, decyzjami, opiniami, uzgodnieniami oraz zaleceniami Inspektora Nadzoru Inwestorskiego (dalej: Inspektor Nadzoru:) wyznaczonego ze strony Zamawiającego.
5. Przyłącza i przebudowy urządzeń sieci istniejącej infrastruktury podziemnej w tym: urządzeń energetycznych, wodociągowych, kanalizacji deszczowej i sanitarnej i innych (jeśli będą wymagane), zaprojektowane i wykonane mają być zgodnie z wymaganiami określonymi w PFU oraz z obowiązującym prawem, normami i warunkami technicznymi. Wykonanie przyłączy będzie po stronie wykonawcy.
6. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu szczegółowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji prac projektowych oraz robót odrębne dla każdego zadania, w terminie 14 dni od dnia zawarcia Umowy oraz każdorazowo aktualizację harmonogramu rzeczowo-finansowego w zakresie realizacji prac projektowych i robót w terminie do 7 dni od powzięcia wiedzy o konieczności zmiany harmonogramu. Zamawiający może wnieść uwagi do przedłożonego harmonogramu lub jego zmiany w terminie 7 dni od dnia ich otrzymania, a Wykonawca jest zobowiązany do ich uwzględnienia w ciągu 7 dni od dnia ich otrzymania. W przypadku stwierdzenia niezgodności procesu realizacji Umowy z zaakceptowanym harmonogramem rzeczowo-finansowym, Zamawiający może wezwać Wykonawcę do jego aktualizacji w ciągu 7 dni od otrzymania wezwania.
7. Zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego dopuszczane są wyłącznie po uzyskaniu pisemnej, uprzedniej zgody Zamawiającego. Harmonogram rzeczowo-finansowy będzie obejmował wszystkie czynności, łącznie z czasem potrzebnym na pozyskanie wymaganych uzgodnień, odstępstw i pozwoleń.
8. Zamawiający zastrzega, iż wysokość wynagrodzenia w roku 2024, nie może przekroczyć kwoty 1 000 000,00 zł brutto.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45262310-7 - Zbrojenie

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej

71221000-3 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45215500-2 - Toalety publiczne

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2000000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2680000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2000000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DACH-MUR PIOTR SYCZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621475956

7.3.4) Miejscowość: Polichna Pierwsza

7.3.5) Kod pocztowy: 23-225

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2000000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 370 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.