eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łukowica › Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Łukowica.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Łukowica.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łukowica

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Łukowica

1.5.2.) Miejscowość: Łukowica

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-606

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@lukowica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lukowica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.bip.malopolska.pl/uglukowica

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Łukowica.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-277c9a2d-8e96-11ee-b55a-a22b2d7f700e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00284048

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00062627/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Łukowica.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00538421

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.u/2/TP/15/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 243902,44

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa planistyczna w zakresie opracowania projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy Łukowica, obejmującego obszar gminy w granicach administracyjnych (pow. 69,65 km²) zgodnie z Uchwałą Nr XXXIX/336/23 Rady Gminy Łukowica z dnia 28 września 2023 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia Miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Łukowica.

Realizacja przedmiotu zamówienia podzielona została na pięć etapów:

1) Etap I:
• analiza materiałów wyjściowych, inwentaryzacja urbanistyczna, przygotowanie wystąpień o uzgodnienie zakresu prognozy oddziaływania na środowisko i innych wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym;
• analiza zgłoszonych wniosków do planu wraz z propozycją (sposobem) ich rozstrzygnięcia i uzasadnieniem;
• przedłożenie i zaprezentowanie Wójtowi propozycji rozstrzygnięcia zgłoszonych wniosków z uzasadnieniem;

2) Etap II – do obowiązków Wykonawcy należy:
• sporządzenie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego obejmującego część tekstową w formie projektu uchwały Rady Gminy Łukowica oraz część graficzną (rysunek planu), wykonaną na dostarczonej przez Zamawiającego mapie podkładowej, zawierającą wyrys ze „Studium”, rysunki oraz teksty w wersji papierowej i elektronicznej – w skali i ilości niezbędnej do opiniowania/uzgadniania oraz umożliwiającej publikację w BIP i SIP Gminy Łukowica (pliki: .doc, .jpg, .pdf, gml na nośniku danych);
• opracowanie „Prognozy oddziaływania na środowisko”;
• opracowanie „Prognozy skutków finansowych uchwalenia planu”;
• przedłożenie i zaprezentowanie projektu planu Wójtowi i odpowiednim Komisjom Rady Gminy Łukowica;
• przedłożenie projektu planu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej w Łukowicy i udział w posiedzeniach komisji;

3) Etap II:
• wykonanie części graficznej i tekstowej w wersji papierowej i elektronicznej w ilości niezbędnej do przeprowadzenia procedury uzgodnień/opinii;
• uzyskanie wymaganych ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym opinii i uzgodnień;
• wprowadzenie zmian wynikających z opinii i uzgodnień;
• przygotowanie wniosków o wyrażenie zgody na zmianę przeznaczenia gruntów rolnych i leśnych na cele nierolnicze i nieleśne;
• przedłożenie i zaprezentowanie projektu planu Wójtowi i odpowiednim Komisjom Rady Gminy Łukowica;

4) Etap IV:
• przygotowanie ogłoszeń o rozpoczęciu konsultacji oraz materiałów do przeprowadzenia konsultacji społecznych (wyłożenia do publicznego wglądu);
• udział Głównego Projektanta w wymaganych przepisami formach konsultacji społecznych – Wykonawca zobowiązany jest do minimum 4 obecności w okresie przeprowadzenia konsultacji społecznych (każda obecność w wymiarze 6 godzin). UWAGA! Obecność Głównego Projektanta w okresie przeprowadzania konsultacji społecznych stanowi kryterium oceny ofert. Terminy udziału w konsultacjach społecznych zostaną wyznaczone przez Zamawiającego po uzgodnieniu z Wykonawcą. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia swojej obecności podczas konsultacji społecznych poprzez podpis na liście obecności przekazanej przez Zamawiającego ;
• sporządzenie protokołów z czynności przeprowadzonych w ramach konsultacji społecznych;
• analiza uwag wniesionych do projekty planu w ramach konsultacji społecznych wraz z propozycją ich rozpatrzenia (w formie tekstowej i graficznej) z uzasadnieniem;
• przedłożenie i zaprezentowanie Wójtowi i odpowiednim Komisjom Rady Gminy Łukowica propozycji rozstrzygnięcia uwag wniesionych w ramach konsultacji społecznych z uzasadnieniem;
• wprowadzenie zmian wynikających z wniesionych uwag, ponowne zaopiniowanie i uzgodnienie w wymaganym zakresie wynikającym z wprowadzonych zmian;
• przedłożenie i zaprezentowanie Wójtowi i odpowiednim Komisjom Rady Gminy Łukowica projektu;
• przygotowanie danych przestrzennych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego (Dz.U. z 2020 r. poz. 1916 ze zm.);
• przedłożenie Radzie Gminy Łukowica projektu planu do uchwalenia;

5) Etap V:
• przygotowanie kompletnej dokumentacji prac planistycznych zebranej w trakcie procedowania oraz uchwały wraz z załącznikami do publikacji w Dzienniku Urzędowym Województwa Małopolskiego – oraz w wersji elektronicznej - pliki: .doc, .jpg, .pdf., gml .xml z możliwością importu do systemu Legislator na nośniku danych;
• przygotowanie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w wersji graficznej w skali 1:2000 z możliwością importu do platformy metadanych;
• sporządzenie planu miejscowego w skali 1:2000 z wykorzystaniem urzędowych kopii map zasadniczych albo, w przypadku ich braku, map ewidencyjnych, gromadzonych w państwowym zasobie geodezyjnym i kartograficznym, uzupełnione o elementy niezbędne do celów planistycznych.
• sporządzenie wykazu powierzchni (w hektarach i procentowo) terenów przeznaczonych w projekcie planu miejscowego pod różnego typu zabudowę, z podziałem na tereny o różnym przeznaczeniu, z uwzględnieniem wszystkich przeznaczeń terenów;


Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia /SOPZ/ zawiera Załącznik nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 599010,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Terra analizy doradztwo planowanie Agnieszka Rozenau-Rybowicz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9591223066

7.3.3) Ulica: Rzemieślnicza 1/801

7.3.4) Miejscowość: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-363

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.