eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dzwola › Termomodernizacja budynku w Zespole Szkół w Krzemieniu, renowacja boiska wielofunkcyjnego wraz utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu przy szkole



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku w Zespole Szkół w Krzemieniu, renowacja boiska wielofunkcyjnego wraz utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu przy szkole

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dzwola

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409577

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 168

1.5.2.) Miejscowość: Dzwola

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-304

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 158752215

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugdzwola@mbnet.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dzwola.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3efe74c9-e01d-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Termomodernizacja budynku w Zespole Szkół w Krzemieniu, renowacja boiska wielofunkcyjnego wraz utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu przy szkole

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3efe74c9-e01d-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00284031

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00523743/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Termomodernizacja budynku w Zespole Szkół w Krzemieniu, renowacja boiska wielofunkcyjnego wraz utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu przy szkole.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00188067

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.6.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
W ramach inwestycji planuje się realizację między innymi następujących elementów zgodnie ze sztuką budowlaną:
- rozbiórka zadaszeń zewnętrznych w celu wykonania nowych daszków w konstrukcji stalowej
- częściowa rozbiórka schodów zewnętrznych i wykonanie przedłużenia schodów żelbetowych w elewacji frontowej (północna część budynku)
- odgrzybienie i wykonanie iniekcji ciśnieniowej jednorzędowej jednostronnej ścian fundamentowych (stopień przesiąknięcia wilgocią 60-95%) w starej części budynku (południowa część)(nie wchodzi w zakres zadania)
- wykonanie dwuwarstwowej izolacji emulsją wodno rozpuszczalną fundamentów
- likwidacja studzienek doświetlających piwnicę i zamurowanie części okien
- remont i naprawa schodów, murków (skucie płytek i ułożenie kamiennego dywanu) zgodnie ze sztuką budowlaną
- wymiana posadzki w sali gimnastycznej na nową (nawierzchnia sportowa) z wyposażeniem w sprzęt i urządzenia sportowe
- naprawa i malowanie sali gimnastycznej
- montaż siatki na antresoli w sali gimnastycznej
- wymiana oświetlenia na energooszczędne
- ocieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją styropianem EPS-100 gr. 25cm o wsp. 0,036W/m2*K (nie wchodzi w zakres zadania)
- ocieplenie dachu nad salą gimnastyczną styropapą EPS-200 gr. 20cm o wsp. 0,034W/m2*K (nie wchodzi w zakres zadania)
- ocieplenie fundamentów styropianem XPS gr. 12cm o wsp. 0,038W/m2*K
- ocieplenie ścian zewnętrznych budynku styropianem EPS-70 i wełną mineralną gr. 15cm o wsp. 0,036W/m2*K
- wykonanie tynku silikonowego na elewacji budynku
- wykonanie trzech podestów pożarowych do sal lekcyjnych
- docieplenie kominów i okucie ich blachą zgodnie ze sztuką budowlaną
- wymiana rynien i rur spustowych na nowe systemowe z blachy stalowej powlekanej
- wymiana obróbek i parapetów zewnętrznych na nowe z blachy stalowej powlekanej
- przedłużenie okapu na starej części budynku (nie wchodzi w zakres zadania)
- konserwacja, naprawa i malowanie dachu zgodnie ze sztuką budowlaną
- montaż ław kominiarskich, stopni kominiarskich i płotków przeciwśniegowych
- wymiana zniszczonej kostki brukowej, utwardzenie i zagospodarowani terenu
- wykonanie boiska do piłki ręcznej z nawierzchnią ze sztucznej trawy, montażem urządzeń sportowych i ogrodzeniem po obwodzie boiska
- wykonanie placu zabaw „małpi gaj”

UWAGA:
Zamawiający informuje, że zakres związany z zadaniami wykreślonymi i zakreślonymi na żółto który został ujęty w dokumentacji projektowej nie jest objęty niniejszym postępowaniem i nie należy go uwzględniać przy wycenie oferty.





Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach Nr 1 do SWZ. Składają się na nie następujące dokumenty:
1) dokumentacje projektowe, w tym: PROJEKT ARCHITEKTONICZNO-BUDOWLANY uwzględniając uwagę, o której mowa w pkt. 4.2 SWZ
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz STWIORB. Przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 1) oraz STWIORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

45320000-6 - Roboty izolacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3979050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6347961,56 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3979050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU Jarosz Rafał,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8621525921

7.3.3) Ulica: Zofianka Górna 77, 23-300 Janów Lubelski

7.3.4) Miejscowość: Zofianka Górna 77, 23-300 Janów Lubelski

7.3.5) Kod pocztowy: 23-300

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3979050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.