eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › Remont części pomieszczeń piwnicy budynku nr 7 Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie



Ogłoszenie z dnia 2022-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont części pomieszczeń piwnicy budynku nr 7 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Szkolno – Wychowawczy nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000207540

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana III Sobieskiego 277C

1.5.2.) Miejscowość: Wejherowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 84-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@bozp.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.osw2wejherowo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/633437

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont części pomieszczeń piwnicy budynku nr 7 Ośrodka Szkolno – Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2d42e16-f84c-11ec-8000-d680d39e541a

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283917

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00027825/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Remont kuchni z częściową modernizacją wyposażenia

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00231729/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 181646,75 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest remont części pomieszczeń piwnicy budynku nr 7 Ośrodka Szkolno-Wychowawczego Nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących w Wejherowie, przy ul. Sobieskiego 277C.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności wykonanie następujących robót budowlanych:
1) w pomieszczeniu nr 01 korytarz:
a) wykucie stalowej kraty drzwiowej,
b) wykucie drewnianej ościeżnicy we wnęce ściennej,
c) poszerzenie otworu drzwiowego do drzwi „90” z osadzeniem nadproża drzwiowego,
d) rozebranie części posadzek z płytek gresowych wraz z warstwą wyrównawczą,
e) wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej ścian metodą iniekcji,
f) -warstwa wyrównawcza pod posadzki,
g) posadzka z płytek gresowych z cokolikiem
h) uzupełnienie tynków wewnętrznych ścian z cekolowaniem,
i) sufity podwieszane z płyt GK,
j) obudowa instalacji co płytami GK,
k) odgrzybianie ścian (przy oknie),
l) osadzenie drzwi wewnętrznych pełnych „90” w profilach ALU – 2 szt,
m) malowanie ścian i sufitów z przygotowaniem powierzchni,
n) roboty instalacyjne elektryczne
o) wymiana opraw sufitowych na plafony LED 40W,
p) wymiana dwóch rozdzielnic elektrycznych
2) w pomieszczeniu nr 02 magazyn produktów suchych:
a) wymiana posadzki z płytek PCV na płytki gresowe wraz z warstwą wyrównawczą i izolacją z folii
b) skucie okładziny ścian z płytek ceramicznych,
c) wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej ścian metodą iniekcji,
d) odgrzybianie ścian,
e) częściowa wymiana tynków ścian,
f) okładzina wszystkich ścian płytkami ceramicznymi na wysokość 2,0 m,
g) cekolowanie sufitów oraz ścian powyżej płytek,
h) wymiana drzwi na nowe w profilach ALU pełne – 1 szt,
i) zeskrobanie i zmycie starej farby,
j) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
k) wymiana opraw oświetleniowych na plafony LED 40W IP 44 – 3 szt,
l) wymiana łączników i gniazd podtynkowych na nowe.
3) w pomieszczeniu nr 03 - biurowe:
a) wymiana drzwi na nowe w profilach ALU pełne „90”,
b) wymiana posadzki z wykładziny PCV na płytki gresowe wraz z warstwą wyrównawczą i izolacją z folii,
c) wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej ścian metodą iniekcji,
d) odgrzybianie ścian,
e) częściowa wymiana tynków ścian,
f) cekolowanie sufitów oraz ścian,
g) zeskrobanie i zmycie starej farby,
h) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi,
i) wymiana oprawy oświetleniowej na plafon LED 40W,
j) wymiana łączników i gniazd podtynkowych na nowe,
k) demontaż i ponowny montaż grzejnika.
4) w pomieszczeniu nr 04 Zmywalnia:
a) wymiana drzwi na nowe w profilach ALU pełne „84”,
b) wymiana posadzki z płytek gresowych na nowe wraz z warstwą wyrównawczą i izolacją z folii,
c) wymiana okładziny ścian z płytek ceramicznych na całą wysokość pomieszczenia,
d) wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej ścian metodą iniekcji,
e) odgrzybianie ścian,
f) częściowa wymiana tynków ścian,
g) cekolowanie sufitów,
h) zeskrobanie i zmycie starej farby,
i) malowanie sufitów farbami emulsyjnymi,
j) wymiana oprawy oświetleniowej na plafon LED 40W IP44,
k) wymiana łącznika na nowy.
5) w pomieszczeniu nr 05 Zmywalnia:
a) rozebranie okładzin ściennych z płytek ceramicznych,
b) rozebranie posadzek z płytek gresowych wraz z warstwą wyrównawczą,
c) wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej ścian metodą iniekcji,
d) odgrzybianie ścian,
e) tynki cementowo-wapienne ścian (pod glazurę),
f) okładziny ścian z płytek ceramicznych,
g) posadzki z płytek gresowych wraz z warstwą wyrównawczą i izolacją p.wilgociową poziomą z folii,
h) cekolowanie sufitów,
i) zeskrobanie i zmycie starej farby,
j) malowanie sufitów farbami emulsyjnymi,
k) demontaż i ponowny montaż zlewozmywaków,
l) wymiana instalacji kanalizacji sanitarnej na nową z PCV,
m) wymiana przewodów instalacji wentylacji mechanicznej na nową z profilów PCV,
n) wymiana opraw oświetleniowych na plafon LED 40W IP44,
o) roboty instalacyjne elektryczne
6) w pomieszczeniu nr 06 Kuchnia:
a) zeskrobanie i zmycie starej farby z sufitów,
b) cekolowanie sufitów,
c) malowanie sufitów farbami emulsyjnymi,
d) wymiana opraw oświetleniowych na plafony LED 40W IP44,
e) wymiana łącznika na nowy IP44.
7) w pomieszczeniu nr 07 Chłodnia:
a) wymiana drzwi na nowe w profilach ALU pełne „80” – 1 kpl,
b) wymiana posadzki lastrykowej na płytki gresowe wraz z warstwą wyrównawczą i izolacją z folii,
c) wymiana okładziny ścian z płytek ceramicznych
d) cekolowanie sufitu,
e) zeskrobanie i zmycie starej farby,
f) malowanie sufitu farbami emulsyjnymi,
g) roboty instalacyjne elektryczne
h) wymiana oprawy oświetleniowej na plafon LED 40W IP44,
8) w pomieszczeniu nr 08 Obieralnia:
a) rozebranie posadzek z płytek wraz z warstwą wyrównawczą i podkładem betonowym,
b) wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej ścian metodą iniekcji,
c) wymiana drzwi na nowe w profilach ALU pełne „95” – 1 kpl,
d) posadzka z płytek gresowych wraz z podkładem betonowym, warstwą wyrównawczą i izolacją z folii,
e) wymiana okładziny ścian z płytek ceramicznych na wysokość 2,00 m,
f) cekolowanie ścian i sufitu,
g) zeskrobanie i zmycie starej farby,
h) malowanie sufitu i ścian nad płytkami farbami emulsyjnymi,
i) wymiana części instalacji sanitarnej
j) roboty instalacyjne elektryczne
k) wymiana opraw oświetleniowych na plafon LED 40W IP44,
9) w pomieszczeniu nr 09 Magazyn warzyw:
a) wymiana posadzki cementowej na płytki gresowe wraz z warstwą wyrównawczą i izolacją z folii,
b) skucie tynków ścian,
c) wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej ścian metodą iniekcji,
d) odgrzybianie ścian,
e) nowe tynki ścian,
f) okładzina wszystkich ścian płytkami ceramicznymi na całą wysokość pomieszczenia,
g) wymiana drzwi wejściowych na nowe w profilach ALU pełne „90” – 1 kpl,
h) wymiana drzwi do obieralni na nowe w profilach ALU pełne „80” – 1 kpl,
i) cekolowanie sufitu,
j) zeskrobanie i zmycie starej farby z sufitu,
k) malowanie sufitu farbami emulsyjnymi,
l) wymiana opraw oświetleniowych na plafony LED 40W IP44,
m) wymiana łączników i gniazd podtynkowych na nowe IP44,
n) demontaż i ponowny montaż grzejnika.
10) w pomieszczeniu nr 010 korytarzyk:
a) wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej ścian metodą iniekcji,
b) odgrzybianie ścian,
c) cekolowanie ścian,
d) malowanie ścian i sufitów farbami emulsyjnymi z przygotowaniem powierzchni

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt. 3 ustawy Pzp, zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Najkorzystniejszą ofertą jest oferta Firma Budowlana ,,Largo” Rafał Labun w cenie 478.703,22 zł, co znacznie przekracza kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w wysokości 224.000,00 zł . Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty. Wobec powyższego postępowanie podlega unieważnieniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 340000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 478703,22 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.