eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zakrzew › Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakrzew

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224077

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Zakrzew 51

1.5.2.) Miejscowość: Zakrzew

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-652

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 486105122

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzew.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zakrzew.biuletyn.net/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/877216

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94886128-be79-11ee-b7da-22bd761ba7f3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283830

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00575836/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087039

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1389923,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych” realizowanego w ramach projektu „Rozwój systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych gminy Zakrzew poprzez rozbudowę PSZOK i zakup pojemników do selektywnego zbierania odpadów” finansowanego z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ramach programu priorytetowego nr 2.1.1 „Racjonalna gospodarka odpadami Część 1) Selektywne zbieranie i zapobieganie powstawaniu odpadów”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gm. Zakrzew , Zakrzew dz. Nr ewid. 3/10 oraz na części dz. nr ewid. 3/11 w zakresie i granicach określonych dokumentacją projektową dostarczoną przez Zamawiającego, w skład których wchodzą w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe ( w tym m.in. rozebranie nawierzchni, demontaż ogrodzenia, demontaż bramy, szamba, itp. …),
b) roboty ziemne (wykopy fundamentowe, podkłady pod posadzki, zasypki),
c) remont pomieszczeń obsługi PSZOK zlokalizowanych od strony południowej, wykonanie posadzki w pomieszczeniu magazynowym,
d) budowa jednokondygnacyjnego budynku garażowego dwustanowiskowego, (niepodpiwniczonego, o wymiarach 10,14 m x 6,79 m i wys. 5,70 m w technologii tradycyjnej murowanej), dach budynku o kącie nachylenia 5 stopni, jednospadowy, pokryty blachą trapezową wraz z wykonaniem instalacji grawitacyjnej, elektrycznej NN, odgromowej, instalacji elektrycznej oświetleniowej (oprawy LED) i gniazd wtykowych 230V, połączeń wyrównawczych, oświetlenia zewnętrznego,
e) budowa wiaty o wymiarach 4,15 m x 21,00 m i wys. 5,70 m, w konstrukcji stalowej, (dobudowana do ściany ogrodzenia pełnego), dach o kącie nachylenia 5 stopni, jednospadowy, pokryty blachą trapezową z przeznaczeniem na sprzęt porządkowy podręczny wraz z wykonaniem instalacji odgromowej i instalacji elektrycznej oświetleniowej (oprawy LED),
f) wykonanie urządzenia wodnego tj. wylotu systemu kanalizacji deszczowej do rowu melioracyjnego R-1 – zgodnie z projektem technicznym i decyzją Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 25 kwietnia 2022r., znak: WA.ZUZ.4.4210.90.2022.AK,
g) wykonanie ogrodzenia placu (pełne od strony południowo-wschodniej, ażurowe od strony północnej) wraz z montażem bramy przesuwnej i furtki,
h) wykonanie 7 miejsc postojowych dla samochodów osobowych ( w tym jednego miejsca dla pojazdu osoby niepełnosprawnej ruchowo i jego oznakowanie),
i) wykonanie nawierzchni: placu manewrowego z betonu cementowego, miejsc postojowych z płyt betonowych ażurowych, nawierzchni pod wiatę oraz garaż z kostki betonowej,
j) zakup, dostawa, montaż, uruchomienie fabrycznie nowego urządzenia technicznego - wagi samochodowej najazdowej wraz z wykonaniem dwóch ław fundamentowych oraz dwóch najazdów ze zbrojeniem i szalowaniem oraz innymi wymaganiami wskazanymi w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający w ramach montażu wymaga przeprowadzenia wzorcowania i legalizacji wagi (jeżeli zachodzi taka konieczność) oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeżeli jest wymagane).
k) zakup i montaż szamba betonowego o poj. 10m3 ,
l) wykonanie oświetlenia terenu,
m) przygotowanie terenu i nasadzenie zieleni ozdobno-izolacyjnej,
inne roboty/prace/czynności ujęte w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej ( projektowej)
3. W zakres (przedmiot) zamówienia wchodzi również przygotowanie i dostarczenie kompletu dokumentów dla Zamawiającego, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane do złożenia wniosku do organów administracji budowlanej o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku konieczności jej uzyskania).
4. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w przedmiarach robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektach technicznych, projektowanych postanowieniach umowy. Wymienione dokumenty są załącznikami do Specyfikacji Warunków Zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262310-7 - Zbrojenie

45262300-4 - Betonowanie

45262520-2 - Roboty murowe

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali

45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych

45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45410000-4 - Tynkowanie

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45223821-7 - Elementy gotowe

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1326786,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2277181,91 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1326876,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: R - TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272943563

7.3.3) Ulica: Połczyńska 21a

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-377

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Instalacje elektryczne.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1326876,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.