Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00087039/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakrzew
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670224077
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zakrzew 51
1.5.2.) Miejscowość: Zakrzew
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-652
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 486105122
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@zakrzew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zakrzew.biuletyn.net/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/8772161.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-94886128-be79-11ee-b7da-22bd761ba7f3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283830
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00575836/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00087039
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1389923,64 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych” realizowanego w ramach projektu „Rozwój systemu selektywnego zbierania odpadów komunalnych gminy Zakrzew poprzez rozbudowę PSZOK i zakup pojemników do selektywnego zbierania odpadów” finansowanego z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej, ramach programu priorytetowego nr 2.1.1 „Racjonalna gospodarka odpadami Część 1) Selektywne zbieranie i zapobieganie powstawaniu odpadów”
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych robót budowlanych związanych z rozbudową i przebudową Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w gm. Zakrzew , Zakrzew dz. Nr ewid. 3/10 oraz na części dz. nr ewid. 3/11 w zakresie i granicach określonych dokumentacją projektową dostarczoną przez Zamawiającego, w skład których wchodzą w szczególności:
a) roboty rozbiórkowe ( w tym m.in. rozebranie nawierzchni, demontaż ogrodzenia, demontaż bramy, szamba, itp. …),
b) roboty ziemne (wykopy fundamentowe, podkłady pod posadzki, zasypki),
c) remont pomieszczeń obsługi PSZOK zlokalizowanych od strony południowej, wykonanie posadzki w pomieszczeniu magazynowym,
d) budowa jednokondygnacyjnego budynku garażowego dwustanowiskowego, (niepodpiwniczonego, o wymiarach 10,14 m x 6,79 m i wys. 5,70 m w technologii tradycyjnej murowanej), dach budynku o kącie nachylenia 5 stopni, jednospadowy, pokryty blachą trapezową wraz z wykonaniem instalacji grawitacyjnej, elektrycznej NN, odgromowej, instalacji elektrycznej oświetleniowej (oprawy LED) i gniazd wtykowych 230V, połączeń wyrównawczych, oświetlenia zewnętrznego,
e) budowa wiaty o wymiarach 4,15 m x 21,00 m i wys. 5,70 m, w konstrukcji stalowej, (dobudowana do ściany ogrodzenia pełnego), dach o kącie nachylenia 5 stopni, jednospadowy, pokryty blachą trapezową z przeznaczeniem na sprzęt porządkowy podręczny wraz z wykonaniem instalacji odgromowej i instalacji elektrycznej oświetleniowej (oprawy LED),
f) wykonanie urządzenia wodnego tj. wylotu systemu kanalizacji deszczowej do rowu melioracyjnego R-1 – zgodnie z projektem technicznym i decyzją Państwowego Gospodarstwa Wodnego Wody Polskie z dnia 25 kwietnia 2022r., znak: WA.ZUZ.4.4210.90.2022.AK,
g) wykonanie ogrodzenia placu (pełne od strony południowo-wschodniej, ażurowe od strony północnej) wraz z montażem bramy przesuwnej i furtki,
h) wykonanie 7 miejsc postojowych dla samochodów osobowych ( w tym jednego miejsca dla pojazdu osoby niepełnosprawnej ruchowo i jego oznakowanie),
i) wykonanie nawierzchni: placu manewrowego z betonu cementowego, miejsc postojowych z płyt betonowych ażurowych, nawierzchni pod wiatę oraz garaż z kostki betonowej,
j) zakup, dostawa, montaż, uruchomienie fabrycznie nowego urządzenia technicznego - wagi samochodowej najazdowej wraz z wykonaniem dwóch ław fundamentowych oraz dwóch najazdów ze zbrojeniem i szalowaniem oraz innymi wymaganiami wskazanymi w Opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający w ramach montażu wymaga przeprowadzenia wzorcowania i legalizacji wagi (jeżeli zachodzi taka konieczność) oraz uzyskania pozwolenia na użytkowanie (jeżeli jest wymagane).
k) zakup i montaż szamba betonowego o poj. 10m3 ,
l) wykonanie oświetlenia terenu,
m) przygotowanie terenu i nasadzenie zieleni ozdobno-izolacyjnej,
inne roboty/prace/czynności ujęte w przedmiarze robót oraz dokumentacji technicznej ( projektowej)
3. W zakres (przedmiot) zamówienia wchodzi również przygotowanie i dostarczenie kompletu dokumentów dla Zamawiającego, wymaganych przepisami ustawy Prawo budowlane do złożenia wniosku do organów administracji budowlanej o wydanie decyzji pozwolenia na użytkowanie (w przypadku konieczności jej uzyskania).
4. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w przedmiarach robót, w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz projektach technicznych, projektowanych postanowieniach umowy. Wymienione dokumenty są załącznikami do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262310-7 - Zbrojenie
45262300-4 - Betonowanie
45262520-2 - Roboty murowe
45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego
45223210-1 - Roboty konstrukcyjne z wykorzystaniem stali
45261100-5 - Wykonywanie konstrukcji dachowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442100-8 - Roboty malarskie
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45223821-7 - Elementy gotowe
45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej
45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1326786,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2277181,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1326876,10 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: R - TECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272943563
7.3.3) Ulica: Połczyńska 21a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-377
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Instalacje elektryczne.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-03-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1326876,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZAKRZEW
więcej: przetargi ZAKRZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa obiektów małej architektury oraz utwardzenia terenu w ramach strefy rekreacyjno-zabawowo-edukacyjnej "miasteczko ruchu drogowego" przeznaczonej dla dzieci w Gminie Alwernia
- Przebudowa drogi gminnej Nr 115171E relacji Paplin - Chrzczonowice
- Wykonanie remontów pomieszczeń w poradniach Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii ŚUM w Katowicach w budynku zlokalizowanym w Zabrzu przy Placu Traugutta 2 zgodnie z planowanym terminarzem robót
- Remont i termomodernizacja dachu w budynkach Zespołu Szkół Samochodowych inż. Tadeusza Tańskiego położonej przy ul. Zamenhofa 142 w Poznaniu
- Przebudowa obiektu sportowo-rekreacyjnego w m. Narzym
- "Modernizacja Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Glinojecku - etap II"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.