eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dominów › Asfaltowanie dróg gminnych w roku 2023



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Asfaltowanie dróg gminnych w roku 2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GŁUSK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019980

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Dominów

1.5.3.) Kod pocztowy: 20-388

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: 81-75-18-760

1.5.8.) Numer faksu: 81-75-18-650

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@glusk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: glusk.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36bb2006-ef18-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Asfaltowanie dróg gminnych w roku 2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36bb2006-ef18-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283816

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00041935/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Asfaltowanie dróg gminnych w roku 2023

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00209878

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Kolonii Wilczopole
1.Zakres robót w szczególności polega na wykonaniu następujących robót drogowych:
- robót pomiarowych w tym: geodezyjnego wskazania granicy pasa drogowego o konstrukcji jak niżej:
Zadanie obejmuje wykonanie nawierzchni bitumicznej na długości około 332 mb, szerokości 2,60 mi grubości 6 cm oraz wzmocnienie istniejącej w-wy podbudowy poprzez wykonanie w-wy podbudowy z gruntu stabilizowanego cementem lub wapnem metodą na miejscu o grubości 25 cm na szerokości 3,0 m i wytrzymałości Rm = 2,5 MPa oraz górnej w-wy podbudowy z kruszywa 0/31,5 mm i gr.10 cm.
- oznakowanie pionowe drogi zgodnie z projektem SOR (projekt zostanie przedstawiony wybranemu Wykonawcy robót w dniu podpisania umowy);
- inwentaryzację geodezyjną.
Część 1 zamówienia jest planowana przy udziale ze środków celowych budżetu Województwa Lubelskiego.
2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. przedmiary robót budowlanych na poszczególne odcinki dróg wymienione w Części 1, 2 i 3 zamówienia.
3. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże wykonawcy projekty stałej organizacji ruchu na poszczególne odcinki dróg.
4. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 133595,92 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 – Asfaltowanie dróg na odcinkach w poszczególnych miejscowościach:

1) Dominów, ul. Świetlista – odcinek drogi wewnętrznej dł. 195 mb
2) Prawiedniki, ul. Akacjowa – odcinek drogi wewnętrznej dł. 315mb
3)Ćmiłów, ul. Kościelna – odcinek drogi wewnętrznej dł. 265mb
4)Droga gminna nr 107105L w Wilczopolu – odcinek dł. 152mb
5) Wykonanie 1 progu zwalniającego w miejscowości Kalinówka, ulica Chmielna wraz oznakowaniem pionowym i poziomym – próg wyspowy z kostki betonowej w kolorze czerwonym.

Roboty na powyższych odcinkach dróg będą polegały na wykonaniu nawierzchni bitumicznej o szerokości od 3 do 4 m, grubości 6 cm (w-wa wyrównawcza 3 cm + w-wa ścieralna 3 cm) na istniejącej podbudowie wzmocnionej kruszywem mineralnym). Szczegóły dotyczące konstrukcji i grubości warstw na ww. drogach opisane są przedmiarach robót.
- oznakowanie pionowe poszczególnych dróg zgodnie z projektami SOR.

Część 2 zamówienia będzie finansowana z środków własnych gminy.
2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. przedmiary robót budowlanych na poszczególne odcinki dróg wymienione w Części 1, 2 i 3 zamówienia.
3. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże wykonawcy projekty stałej organizacji ruchu na poszczególne odcinki dróg.
4. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 407328,73 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3 – Remonty dróg gminnych w miejscowościach: Abramowice Prywatne, Kazimierzówka:

1) Abramowice Prywatne, ul. Sasankowa – droga gminna nr 128583L na odcinku o długości 790 mb;
2) Kazimierzówka – droga gminna 107103L na odcinku o długości 403mb

Roboty remontowe będą polegały na wykonaniu nowej nakładki bitumicznej na istniejących nawierzchniach w sposób określony w przedmiarach robót.

Część 3 zamówienia jest planowana przy udziale środków finansowych z Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na 2023 rok

2. Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SWZ tj. przedmiary robót budowlanych na poszczególne odcinki dróg wymienione w Części 1, 2 i 3 zamówienia.
3. Zamawiający w dniu podpisania umowy przekaże wykonawcy projekty stałej organizacji ruchu na poszczególne odcinki dróg.
4. Obowiązki wykonawcy robót budowlanych szczegółowo określone zostały we wzorze umowy stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 446852,60 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cześć 1 zamówienia- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych w Kolonii Wilczopole.
Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający poinformował, że na sfinansowanie ww. zamówienia publicznego zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 165 000,00 zł.
Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęło 5 ofert:
1. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.
Ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Cena oferty brutto: 270 610,82 zł
Okres gwarancji jakości: 60 miesięcy

2. Usługi Transportowo-Handlowe Krusz-Mix Wojciech Chaba
Łąkoć 39, 24-170 Kurów
Cena oferty brutto: 290 408,41 zł
Okres gwarancji jakości: 60 miesięcy

3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Piotr Bąk
Ul. Jaworowskiego 1/20, 20-612 Lublin
Cena oferty brutto: 328 875,60 zł
Okres gwarancji jakości: 60 miesięcy

4. Układanie Nawierzchni Drogowych Łukasz Błasiak
Ul. Wróbla 68/51, 20-719 Lublin
Cena oferty brutto: 298 977,82 zł
Okres gwarancji jakości: 60 miesięcy

5. Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o. w Lublinie
Ul. Grygowej 23, 20-260 Lublin
Cena oferty brutto: 393 091,24 zł
Okres gwarancji jakości: 60 miesięcy

W wyniku oceny ofert najkorzystniejszą ofertą pod względem kryteriów oceny ofert określonych przez Zamawiającego w SWZ okazała się oferta Wykonawcy: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o. ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki, cena oferty: 270 610,82 zł.
Cena ww. oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Część 2 – Asfaltowanie dróg na odcinakach w poszczególnych miejscowościach.

Uzasadnienie faktyczne i prawne unieważnienia postępowania

W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający poinformował, że na sfinansowanie ww. zamówienia publicznego zamierza przeznaczyć kwotę w wysokości 502 000,00 zł.
Do upływu terminu składania ofert do Zamawiającego wpłynęło 5 ofert:
1. Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów sp. z o.o.
Ul. Kolejowa 28, 05-300 Mińsk Mazowiecki
Cena oferty brutto: 904 636,73 zł
Okres gwarancji jakości: 60 miesięcy

2. Usługi Transportowo-Handlowe Krusz-Mix Wojciech Chaba
Łąkoć 39, 24-170 Kurów
Cena oferty brutto: 985 600,04 zł
Okres gwarancji jakości: 60 miesięcy

3. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Piotr Bąk
Ul. Jaworowskiego 1/20, 20-612 Lublin
Cena oferty brutto: 1 074 793,09 zł
Okres gwarancji jakości: 60 miesięcy

4. Układanie Nawierzchni Drogowych Łukasz Błasiak
Ul. Wróbla 68/51, 20-719 Lublin
Cena oferty brutto: 1 013 492,93 zł
Okres gwarancji jakości: 60 miesięcy

5. Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o. w Lublinie
Ul. Grygowej 23, 20-260 Lublin
Cena oferty brutto: 902 612,75 zł
Okres gwarancji jakości: 60 miesięcy

W wyniku oceny ofert najkorzystniejszą ofertą pod względem kryteriów oceny ofert określonych przez Zamawiającego w SWZ okazała się oferta Wykonawcy: Komunalne Przedsiębiorstwo Robót Drogowych sp. z o.o. w Lublinie ul. Grygowej 23, 20-260 Lublin, cena oferty: 902 612,75 zł.
Cena ww. oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na realizację przedmiotowego zamówienia, Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.
Zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
W związku z powyższym Zamawiający postanowił unieważnić niniejsze postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie ww. zamówienia.
Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 642363,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1015400,67 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 642363,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 922 – 22 – 95 – 093

7.3.3) Ulica: Peowiaków 7

7.3.4) Miejscowość: Zamość

7.3.5) Kod pocztowy: 22-400

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 642363,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.