eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rawicz › Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2022/2023



Ogłoszenie z dnia 2022-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2022/2023

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA RAWICZ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050729

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Marszałka Józefa Piłsudskiego 21

1.5.2.) Miejscowość: Rawicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-900

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@rawicz.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.rawicz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/619039

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych oraz dowóz uczniów niepełnosprawnych w roku szkolnym 2022/2023

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aa773cc-ddb8-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00283766

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019808/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Zkup biletów miesięcznych dla uczniów, w tym uczniów niepełnosprawnych, z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych na rok szkolny 2022/2023 - umowy zawarte na rok szkolny

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00184110/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZPiF.2710.12.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie będzie realizowane w roku szkolnym 2022/2023 w ramach części I w terminie od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r., (z wykluczeniem dni wolnych od zajęć szkolnych), we wszystkie dni nauki szkolnej, tzn. usługi świadczone będą w dni powszednie z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno – wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 lipca 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1603 ze zm.).
2. Ilość dni nauki w ramach niniejszego zamówienia w okresie realizacji zamówienia wynosi: część I - 188 dni.
3. Część I - obejmuje zakup 268 biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Rawicz tj. do Szkoły Podstawowej nr 4
w Rawiczu, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Słupi Kapitulnej i Zielonej Wsi, Przedszkole w Ugodzie oraz do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rawiczu, w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób
w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych;
4. Ilości podane wyżej mogą ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. zmiany miejsca zamieszkania, zmiany szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki, jak również z innych mogących wystąpić przyczyn. Zamówienie mniejszej ilości usług nie jest traktowane, jako odstąpienie od umowy przez Zamawiającego i nie daje po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń, w szczególności o odszkodowanie. Ceny jednostkowe usług obowiązują przez cały okres realizacji zamówienia.
5. Dodatkowe informacje w zakresie zamówienia obejmują :
1) Usługi mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej i dzieci wymagających szczególnych warunków transportu i uczniów niepełnosprawnych spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca zamówienia musi dysponować taborem z odpowiednią ilością miejsc
w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniając tym samym krótki pobyt dzieci w pojazdach oraz dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.

2) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu,
w taki sposób, aby nie powodował znacznych opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego jest zobowiązany posiadać autobus - pojazd rezerwowy.

3) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy (na okres obowiązywania realizacji zamówienia).

4) Wszystkie dzieci muszą być przywiezione do szkół najpóźniej na 5 min przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych.
Zamawiający informuje, że miejsce prowadzenia zajęć, przewidywane godziny rozpoczęcia zajęć lekcyjnych oraz godziny odwozu podano w załącznikach nr 9 i 10.


5) Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do: zapewnienia maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, stosowania odpowiedniego taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz uczniów niepełnosprawnych, oraz jego prawidłowe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NNW przez cały okres wykonywania zamówienia oraz ponoszenie kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług, jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny.


6. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

1) W zakresie części I w ramach zakupu biletu miesięcznego:

a) Przewóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania) na utworzonych przez Wykonawcę liniach, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym. Wykonawca musi posiadać zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach, które przewidują zatrzymywanie się autobusów w poszczególnych miejscowościach na przystankach podanych przez Zamawiającego w załączniku nr 9 i 10 do SWZ w określonym czasie, przedziale czasowym określonym przez Zamawiającego. Jeżeli w dniu składania oferty Wykonawca nie posiada ww. zezwoleń lub posiadane zezwolenia muszą zostać dostosowane do wymagań Zamawiającego (zmiany wcześniej zatwierdzonych rozkładów jazdy), Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia, zobowiązany będzie do uzyskania/zmiany takich zezwoleń przed rozpoczęciem usług tj. przed 01 września 2022 roku. Wobec tego Wykonawca w treści oferty złoży stosowne oświadczenie w tej sprawie.

b) Opieka nad dziećmi w czasie przewozu w środkach transportu będzie zapewniona przez Zamawiającego.

c) Wykaz uczniów, dla których mają być zakupione bilety na dany okres rozliczeniowy (z podziałem na poszczególne placówki oświatowe) będzie przekazywana wybranemu Wykonawcy przez Zamawiającego – przed rozpoczęciem każdego miesiąca.

d) Ilość (zamówionych) kupowanych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie. Powyższe nie powoduje zmiany ceny biletu.

e) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć bilety miesięczne do dyrektora danej szkoły najpóźniej do przedostatniego dnia roboczego każdego miesiąca.

f) Podstawą miesięcznego rozliczenia należności za wykonane usługi stanowić będzie cena jednego biletu miesięcznego podana w ofercie oraz ilość uczniów, dla których zostaną zamówione - zakupione bilety,
z podziałem na poszczególne placówki oświatowe.
7. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: czynność prowadzenia co najmniej jednego pojazdu przewidzianego do realizacji zamówienia. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 218370,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie będzie realizowane w roku szkolnym 2022/2023 w ramach części II w terminie od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r., (z wykluczeniem dni wolnych od zajęć szkolnych), we wszystkie dni nauki szkolnej, tzn. usługi świadczone będą w dni powszednie z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno – wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 lipca 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1603 ze zm.).
2. Ilość dni nauki w ramach niniejszego zamówienia w okresie realizacji zamówienia wynosi: część II - 188 dni.
3. Część II - obejmuje zakup 312 biletów miesięcznych ulgowych dla uczniów dojeżdżających z terenu gminy Rawicz do placówek oświatowych prowadzonych przez gminę Rawicz tj. do Zespołu Szkolno – Przedszkolnego nr 2 w Rawiczu, Szkoły Podstawowej w Sierakowie oraz do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rawiczu,
w celu korzystania z usługi przewozów regularnych osób w krajowym transporcie drogowym w ramach linii regularnych;
4. Ilości podane wyżej mogą ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. zmiany miejsca zamieszkania, zmiany szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki, jak również z innych mogących wystąpić przyczyn. Zamówienie mniejszej ilości usług nie jest traktowane, jako odstąpienie od umowy przez Zamawiającego i nie daje po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń, w szczególności o odszkodowanie. Ceny jednostkowe usług obowiązują przez cały okres realizacji zamówienia.
5. Dodatkowe informacje w zakresie zamówienia obejmują :
1) Usługi mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej i dzieci wymagających szczególnych warunków transportu i uczniów niepełnosprawnych spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca zamówienia musi dysponować taborem z odpowiednią ilością miejsc
w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniając tym samym krótki pobyt dzieci w pojazdach oraz dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.

2) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu,
w taki sposób, aby nie powodował znacznych opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego jest zobowiązany posiadać autobus - pojazd rezerwowy.

3) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy (na okres obowiązywania realizacji zamówienia).

4) Wszystkie dzieci muszą być przywiezione do szkół najpóźniej na 5 min przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych.
Zamawiający informuje, że miejsce prowadzenia zajęć, przewidywane godziny rozpoczęcia zajęć lekcyjnych oraz godziny odwozu podano w załącznikach nr 9 i 10.


5) Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do: zapewnienia maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, stosowania odpowiedniego taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz uczniów niepełnosprawnych, oraz jego prawidłowe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NNW przez cały okres wykonywania zamówienia oraz ponoszenie kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług, jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny.


6. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:

1) W zakresie części II, w ramach zakupu biletu miesięcznego:

a) Przewóz uczniów (dowóz do szkół i odwóz do miejsca zamieszkania) na utworzonych przez Wykonawcę liniach, z pierwszeństwem przejazdu uczniów z biletem miesięcznym. Wykonawca musi posiadać zezwolenia na wykonywanie regularnych przewozów osób w krajowym transporcie drogowym na trasach, które przewidują zatrzymywanie się autobusów w poszczególnych miejscowościach na przystankach podanych przez Zamawiającego w załączniku nr 9 i 10 do SWZ w określonym czasie, przedziale czasowym określonym przez Zamawiającego. Jeżeli w dniu składania oferty Wykonawca nie posiada ww. zezwoleń lub posiadane zezwolenia muszą zostać dostosowane do wymagań Zamawiającego (zmiany wcześniej zatwierdzonych rozkładów jazdy), Wykonawca z którym zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia, zobowiązany będzie do uzyskania/zmiany takich zezwoleń przed rozpoczęciem usług tj. przed 01 września 2022 roku. Wobec tego Wykonawca w treści oferty złoży stosowne oświadczenie w tej sprawie.

b) Opieka nad dziećmi w czasie przewozu w środkach transportu będzie zapewniona przez Zamawiającego.

c) Wykaz uczniów, dla których mają być zakupione bilety na dany okres rozliczeniowy (z podziałem na poszczególne placówki oświatowe) będzie przekazywana wybranemu Wykonawcy przez Zamawiającego – przed rozpoczęciem każdego miesiąca.

d) Ilość (zamówionych) kupowanych biletów miesięcznych w okresie obowiązywania umowy może ulegać zmianie. Powyższe nie powoduje zmiany ceny biletu.

e) Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć bilety miesięczne do dyrektora danej szkoły najpóźniej do przedostatniego dnia roboczego każdego miesiąca.

f) Podstawą miesięcznego rozliczenia należności za wykonane usługi stanowić będzie cena jednego biletu miesięcznego podana w ofercie oraz ilość uczniów, dla których zostaną zamówione - zakupione bilety,
z podziałem na poszczególne placówki oświatowe.
7. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: czynność prowadzenia co najmniej jednego pojazdu przewidzianego do realizacji zamówienia. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 297555,56 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie będzie realizowane w roku szkolnym 2022/2023 w ramach części III w terminie od 01.09.2022 r. do 31.07.2023 r., za wyjątkiem Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rawiczu gdzie zajęcia będą prowadzone w okresie od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r. (z wykluczeniem dni wolnych od zajęć szkolnych), we wszystkie dni nauki szkolnej, tzn. usługi świadczone będą w dni powszednie z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno – wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 lipca 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1603 ze zm.).
2. Ilość dni nauki w ramach niniejszego zamówienia w okresie realizacji zamówienia wynosi: część III – Przedszkole nr 5 - 223 dni, Zespół Szkół im. Jana Pawła II w Rawiczu - 188 dni.
3. Część III – obejmuje codzienną usługę dowozu 13 uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Rawicz do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rawiczu oraz Przedszkola nr 5 „Pod Grzybkiem” ul. Sarnowska 9a
w Rawiczu i odwiezieniu ich po zajęciach do miejsca zamieszkania wraz zapewnieniem im opieki podczas dowozu i odwozu, na podstawie ustalonego harmonogramu dowozu i odwozu.
4. Ilości podane wyżej mogą ulec zmianie w zależności od decyzji rodziców dot. zmiany miejsca zamieszkania, zmiany szkoły, w której dziecko będzie spełniać obowiązek szkolny lub nauki, jak również z innych mogących wystąpić przyczyn. Zamówienie mniejszej ilości usług nie jest traktowane, jako odstąpienie od umowy przez Zamawiającego i nie daje po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń, w szczególności o odszkodowanie. Ceny jednostkowe usług obowiązują przez cały okres realizacji zamówienia.
5. Dodatkowe informacje w zakresie zamówienia obejmują :
1) Usługi mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej i dzieci wymagających szczególnych warunków transportu i uczniów niepełnosprawnych spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca zamówienia musi dysponować taborem z odpowiednią ilością miejsc
w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniając tym samym krótki pobyt dzieci w pojazdach oraz dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.
2) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu,
w taki sposób, aby nie powodował znacznych opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego jest zobowiązany posiadać autobus - pojazd rezerwowy.
3) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy (na okres obowiązywania realizacji zamówienia).
4) Wszystkie dzieci muszą być przywiezione do szkół najpóźniej na 5 min przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych.
Zamawiający informuje, że miejsce prowadzenia zajęć, przewidywane godziny rozpoczęcia zajęć lekcyjnych oraz godziny odwozu podano w załącznikach nr 9 i 10.


5) Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do: zapewnienia maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, stosowania odpowiedniego taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz uczniów niepełnosprawnych, oraz jego prawidłowe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NNW przez cały okres wykonywania zamówienia oraz ponoszenie kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług, jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny.


6. W ramach części III Wykonawca będzie zobowiązany do dowozu uczniów/dzieci posiadających orzeczenie o niepełnosprawności i o potrzebie kształcenia specjalnego do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Rawiczu oraz do Przedszkola nr 5 w Rawiczu. Wobec powyższego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił odpowiedni pojazd umożliwiający transport dzieci niepełnosprawnych oraz zapewnił odpowiednią opiekę i niezbędną pomoc przy wsiadaniu i wysiadaniu z pojazdu. Pojazd, którym będą dowożone dzieci powinien być przystosowany konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych.
a) Stan techniczny pojazdu Wykonawcy winien być dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych
i być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ponadto pojazd musi być wyposażony
w foteliki dziecięce. Każde dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Na dzień sporządzania SWZ do korzystania z dowozów uprawnionych jest 13 dzieci niepełnosprawnych. Godziny rozpoczęcia
i zakończenia zajęć podano w załączniku nr 10. (ostateczny harmonogram dowozu zostanie ustalony pomiędzy Przewoźnikiem a Zamawiającym). Przyjmuje się w okresie realizacji umowy ilość kilometrów dziennie do wykonania celem zrealizowania dowozu i odwozu wynosi: 188 dni po 42 km do Zespołu Szkół im Jana Pawła II w Rawiczu oraz 223 dni po 60 km do Przedszkola nr 5 w Rawiczu. Podczas transportu uczniów z domów do szkół i ze szkół do domów pełną odpowiedzialność za dzieci oraz prawidłową realizację ponosi Wykonawca. Dzieci będą odbierane spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru z analogiczną regułą przy odwożeniu dzieci po zajęciach. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę muszą zachować szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz pomagać dzieciom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu. Do obowiązków opiekuna należy również zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu oraz utrzymanie stałego kontaktu z rodzicami i dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych m.in. w sprawach dotyczących zmian w organizacji dowozu, choroby dziecka itp.

b) Wykaz uczniów przewidzianych do dowozu wraz z wskazaniem placówki oświatowej będzie przekazana wybranemu Wykonawcy przez Zamawiającego – przed rozpoczęciem każdego miesiąca.
c) Ilość uczniów niepełnosprawnych przewidzianych do dowozu w okresie obowiązywania umowy może uleć zmianie. Powyższe zmiany nie będą jednak wpływać na zmianę stawki za kilometr.

d) Rozliczenie usługi będzie dokonywane w cyklu miesięcznym. Podstawą do rozliczenia należności za wykonane usługi stanowić będzie cena jednego kilometra podana w ofercie przez Wykonawcę oraz ilość kilometrów podana w harmonogramie, chyba że zostanie zrealizowana mniejsza ilość kilometrów.

e) Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od ustalonego harmonogramu przewozu w szczególności
z powodu zmiany: planu lekcji i zajęć, ilości dzieci (w tym przerwy w nauce spowodowane chorobą), zmiany organizacji zajęć polegających na odpracowaniu zajęć itd.). O takich przypadkach Wykonawca zostanie powiadomiony przez wskazanego przez Zamawiającego przedstawiciela na dzień przed terminem zmian.
f) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości kursów tj. zamówienia mniejszej lub większej ilości kursów. W przypadku potrzeby zamówienia większej ilości kursów, Zamawiający udzieli zamówienia dodatkowego przy zachowaniu stawki jednostkowej za 1km podanej w ofercie dla zamówienia podstawowego. Zamówienie mniejszej ilości kursów nie jest traktowane jako odstąpienie od umowy przez Zamawiającego i nie może stanowić podstawy dla Wykonawcy o żądanie roszczeń z tego tytułu.
7. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: czynność prowadzenia pojazdu przewidzianego do realizacji zamówienia w zakresie odpowiednio części III. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
8. Postanowienia pkt 8 nie mają zastosowania dla części III w przypadku, gdy Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą będzie osobiście świadczył usługi dowozu, jako kierowca pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 147750,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie będzie realizowane w roku szkolnym 2022/2023 w ramach części IV w terminie od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r. (z wykluczeniem dni wolnych od zajęć szkolnych), we wszystkie dni nauki szkolnej , tzn. usługi świadczone będą w dni powszednie z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno – wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 lipca 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1603 ze zm.).

2. Ilość dni nauki w ramach niniejszego zamówienia w okresie realizacji zamówienia wynosi: część IV - 188 dni.
3. Część IV – dotyczy codziennego dowozu 1 ucznia niepełnosprawnego do Zespołu Szkół im. Jana Pawła II w Jutrosinie, ul. Wrocławska 39, z Łąkty (63-900 Rawicz) i odwiezieniu ucznia po zajęciach do miejsca zamieszkania, na podstawie ustalonego harmonogramu dowozu i odwozu.


4. Dodatkowe informacje w zakresie zamówienia obejmują :
1) Usługi mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej i dzieci wymagających szczególnych warunków transportu i uczniów niepełnosprawnych spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca zamówienia musi dysponować taborem z odpowiednią ilością miejsc
w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniając tym samym krótki pobyt dzieci w pojazdach oraz dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.

2) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu,
w taki sposób, aby nie powodował znacznych opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego jest zobowiązany posiadać autobus - pojazd rezerwowy.

3) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy (na okres obowiązywania realizacji zamówienia).

4) Wszystkie dzieci muszą być przywiezione do szkół najpóźniej na 5 min przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych.
Zamawiający informuje, że miejsce prowadzenia zajęć, przewidywane godziny rozpoczęcia zajęć lekcyjnych oraz godziny odwozu podano w załącznikach nr 9 i 10.


5) Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do: zapewnienia maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, stosowania odpowiedniego taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz uczniów niepełnosprawnych, oraz jego prawidłowe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NNW przez cały okres wykonywania zamówienia oraz ponoszenie kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług, jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny.

5. W zakresie części IV – dowóz ucznia niepełnosprawnego:
a) W ramach części IV Wykonawca będzie zobowiązany do świadczenia usługi transportu dowozu i odwozu dziecka niepełnosprawnego od miejsca zamieszkania do szkoły tj. na trasie Łąkta – Jutrosin tj. Łąkta, Zespół Szkół im. Jana Pawła II, ul. Wrocławska 39 w Jutrosinie i powrót dziecka ze szkoły po zajęciach do miejsca zamieszkania – na trasie Jutrosin - Łąkta, w roku szkolnym 2022/2023, zgodnie z harmonogramem określonym w załączniku nr 9 i 10.
b) Dziecko objęte dowozem nie wymaga specjalistycznego dowozu, może być dowożone samochodem osobowym.
c) Planuje się, że usługa dowozu i odwozu ucznia będzie realizowana przez 5 dni w tygodniu, chyba że uczeń plan lekcji będzia zakładał mniejszą ilość dni nauki szkolnej, co spowoduje zmniejszenie ilości dni przewidzianych do dowozu.
d) Szacunkowa liczba kilometrów to:
 dowóz dziecka do szkoły: trasa Łąkta – Jutrosin, tj. 29 km.
 odbiór dziecka ze szkoły: trasa Jutrosin - Łąkta, tj. 29 km.
Dzienna liczba kilometrów to: 58 km.
e) Z uwagi na możliwość wprowadzenia przez szkołę zmian w planie lekcji ucznia, jak również uzyskania uprawnień do indywidualnego nauczania, Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian dotyczących ilości dni dowozu, godzin rozpoczęcia i zakończenia zajęć.
f) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości kursów tj. zamówienia mniejszej lub większej ilości kursów. W przypadku potrzeby zamówienia większej ilości kursów, Zamawiający udzieli zamówienia dodatkowego przy zachowaniu stawki jednostkowej za 1km podanej w ofercie dla zamówienia podstawowego. Zamówienie mniejszej ilości kursów nie jest traktowane jako odstąpienie od umowy przez Zamawiającego i nie może stanowić podstawy dla Wykonawcy o żądanie roszczeń z tego tytułu.
g) Podstawą miesięcznego rozliczenia należności za wykonane usługi stanowić będzie cena jednego kilometra podana w ofercie przez Wykonawcę oraz ilość wykonanych kilometrów zgodnie
z obowiązującym harmonogramem, chyba, że zostanie zrealizowana mniejsza ilość kilometrów.
h) Zamawiający ustala comiesięczny okres rozliczenia.
i) Zapłata wynagrodzenia nastąpi, po wykonaniu w danym miesiącu czynności wynikających
z niniejszego zamówienia, zgodnie z warunkami zawartymi w umowie oraz po złożeniu dokumentów,
o których mowa §2 ust. 3 projektu umowy.
j) Opieka nad dzieckiem w czasie przewozu w środku transportu będzie zapewniona przez Wykonawcę, który w ramach niniejszego zamówienia i zaoferowanej ceny jest zobowiązany do zapewnienia stałej
i wykwalifikowanej opieki nad dzieckiem. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę muszą zachować szczególną dbałość o dobro dziecka w czasie jazdy oraz pomagać dziecku przy wsiadaniu do pojazdu
i wysiadaniu oraz ponoszą pełną odpowiedzialność za jego bezpieczeństwo. Opieka powinna być sprawowana podczas każdego kursu. Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.
k) W przypadku choroby dziecka lub innej niedyspozycji dziecka w szkole (w tym udział w kursie rehabilitacyjnym), opiekun ma obowiązek niezwłocznie poinformować Wykonawcę o odwołaniu kursu.
O powyższym opiekun informuje również pracownika Wydziału Edukacji i Spraw Społecznych wskazanego w §2 projektu umowy. Za odwołanie i niewykonane kursy, Wykonawca nie otrzymuje wynagrodzenia.
6. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: czynność prowadzenia pojazdu przewidzianego do realizacji zamówienia w zakresie odpowiednio części IV. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
7. Postanowienia pkt 7 nie mają zastosowania dla części IV w przypadku, gdy Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą będzie osobiście świadczył usługi dowozu, jako kierowca pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 79760,74 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Zamówienie będzie realizowane w roku szkolnym 2022/2023 w ramach części V w terminie od 01.09.2022 r. do 23.06.2023 r., (z wykluczeniem dni wolnych od zajęć szkolnych), usługa świadczona będzie dwa dni w tygodniu, tzn. usługi świadczone będą w dni powszednie z wyjątkiem świąt i innych dni ustawowo wolnych od pracy, a także przerw w realizacji zajęć dydaktyczno – wychowawczych, określonych na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 11 lipca 2017 r. w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz. U. z 2017 r., poz. 1603 ze zm.).
2. Ilość dni nauki w ramach niniejszego zamówienia w okresie realizacji zamówienia wynosi: część V – 82 dni.
3. Część V – obejmuje usługę dowozu (dwa razy w tygodniu) 5 uczniów niepełnosprawnych z terenu gminy Rawicz do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Rydzynie i odwiezieniu ich po zajęciach do miejsca zamieszkania wraz zapewnieniem im opieki podczas dowozu i odwozu, na podstawie ustalonego harmonogramu dowozu i odwozu.

4. Dodatkowe informacje w zakresie zamówienia obejmują :
1) Usługi mają być świadczone środkami transportu przystosowanymi do przewozu młodzieży szkolnej i dzieci wymagających szczególnych warunków transportu i uczniów niepełnosprawnych spełniającymi wszystkie wymagania bezpieczeństwa, higieny i kodeksu drogowego, przez osoby mające odpowiednie uprawnienia do świadczenia tych usług. Wykonawca zamówienia musi dysponować taborem z odpowiednią ilością miejsc
w pojazdach i odpowiednią liczbą autobusów, zapewniając tym samym krótki pobyt dzieci w pojazdach oraz dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych trasach w wyznaczonych godzinach.

2) W przypadku awarii pojazdu Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia zastępczego środka transportu,
w taki sposób, aby nie powodował znacznych opóźnień czasowych kursu. Wobec powyższego jest zobowiązany posiadać autobus - pojazd rezerwowy.

3) Wykonawca usługi zobowiązany jest do zawarcia umowy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej oraz następstw nieszczęśliwych wypadków w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy (na okres obowiązywania realizacji zamówienia).

4) Wszystkie dzieci muszą być przywiezione do szkół najpóźniej na 5 min przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych i nie wcześniej niż 15 minut przed rozpoczęciem zajęć lekcyjnych.
Godziny dowozu muszą umożliwiać dowożonym uczniom punktualne rozpoczęcie zajęć lekcyjnych.
Zamawiający informuje, że miejsce prowadzenia zajęć, przewidywane godziny rozpoczęcia zajęć lekcyjnych oraz godziny odwozu podano w załącznikach nr 9 i 10.


5) Wykonawca przy realizacji usług zobowiązany będzie do: zapewnienia maksimum bezpieczeństwa przewożonych uczniów zgodnie z obowiązującymi przepisami technicznymi i normami dotyczącymi transportu zbiorowego osób, stosowania odpowiedniego taboru do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej oraz uczniów niepełnosprawnych, oraz jego prawidłowe oznakowanie zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, ubezpieczenie w zakresie OC, NNW przez cały okres wykonywania zamówienia oraz ponoszenie kosztów szkód wynikłych w czasie wykonywania usług, jak również za odpowiedzialność za wszelkie zdarzenia powstałe z tej przyczyny.

5. W zakresie części V – dowóz uczniów niepełnosprawnych (dwa razy w tygodniu)

a) W ramach części V Wykonawca będzie zobowiązany do dowozu uczniów/dzieci posiadających orzeczenie o niepełnosprawności i o potrzebie kształcenia specjalnego do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego, ul. Plac Zamkowy 2 w Rydzynie, dwa razy w tygodniu. Wobec powyższego Zamawiający wymaga, aby Wykonawca zapewnił odpowiedni pojazd umożliwiający transport dzieci niepełnosprawnych oraz zapewnił odpowiednią opiekę i niezbędną pomoc przy wsiadaniu
i wysiadaniu z pojazdu. Pojazd, którym będą dowożone dzieci powinien być przystosowany konstrukcyjnie do przewozu osób niepełnosprawnych.
Stan techniczny pojazdu Wykonawcy winien być dostosowany do przewozu osób niepełnosprawnych
i być zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. Ponadto pojazd musi być wyposażony
w foteliki dziecięce. Każde dziecko musi mieć zapewnione miejsce siedzące. Na dzień sporządzania SWZ do korzystania z dowozów uprawnionych jest 5 dzieci niepełnosprawnych. Godziny rozpoczęcia i zakończenia zajęć podano w załączniku nr 10. (ostateczny harmonogram dowozu zostanie ustalony pomiędzy Przewoźnikiem a Zamawiającym).
Usługa dowozu świadczona będzie dwa razy w tygodniu (poniedziałki – dowóz, piątki – odwóz). Przyjmuje się w okresie realizacji umowy ilość kilometrów dwa razy w tygodniu do wykonania celem zrealizowania dowozu i odwozu wynosi: 82 dni po 32 km do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Rydzynie. Tygodniowa liczba km: 64 km. Podczas transportu uczniów z domów do szkół i ze szkół do domów pełną odpowiedzialność za dzieci oraz prawidłową realizację ponosi Wykonawca. Dzieci będą odbierane spod domu o ustalonej wcześniej godzinie i po dowiezieniu na zajęcia będą przekazane pod opiekę nauczyciela lub innej osoby upoważnionej do odbioru z analogiczną regułą przy odwożeniu dzieci po zajęciach. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę muszą zachować szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz pomagać dzieciom przy wsiadaniu do pojazdu i wysiadaniu. Do obowiązków opiekuna należy również zwracanie uwagi na właściwe zachowanie się dzieci podczas przejazdu oraz utrzymanie stałego kontaktu z rodzicami i dyrektorami poszczególnych placówek oświatowych m.in. w sprawach dotyczących zmian w organizacji dowozu, choroby dziecka itp.
b) Opieka nad dziećmi w czasie przewozu w środkach transportu będzie zapewniona przez Wykonawcę, który w ramach niniejszego zamówienia i zaoferowanej ceny jest zobowiązany do zapewnienia stałej
i wykwalifikowanej opieki nad dziećmi. Pracownicy Wykonawcy sprawujący opiekę muszą zachować szczególną dbałość o dobro dzieci w czasie jazdy oraz pomagać dzieciom przy wsiadaniu do pojazdu
i wysiadaniu oraz ponoszą pełną odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo. Opieka powinna być sprawowana podczas każdego kursu. Obowiązków opiekuna nie może pełnić osoba kierująca pojazdem.
c) Wykaz uczniów przewidzianych do dowozu wraz z wskazaniem placówki oświatowej będzie przekazana wybranemu Wykonawcy przez Zamawiającego – przed rozpoczęciem każdego miesiąca.
d) Ilość uczniów niepełnosprawnych przewidzianych do dowozu w okresie obowiązywania umowy może uleć zmianie. Powyższe zmiany nie będą jednak wpływać na zmianę stawki za kilometr.
e) Rozliczenie usługi będzie dokonywane w cyklu miesięcznym. Podstawą do rozliczenia należności za wykonane usługi stanowić będzie cena jednego kilometra podana w ofercie przez Wykonawcę oraz ilość kilometrów podana w harmonogramie, chyba że zostanie zrealizowana mniejsza ilość kilometrów.
f) Zamawiający zastrzega możliwość odstępstw od ustalonego harmonogramu przewozu w szczególności
z powodu zmiany: planu lekcji i zajęć, ilości dzieci (w tym przerwy w nauce spowodowane chorobą), zmiany organizacji zajęć polegających na odpracowaniu zajęć itd.). O takich przypadkach Wykonawca zostanie powiadomiony przez wskazanego przez Zamawiającego przedstawiciela na dzień przed terminem zmian.
g) Zamawiający zastrzega możliwość zmiany ilości kursów tj. zamówienia mniejszej lub większej ilości kursów. W przypadku potrzeby zamówienia większej ilości kursów, Zamawiający udzieli zamówienia dodatkowego przy zachowaniu stawki jednostkowej za 1 km podanej w ofercie dla zamówienia podstawowego. Zamówienie mniejszej ilości kursów nie jest traktowane jako odstąpienie od umowy przez Zamawiającego i nie może stanowić podstawy dla Wykonawcy o żądanie roszczeń z tego tytułu.

6. Stosownie do art. 95 ust. 1 i 2 oraz art. 438 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego rodzaje podanych niżej czynności związanych z realizacją zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy: czynność prowadzenia pojazdu przewidzianego do realizacji zamówienia w zakresie odpowiednio części V. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli określono w rozdziale III SWZ i projekcie umowy.
7. Postanowienia pkt 7 nie mają zastosowania dla części V w przypadku, gdy Wykonawca prowadzący działalność gospodarczą będzie osobiście świadczył usługi dowozu, jako kierowca pojazdu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 21623,70 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 273976,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 273976,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 273976,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Jędruś” Przewozy Autobusowe Jan Niedbała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991335494

7.3.3) Ulica: M. Wołodyjowskiego 1B/4

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-08-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 273976,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 308412,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 308412,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 308412,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU CONTINENTAL TRAVEL Paulina Węgrzynowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991442273

7.3.3) Ulica: Sarnówka 35

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 308412,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126592,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 126592,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 126592,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Jędruś” Przewozy Autobusowe Jan Niedbała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991335494

7.3.3) Ulica: M. Wołodyjowskiego 1B/4

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 126592,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-07-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 82870,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 82870,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 82870,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Jędruś” Przewozy Autobusowe Jan Niedbała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991335494

7.3.3) Ulica: M. Wołodyjowskiego 1B/4

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 82870,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 32275,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32275,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 32275,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „Jędruś” Przewozy Autobusowe Jan Niedbała

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6991335494

7.3.3) Ulica: M. Wołodyjowskiego 1B/4

7.3.4) Miejscowość: Rawicz

7.3.5) Kod pocztowy: 63-900

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 32275,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2022-09-01 do 2023-06-23

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.