eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno › Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy z dnia 21.11.2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów.



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy z dnia 21.11.2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.7.) Numer telefonu: 65 529 81 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy z dnia 21.11.2008 r. o wspieraniu termomodernizacji i remontów.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c57b8bdc-d149-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283682

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066629/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.13 Przedsięwzięcie remontowe wybranych kamienic będących w administracji MZBK w Lesznie, realizowane w trybie ustawy o wspieraniu termomodernizacji i remontów oraz o centr. ewidencji emisyjności budynków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Dofinansowanie Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności (KPO) w ramach „PROGRAMU TERMO”. Nazwa Inwestycji: B1.1.2 wymiana źródeł ciepła i poprawa efektywności energetycznej w budynkach mieszkalnych w części dotyczącej budynków wielorodzinnych. Cel inwestycji: poprawa efektywności energetycznej budynków mieszkalnych wielorodzinnych, lepsza jakość mieszkań, walka z ubóstwem energetycznym.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00214670

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GK.271.01.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I - Remont budynku wielorodzinnego położonego przy ul. 17 Pułku Ułanów 5 i 5a, 64-100 Leszno: a) Remont budynku - elewacja: - roboty przygotowawcze, - remont dachu, docieplenie dachu i ścian zewnętrznych, - wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, - remont elewacji, - remont ścian fundamentowych, - remont klatki schodowej, - prace związane z osuszeniem i izolacją przeciwwilgociową murów piwnic. b) Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych: - demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej, - wykonanie nowego oświetlenia ogólnego (podstawowego) klatek schodowych, - wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku, - rozdzielnice elektryczne, - montaż głównego wyłącznika prądu, - wykonanie pomiarów elektrycznych i natężenia oświetlenia,- wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Wykonanie prac instalacyjnych sanitarnych w budynku: - prace demontażowe, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej, - instalacja gazowa z kotłem gazowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 1289320,08 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II - Remont budynku wielorodzinnego położonego przy ul. Leszczyńskich 37, 64-100 Leszno: a) Remont budynku - elewacja: - roboty przygotowawcze, - remont dachu, docieplenie dachu i częściowo ścian zewnętrznych, - wymiana stolarki okiennej, - renowacja drzwi zewnętrznych elewacji frontowej, - remont elewacji,- malowanie balkonów,- remont ścian fundamentowych,- remont klatki schodowej, - prace związane z osuszeniem i izolacją przeciwwilgociową murów piwnic. b) Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych: - demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej, - wykonanie nowego oświetlenia ogólnego (podstawowego) klatek schodowych, - wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku, - rozdzielnice elektryczne, - montaż głównego wyłącznika prądu, - wykonanie pomiarów elektrycznych i natężenia oświetlenia,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Wykonanie prac instalacyjnych sanitarnych w budynku: - prace demontażowe, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej, - instalacja gazowa z kotłem gazowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 1977174,99 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III - Remont budynku wielorodzinnego położonego przy ul. Lipowa 30, 64-100 Leszno: a) Remont budynku - elewacja: - roboty przygotowawcze, - remont dachu, docieplenie dachu, - wymiana stolarki okiennej w tym okna połaciowe, - renowacja drzwi zewnętrznych, - remont elewacji,- remont ścian fundamentowych,- remont klatki schodowej, - remont balkonów, - remont tarasu, - prace związane z osuszeniem i izolacją przeciwwilgociową murów piwnic. b) Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych: - demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej, - wykonanie nowego oświetlenia ogólnego (podstawowego) klatek schodowych, - wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku, - rozdzielnice elektryczne, - montaż głównego wyłącznika prądu, - wykonanie pomiarów elektrycznych i natężenia oświetlenia,
- wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Wykonanie prac instalacyjnych sanitarnych w budynku: - prace demontażowe, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej, - instalacja gazowa z kotłem gazowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 1820917,59 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV - Remont budynku wielorodzinnego położonego przy ul. Narutowicza 58, 64-100 Leszno: a) Remont budynku - elewacja: - roboty przygotowawcze, - remont dachu, docieplenie dachu i częściowo ścian zewnętrznych, - wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych, - renowacja drzwi zewnętrznych, - remont elewacji, - remont balkonów, - remont ścian fundamentowych, - remont klatki schodowej, - prace związane z osuszeniem i izolacją przeciwwilgociową murów piwnic. b) Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych: - demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej, - wykonanie nowego oświetlenia ogólnego (podstawowego) klatek schodowych, - wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku, - rozdzielnice elektryczne, - montaż głównego wyłącznika prądu,
- wykonanie pomiarów elektrycznych i natężenia oświetlenia, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Wykonanie prac instalacyjnych sanitarnych w budynku: - prace demontażowe, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej, - instalacja gazowa z kotłem gazowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 1305407,40 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V - Remont budynku wielorodzinnego położonego przy ul. Wąskiej 4, 64-100 Leszno: a) Remont budynku - elewacja: - roboty przygotowawcze, - remont dachu, docieplenie dachu i ścian zewnętrznych, - wymiana stolarki okiennej, - renowacja drzwi zewnętrznych, - remont elewacji, - remont ścian fundamentowych, - remont klatki schodowej, - prace związane z osuszeniem i izolacją przeciwwilgociową murów piwnic. b) Wykonanie instalacji elektrycznych i teletechnicznych: - demontaż istniejącej instalacji oświetleniowej, - wykonanie nowego oświetlenia ogólnego (podstawowego) klatek schodowych, - wymiana instalacji elektrycznej w częściach wspólnych budynku, - rozdzielnice elektryczne, - montaż głównego wyłącznika prądu,
- wykonanie pomiarów elektrycznych i natężenia oświetlenia, - wykonanie dokumentacji powykonawczej. c) Wykonanie prac instalacyjnych sanitarnych w budynku: - prace demontażowe, - instalacja centralnego ogrzewania, - instalacja wodociągowa i kanalizacji sanitarnej, - instalacja gazowa z kotłem gazowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

51900000-1 - Usługi instalowania systemów sterowania i kontroli

45333000-0 - Roboty instalacyjne gazowe

4.5.5.) Wartość części: 568809,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1283000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1535598,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1283000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Firma TOMBUD Tomasz Kurpisz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Budownictwo Dudkowiak Urbanowski Sp. Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971049029

7.3.3) Ulica: Modelarska13

7.3.4) Miejscowość: Strzyżewice

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

1) roboty budowlane branży elektrycznej - PRZEMYSŁAW LOMAN ELEKTROINSTALCJE - podwykonawca będący podmiotem udostępniającym zasoby

2) roboty budowlane branży sanitarnej - DEMBSKI GRZEGORZ – PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKTOWO-INSTALACYJNE „PROJDEMB”


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1283000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1577941,95 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3678922,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1577941,95 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Ogólnobudowlanych Mirosław Miałkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-18-90-152

7.3.4) Miejscowość: Kłoda 59C

7.3.5) Kod pocztowy: 64-130

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1577941,95 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1760000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3348864,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1760000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „ABAKUS” Małgorzata Baryga-Góralska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6971364133

7.3.3) Ulica: Jagienki14

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1760000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 434279,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 434279,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 434279,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane „NOWAK” Ryszard Nowak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 697-000-10-84

7.3.3) Ulica: Skryta 6

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 434279,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.