eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Modernizacja zadaszenia boiska rekreacyjnego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Żoliborz, ul. Potocka 1 w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja zadaszenia boiska rekreacyjnego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Żoliborz, ul. Potocka 1 w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Sportu i Rekreacji m.st Warszawy w Dzielnicy Żoliborz

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 016077929

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Potocka 1

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 01-652

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.7.) Numer telefonu: (22) 832-45-50

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@osir-zoliborz.waw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://osir-zoliborz.waw.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://osirzoliborz.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja zadaszenia boiska rekreacyjnego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Żoliborz, ul. Potocka 1 w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d89b626-3183-11ec-a3fb-0a24f8cd532c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283523

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000088/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja zadaszenia boiska rekreacyjnego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Żoliborz, ul. Potocka 1 w Warszawie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00239126/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-10/OSIR/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 350457,49 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja zadaszenia boiska rekreacyjnego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Żoliborz, ul. Potocka 1 w Warszawie

Zakres zamówienia:
1. Roboty przygotowawcze i zabezpieczające
2. Roboty rozbiórkowe
a) Demontaż poszycia dachu
Należy zdemontować całe poszycie dachu wraz z elementami mocującymi. Cały materiał rozbiórkowy należy wywieźć z terenu budowy.
b) Demontaż instalacji elektrycznych
Należy zdemontować część osprzętu elektrycznego:
- Oprawy oświetleniowe liniowe, ze źródłami led. Ilość: 10 szt.
- Oprawy oświetlenia ewakuacyjnego. Ilość: 1 szt.
- Oprawy ewakuacyjne. Ilość: 1 szt.
- Głośniki systemu audio. Ilość 1 szt.
Oprawy oświetleniowe, oświetlenia ewakuacyjnego oraz okablowanie należy wywieźć z terenu budowy. Oświetlenie należy poddać utylizacji lub procesowi recyklingu.
Oprawy ewakuacyjne i głośniki systemu audio należy zabezpieczyć w celu ponownego zamontowania.
3. Malowanie antykorozyjne elementów stalowych
Elementy stalowe na których znajdują wykwity korozji i ubytki farby podlegają odmalowaniu. Przewiduje się, że do odmalowania jest 10% powierzchni konstrukcji.
Elementy stalowe należy oczyścić z powłok malarskich, odtłuścić (specjalnym preparatem odtłuszczającym), wyszlifować, odpylić i wyczyścić z wszelkich obcych zanieczyszczeń. Ze względu na warunki korozyjności stal malować farbami poliuretanowymi, dedykowanymi do stosowania na zewnątrz, w środowisku atmosfery miejskiej o małym zasoleniu. Kolor farby szary RAL 7040. Powłoki malarskie nakładać zgodnie z instrukcją producenta. Grubość warstwy suchej min. 170 µm. Ilość: 1 60,0 m2 11.4.
4. Wykonanie poszycia z blachy trapezowej
Blacha trapezowa
Pokrycie należy wykonać z blachy trapezowej, samonośnej, stalowej, obustronnie powlekanej powłokami lakierniczymi. Blachy części łukowej należy zamawiać jako gięte (promień ok. 4,5 m).
Wymagane dane dla produktu:
- Grubość blachy stalowej: min. 0,70 mm
- Głębokość profilu 40 mm
- Długość fali max. 150 mm
- Grubość powłok lakierniczych min. 50 mm
- Rodzaj powłoki lakierniczej poliestrowa lub poliuretanowa, odporna na warunki atmosferyczne, w tym promieniowanie UV
- Kolor RAL 7035
5. Montaż pokrycia dachu
Poszycie mocowane do istniejących płatwi wykonanych ze stalowych profili zamkniętych 100 x 150 x 5 mm. Płatwie w podłużnym rozstawie co 106 cm i poprzecznym co max. 600 cm. Pomiędzy płatwie, a blachę stosować uszczelki PE głusząco uszczelniające. Ze względu na niewielki spadek większości dachu uszczelki uszczelniające należy stosować na wszystkich połączeniach arkuszy blach. Mocowanie do płatwi za pomocą łączników samogwintujących z uszczelniającą podkładką poliuretanową. Ilość nie mniejsza niż 5 szt/m.b. płatwi, a na skrajnych płatwiach nie mniejsza niż 8 szt/m.b. Połączenie arkuszy blach na styku dylatacji pomiędzy 1 a 2 etapem oraz na połączeniu części płaskiej z łukową wykonać jako elastyczne (zakład bez łączenia arkuszy). Montaż na zakład, w kierunku spływu wody, zgodny z instrukcją producenta.
6. Obróbki blacharskie
Należy wykonać nową rynnę i dwie rury spustowe. Rynnę wyposażyć w pasy nad i podrynnowe. Ponadto dwie obróbki blacharskie należy wykonać wzdłuż połączenia blach na styku dylatacji pomiędzy 1 a 2 etapem. Obróbki dedykowane dla z blach trapezowych. Rury spustowe wyposażone w wylewki (odprowadzenie powierzchniowo do koryt odwodnienia liniowego). Obróbki, rynna i rury spustowe wykonane z blachy stalowej gr. min. 0,6 mm, powlekane poliestrem w kolorze szarym – RAL 7035. Długość rynny / pasa podrynnowego / pasa nadrynnowego: 23,0 m.b.
Długość rur spustowych: 2 x 5,4 m.b.
Długość obróbki na styku dylatacji: 2 x 23,0 m.b. 11.5.
7. Instalacje elektryczne
Zdemontowane elementy instalacji elektrycznych należy odtworzyć.
Oprawy oświetleniowe
Należy zainstalować nowe oprawy oświetleniowe. Oprawy liniowe, mocowane do konstrukcji stalowej zadaszenia.
Wymagane parametry oprawy:
- Oprawa oświetleniowa LED typu naświetlacz w wersji z optyką symetryczną
- Moc całkowita oprawy nie większa niż 50 W
- Barwa 4000K z tolerancja +/- 10%
- Trwałość strumienia 80.000h (L80B20).
- Obudowa odporna na wstrząsy termiczne i uderzenia.
- Optyka odporna na promieniowanie UV i temperatury
- Dyfuzor z hartowanego szkła gr. min. 5 mm, odpornego na wstrząsy termiczne i uderzenia.
- Klasa izolacji: II
- Współczynnik mocy: >= 0,9
- Stopień protekcji IP 66
- Stopień protekcji IK 08
- Urządzenie zabezpieczające przed zjawiskami impulsowymi, zgodne z normą EN 61547
- Klasa bezpieczeństwa fotobiologicznego: wolna od ryzyka
- Certyfikat CE, Ilość: 10 szt. Część opraw musi być wyposażona w moduł oświetlenia awaryjnego. Moduły muszą zapewnić natężenie 1 lux. Czas działania 1 godz.
8. Ponowny montaż zdemontowanego wyposażenia
Zdemontowane i zabezpieczone wyposażenie należy zamontować ponownie, w ich dotychczasowych miejscach. Ilość: Oprawy ewakuacyjne. Ilość: 1 szt. Głośniki systemu audio. Ilość 1 szt.

Klauzule społeczne
1. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia, że czynności w zakresie realizacji zamówienia na roboty budowlane, przez cały okres wykonywania Przedmiotu Umowy, będą wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu Kodeksu Pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę.
3. Warunek, o którym mowa w ust. 2 zostanie spełniony poprzez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już osób wykonujących czynności w zakresie prac budowlanych, w tym w szczególności wykonujące prace przygotowawcze, prace rozbiórkowe, roboty malarskie, roboty montażowe.

Sposób weryfikacji zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr 3 do SWZ.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 7 do SWZ stanowiący jednocześnie załącznik nr 2 do projektowanych postanowień umowy oraz:
a) projektowane postanowienia umowy- załącznik nr 3 do SWZ;
b) projekt wykonawczy - załącznik nr 8a do SWZ;
c) przedmiar robót – załącznik nr 8b do SWZ
d) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót– załącznik nr 8c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45261200-6 - Wykonywanie pokryć dachowych i malowanie dachów

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 377000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 473550,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 377000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TDL INSTAL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1132936058

7.3.3) Ulica: ul. Elektoralna 13

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-137

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 377000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.