eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mszana › Aktywizacja życia społecznego i poprawa stanu zdrowia mieszkańców poprzez rozbudowę infrastruktury sportowej sołectwa Gogołowa



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Aktywizacja życia społecznego i poprawa stanu zdrowia mieszkańców poprzez rozbudowę infrastruktury sportowej sołectwa Gogołowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MSZANA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258687

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 81

1.5.2.) Miejscowość: Mszana

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-325

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publiczne@mszana.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mszana.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mszana.logintrade.net/zapytania_email,124075,2018b58c3c7835457287264e40fa1a3c.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Aktywizacja życia społecznego i poprawa stanu zdrowia mieszkańców poprzez rozbudowę infrastruktury sportowej sołectwa Gogołowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6aa0dc06-d45c-11ed-b70f-ae2d9e28ec7b

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00283317

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00020258/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Aktywizacja życia społecznego i poprawa stanu zdrowia mieszkańców poprzez rozbudowę infrastruktury sportowej sołectwa Gogołowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00168374

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PI.271.7.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Głównym celem zadania jest utworzenie miejsca, które będzie zarówno przestrzenią do integracji, zwłaszcza w szczególnej sytuacji w jakiej się znaleźliśmy (okres wychodzenia z pandemii), a także strefą poprawy kondycji fizycznej i psychicznej społeczności lokalnej. Inwestycja obejmuje rozbudowę infrastruktury sportowej poprzez budowę wielofunkcyjnego boiska z nawierzchni bezpiecznej, budowę ogrodzenia w tym piłkochwytów, budowę i remont chodników, remont istniejącej drogi dojazdowej
i p.poż wraz z oświetleniem, powiększenie placu manewrowego i usytuowanie 4 miejsc dla osób niepełnosprawnych oraz przebudowę istniejących miejsc parkingowych. Inwestycja ma duże znaczenie dla lokalnej społeczności, ze względu na lokalizację obiektu w centrum wsi oraz niewystarczającą liczbę obiektów sportowych i rekreacyjnych w sołectwie Gogołowa oraz na terenie całej gminy.
W zakres prac wchodzi:
− Rozbiórka nawierzchni drogi p.poż. wraz ze zjazdem z drogi powiatowej – ul. Wiejskiej, rozbiórka nawierzchni schodów terenowych wraz z poręczami oraz nawierzchni ciągów pieszych. Demontaż obejmuje również usunięcie krawężników i obrzeży betonowych oraz podbudowy.
− Rozbiórka okładzin z płytek klinkierowych murów oporowych.
− Usunięcie wierzchniej warstwy nawierzchni boiska bez uszkodzenia warstw podbudowy oraz obrzeży betonowych z podbudową.
− Usunięcie nawierzchni z mączki ceglanej oraz piasku z zeskoczni wraz z warstwami podbudowy oraz obrzeży betonowych z podbudową.
− Demontaż istniejącego piłkochwytu o wysokości 6m wraz z bramą, słupami i fundamentami.
− Demontaż siedzisk z tworzywa sztucznego – 200 szt.
− Demontaż istniejących opraw oświetlenia zewnętrznego wraz z masztami i fundamentami.
− Rozbiórka fragmentu skarpy kolidującego z projektowaną bieżnią.
− Przebudowa istniejącego boiska o nawierzchni asfaltowej (wymiana nawierzchni) wraz
z rozbudową (zwiększenie powierzchni).
Projektuje się boisko wielofunkcyjne o wymiarach 44,00x22,00m, z polem do gry w:
− Piłkę ręczną o wymiarach 40,00x20,00m ograniczone linią gr. 5cm w kolorze białym,
− Tenisa ziemnego o wymiarach 23,77x10,97m ograniczone linią gr 5cm w kolorze czarnym,
− Koszykówkę – dwa boiska o wymiarach 20,00x15,00m ograniczone linią gr. 5cm w kolorze żółtym,
− Siatkówkę – dwa boiska o wymiarach 18,00x9,00m ograniczone linią gr. 5cm w kolorze czerwonym.
Projektuje się boisko o nawierzchni poliuretanowej w kolorze jasnoniebieskim RAL5012 i ciemnoniebieskim RAL5002.
− Przebudowa istniejącej skoczni do skoku w dal o nawierzchni z mączki ceglanej (wymiana nawierzchni) wraz z rozbudową (zwiększenie powierzchni). Projektuje się skocznię do skoku w dal z rozbiegiem o nawierzchni poliuretanowej w kolorze ciemnoniebieskim RAL5002 [52,50m2] oraz zeskocznią o nawierzchni piaskowej [22,00m2].
− Przebudowa istniejącej bieżni prostej o nawierzchni z mączki ceglanej (wymiana nawierzchni) wraz z rozbudową (zwiększenie powierzchni). Projektuje się bieżnię prostą o nawierzchni poliuretanowej w kolorze ciemnoniebieskim RAL5002 [278,25m2]. Bieżnia 3-torowa o dystansie 60,0m szerokość każdego toru równa 122cm wyznaczona liniami białymi o szerokości 5cm. Długość całej bieżni 75,00m – linia startu odsunięta o 3,00m.
− Budowa ogrodzenia - piłkochwytu o wysokości 6,00m ze zmianami wysokości w obrębie skarp (podane 6,00m jest wysokością maksymalną) biegnącego po trasie piłkochwytu istniejącego. Piłkochwyt w kolorze antracytowym RAL7021, wyposażony w 1szt. bramy dwuskrzydłowej.
− Montaż ławek parkowych, koszy na śmieci,
− Montaż urządzenia sportowego Street Workout,
− Remont istniejącej trybuny składającej się z nawierzchni z kostki betonowej, obrzeży betonowych i plastikowych siedzisk. Remont obejmuje uzupełnienie ubytków/pęknięć w nawierzchni trybuny oraz wymianę siedzisk.
− Remont istniejących okładzin murów oporowych wykończonych płytką klinkierową (wymianę okładzin).
− Przebudowa (wymiana nawierzchni) z rozbudową (zwiększenie powierzchni) istniejących - utwardzeń terenu. Przebudowa obejmuje wymianę istniejącej nawierzchni z kostki betonowej istniejącej drogi pożarowej wraz ze zjazdem, parkingów, utwardzonego placu przed frontowym wejściem do budynku szkoły a także istniejących schodów terenowych. Przebudowa obejmuje również wymianę obrzeży oraz barierek
− Rozbudowa - poszerzenie istniejących parkingów (północnego i południowego) wraz ze schodami przy południowym parkingu oraz budowę utwardzonych ciągów pieszych przy projektowanych obiektach sportowych.
− Przebudowa istniejącej kanalizacji deszczowej wraz z jej rozbudową.
− Przebudowa wraz z rozbudową istniejącej instalacji oświetlenia.
− Montaż instalacji monitoringu.
Wytyczne realizacji robót:
Podczas prowadzenia prac należy zapewnić dostęp pieszych do wejść do poszczególnych części budynku (przedszkole, szkoła) w godzinach pracy jednostek.
Należy dokonać wymiany 200 siedzisk trybuny.
Należy dokonać wymiany kostki betonowej i obrzeży betonowych na trybunie, schodach terenowych przy trybunie oraz kostki betonowej pomiędzy boiskiem asfaltowym a trybuną.
Należy dokonać wymiany balustrad przy trybunie, balustrady przy schodach terenowych prowadzących na boisko oraz poręczy zamontowanej na ścianie oporowej.
Na pieszych ciągach komunikacyjnych (trybuna, schody terenowe, schody terenowe od
ul. Wiejskiej, plac przed szkołą od strony południowej) należy wykonać nawierzchnię
z kostki betonowej o wymiarach 20x30 cm grubości minimalnej. 6 cm kolor szary.
Na parkingach, drodze dojazdowej należy wykonać nawierzchnię z kostki betonowej behaton o gr. 8 cm w kolorze szarym. Linie wydzielające miejsca postojowe w kolorze grafitowym.

Wykonawca będzie wykonywał przedmiot zamówienia w oparciu o projekty architektoniczno-budowlane, projekty techniczne, stwiorb, przedmiar robót (przedmiar robót udostępniony przez Zamawiającego pełni funkcję informacyjną, pomocniczą i orientacyjną i jest dokumentem pomocniczym do ww. dokumentów mających pierwszeństwo przy określaniu rzeczywistego zakresu robót wchodzących w skład przedmiotu zamówienia), oraz inne dokumenty stanowiące załączniki nr 9-15 do swz z uwzględnieniem opisu przedmiotu zamówienia – odpowiedzi na pytania wykonawców, z zachowaniem norm i standardów jakościowych odnoszących się do typu robót, w sposób zgodny z przepisami prawa i zgodnie
z ustaleniami zawartymi w swz, przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie.

Zakres robót objętych dokumentacją projektową nie wprowadza ograniczeń w dostępności i barier architektonicznych dla osób niepełnosprawnych. Przewiduje się ponadto wykonanie pochylni dla niepełnosprawnych przy głównym wejściu do budynku oraz utworzenie miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212221-1 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45236100-1 - Wyrównywanie terenu obiektów sportowych

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45231400-9 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

45231600-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii komunikacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2877231,58 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3146727,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2877231,58 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALPA CONSULTING Krystyna Gawlik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5492154302

7.3.3) Ulica: Wiśniowa 21

7.3.4) Miejscowość: Jawiszowice

7.3.5) Kod pocztowy: 32-626

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

- wykonanie nawierzchni poliuretanowej - Ace Invest Sp. z o.o.
- wykonanie robót elektrycznych


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2877231,58 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.