eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielnik › REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU PRZY UL. GRANICZNEJ 1 W MIELNIKU W CELU UTWORZENIA DZIENNEGO DOMU SENIOR+



Ogłoszenie z dnia 2021-11-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU PRZY UL. GRANICZNEJ 1 W MIELNIKU W CELU UTWORZENIA DZIENNEGO DOMU SENIOR+

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIELNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050659450

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piaskowa 38

1.5.2.) Miejscowość: Mielnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-307

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.7.) Numer telefonu: 856577003

1.5.8.) Numer faksu: 856577121

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mielnik.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.mielnik.com.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip-ugmielnik.wrotapodlasia.pl/informacje/przetargi/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

REMONT POMIESZCZEŃ BUDYNKU PRZY UL. GRANICZNEJ 1 W MIELNIKU W CELU UTWORZENIA DZIENNEGO DOMU SENIOR+

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ab69c534-15f1-11ec-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283246

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003990/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Remont pomieszczeń budynku przy ul. Granicznej 1 w Mielniku w celu utworzenia Dziennego Domu Senior+

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII POPRAWA SPÓJNOŚCI SPOŁECZNEJ, Działanie 7.2 Rozwój usług społecznych, Poddziałanie 7.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00181632/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR.271.2.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 739630,22 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej do SWZ dokumentacji stanowiącej załącznik nr 7 do SWZ, zawierającej odniesienia do wymaganych cech materiałów, produktów i usług zgodnie z art. 101 ustawy Pzp. Budynek zaprojektowano z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych. W ramach remontu planuje się wykonane prac remontowych w zakresie:
1) Roboty rozbiórkowe i demontażowe.
- rozbiórka części ścian wewnętrznych – roboty zostały wykonane
- rozbiórka schodów wejściowych do budynku– roboty zostały wykonane
- niezbędne prace rozbiórkowe w zakresie ścianek działowych, przegród – roboty zostały wykonane
- demontaż kompletnej stolarki drzwiowej – roboty zostały wykonane
- poszerzenie lub wybicie nowych otworów drzwiowych,
- rozbiórka wszystkich posadzek i okładzin ściennych (klepka, panele podłogowe, lastryko, posadzka cementowa, terakota, glazura, obudowy drewniane i drewnopochodne) z wyjątkiem tynków – roboty zostały wykonane
- skucie warstw podpodłogowych, rozebranie warstw izolacyjnych – roboty zostały wykonane
- wykucie parapetów wewnętrznych – roboty zostały wykonane
- demontaż osłon grzejnikowych, szaf wbudowanych, itp. – roboty zostały wykonane
- wykucia otworów w ścianach i stropach,
- wykucie bruzd instalacyjnych,
- demontaż wszystkich instalacji wewnętrznych z aparatami, urządzeniami, osprzętem instalacyjnym, armaturą i przyborami – roboty zostały wykonane
- rozbiórka części istniejącego utwardzenia terenu płytami betonowymi – roboty zostały wykonane.
2) Roboty budowlano montażowe.
- roboty betonowe i izolacyjne w zakresie podłoży, podkładów,
- wykonanie lokalnie izolacji przeciwwilgociowych (w przypadku stwierdzenia potrzeby ich wykonania),
- roboty murowe : zamurowania, nowe ścianki działowe,
- wykonanie nadproży nad nowymi i poszerzonymi otworami drzwiowymi,
- roboty montażowe w zakresie ścianek systemowych, przegród wewnętrznych, obudów, itp.,
- montaż stolarki okiennej,
- montaż nowych parapetów z konglomeratu,
- montaż stolarki drzwiowej,
- wykonanie we wszystkich pomieszczeniach nowych posadzek z cokołami,
- wykonanie okładzin ściennych w pomieszczeniach „mokrych”, pomieszczeń kuchni wraz z zapleczem kuchennym, zespołach sanitarnych,
- wykonanie, uzupełnienie, naprawa tynków na ścianach i sufitach,
- w części pomieszczeń wykonanie sufitu podwieszonego,
- zabezpieczenie narożników ścian elementami z tworzywa sztucznego w miejscach narażonych na uszkodzenia mechaniczne,
- malowanie tynków wewnętrznych,
-wykonanie instalacji wewnętrznych z aparatami, urządzeniami osprzętem instalacyjnym, armaturą i przyborami,
- montaż osłon grzejnikowych,
- wykonanie i montaż szaf wbudowanych i innych elementów wyposażenia stałego.
- budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych oraz rozbudowa schodów przy głównym wejściu do budynku,
3) Elewacja.
Systemowe, bezspoinowe (BSO) docieplenie ścian zewnętrznych budynku warstwą styropianu, obróbki blacharskie, rynny dachowe, rury spustowe z blachy,
4) Modernizacja instalacji elektrycznych:
Instalacje wewnętrzne :
- instalacja oświetlenia podstawowego (wymiana opraw oświetleniowych),
- instalacja oświetlenia ewakuacyjnego,
- wymiana gniazd wtyczkowych,
- wymiana przewodów zasilających,
- montaż przeciwpożarowego wyłącznika prądu – PWP przy wejściu do budynku (związane z przebudową wyłącznika w tablicy głównej).
Instalacji zewnętrzne :
- instalacja odgromowa
5) modernizacja instalacji wodociągowej
6) modernizacja instalacji kanalizacyjnej
7) modernizacja instalacji centralnego ogrzewania
8) montaż instalacji wentylacji mechanicznej.
2. Jeżeli w SWZ lub załącznikach do SWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Wszystkie wymienione wymagania techniczne należy traktować jako minimalne. Obowiązek wykazania, iż oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy.
3. Gwarancja - Wymagany okres gwarancji dla robót objętych niniejszym zamówieniem liczony jest od dnia podpisania przez Zamawiającego protokołu odbioru końcowego zadania inwestycyjnego (bez uwag) i wynosi minimum 36 miesięcy.
Wymagany termin rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji.
UWAGA!
4. W cenie ryczałtowej zadania (w rozumieniu art. 632 KC) należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary robót określają orientacyjny zakres robót przewidzianych do wykonania zamówienia – większa część robót rozbiórkowych została wykonana zgodnie z informacją w pkt. 4.1. ppk 1) Wykonawca powinien przygotować ofertę cenową w oparciu o własną analizę. Załączony przedmiar ma ułatwić Wykonawcy skalkulowanie ceny i nie stanowi podstawy do późniejszego rozliczenia umowy. Umowa jest ryczałtowa i jej cena nie podlega zmianie podczas realizacji umowy.
5. Ograniczenie przedmiotu zamówienia z przyczyn niezależnych od Zamawiającego i wykonawcy skutkować będzie pomniejszeniem wynagrodzenia należnego wykonawcy adekwatnym do zakresu niewykonanych robót.
6. W przypadku wątpliwości Zamawiającego co do jakości, technologii robót, wbudowanych materiałów (pomimo przedstawienia przez Wykonawcę pozytywnych wyników badań, atestów, certyfikatów, deklaracji itp.) Zamawiający jest uprawniony do zlecenia badań niezależnemu laboratorium badawczemu/rzeczoznawcy. W przypadku uzyskania negatywnych wyników badań laboratoryjnych/ekspertyz potwierdzających nieprawidłową jakość wykonanego elementu/robót, wbudowanych materiałów, koszt wykonania tych badań laboratoryjnych/ekspertyzy rzeczoznawcy obciąża Wykonawcę.
7. Wymagania Zamawiającego w zakresie realizacji prac oraz użytych materiałów.
Wykonane roboty oraz użyte materiały do wykonania przedmiotu zamówienia muszą spełniać wymogi art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 215 z późn. zm.). Zawarte ewentualnie nazwy materiałów w dokumentacji podano jako przykładowe i określające ich standard techniczny i estetyczny. W realizacji można stosować materiały równoważne, w szczególności materiały innych firm, które odpowiadają standardowi określonemu w dokumentacji lub ten standard podwyższają.
Wszystkie materiały przed ich wbudowaniem należy przedstawić do akceptacji Zamawiającemu.
Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania prac budowlanych pod nadzorem osób uprawnionych zgodnie z ustawą Prawo budowlane.
8. Przedmiot zamówienia nie jest podzielony na części, bowiem ze względów technicznych tworzy nierozerwalną całość i jednolite zamierzenie inwestycyjne. 9. W związku z częściowym dofinansowaniem realizacji inwestycji ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII POPRAWA SPÓJNOŚCI SPOŁECZNEJ, Działanie 7.2 Rozwój usług społecznych, Poddziałanie 7.2.1 Rozwój usług społecznych i zdrowotnych na rzecz osób zagrożonych wykluczeniem społecznym oraz ze środków budżetu państwa w ramach Programu Rządowego SENIOR+ wyłoniony wykonawca zobowiązany będzie przed podpisaniem umowy złożyć kosztorys ofertowy, na podstawie którego oszacował cenę oferty a po wykonaniu zamówienia do faktury załączyć kosztorys powykonawczy, które stanowić będą dokumenty pomocnicze do rozliczenia środków z dofinansowania z obu w/w źródeł.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 809000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 809000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 809000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Paweł Bersztolc

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5441540751

7.3.4) Miejscowość: Sutno 99

7.3.5) Kod pocztowy: 17-307

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 809000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.