Ogłoszenie z dnia 2021-11-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń w Domu Studenta nr 2 i Domu Studenta nr 4 w Sosnowcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Śląski w Katowicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001347
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bankowa 12
1.5.2.) Miejscowość: Katowice
1.5.3.) Kod pocztowy: 40-007
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 359 13 34
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@us.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: dzp.us.edu.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont pomieszczeń w Domu Studenta nr 2 i Domu Studenta nr 4 w Sosnowcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a814c015-318b-11ec-a3fb-0a24f8cd532c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00283061
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-11-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00242463/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Jest to zamówienie polegające na powtórzeniu podobnych robót budowlanych w odniesieniu do zamówienia podstawowego nr DZP.381.008.2021.RBK pn.: „Remont węzłów sanitarnych wraz z wymianą pionu kanalizacji sanitarnej w budynku Wydziału Nauk Przyrodniczych oraz remont pomieszczeń w Domach Studenta w Sosnowcu” w zakresie części B tj.: remont segmentów studenckich w Domu Studenta nr 2 ul. Sucha 7a w Sosnowcu oraz części C tj.: remont pokoi studenckich w Domu Studenta nr 4, ul. Lwowska 2 w Sosnowcu i jest zgodne z jego przedmiotem oraz jego całkowita wartość została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego. Zamówienie podobne zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (Ogłoszenie nr 2021/BZP 00121121/01 z dnia 2021-07-20) i jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy ( data zawarcia umowy podstawowej 31.08.2021r. (część B i C).
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: 486055
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZP.381.016.2021.RBK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 106349,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) Część A: Przedmiotem zamówienia jest remont segmentów studenckich (przedpokoje, łazienki, pokoje) polegający m.in. na wymianie brodzików na betonowe wykończone płytkami ceramicznymi, wymianie kabin i baterii natryskowych, wentylatorów wyciągowych, opraw oświetleniowych, płytek ściennych i podłogowych, malowaniu ścian i sufitów, w budynku w Domu Studenta nr 2 przy ul. Suchej 7a w Sosnowcu.
2) Zakres robót budowlanych niezbędnych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje m.in.:
a) w branży ogólnobudowlanej:
roboty przygotowawcze i zabezpieczające, w tym zabezpieczenie folią stolarki okiennej i drzwiowej przed uszkodzeniem i zniszczeniem,
skucie płytek ceramicznych na ścianach (łazienki)
zeskrobanie starych, odstających i luźnych powłok malarskich na ścianach i sufitach,
wykonanie izolacji wodochronnej z płynnej folii i taśm uszczelniających na posadzce i na ścianach w miejscach ułożenia płytek ceramicznych (łazienka),
wykonanie brodzika betonowego wys. 30 cm - podłoże wylewane gr. 15 cm, izolacja płynną folią dwukrotnie na całej powierzchni niecki i taśmą izolacyjną w narożach, całość wykończyć płytkami ceramicznymi,
zagruntowanie ścian i sufitów środkami gruntującymi malarskimi,
pomalowanie ścian i sufitów sanitariatów dwa razy farbami emulsyjnymi lateksowymi o odporności na szorowanie na mokro klasy 1 ,
pomalowanie ścian i sufitów dwa razy lateksowymi farbami emulsyjnymi w pozostałych pomieszczeniach,
uzupełnienie na ścianach w łazience płytek ceramicznych ściennych,
prace towarzyszące i roboty tymczasowe i inne, niezbędne do kompleksowej realizacji całości przedmiotu zamówienia, uporządkowanie terenu budowy;
b) w branży sanitarnej:
roboty przygotowawcze i zabezpieczające,
demontaż baterii, kabin natryskowych, wentylatorów wywiewnych łazienkowych,
montaż wpustów wraz z syfonem czyszczonym od góry dla brodzika murowanego,
montaż kabin natryskowych narożnych z drzwiami przesuwnymi ze szkła hartowanego transparentnego 80x80cm, spasowanych z brodzikiem murowanym - rolki w wykonaniu mosiężnym, profil kabiny wykonany ze stali chromowanej, uszczelki systemowe,
montaż baterii natryskowych z głowica ceramiczną z punktowym montażem słuchawki na ścianie;
montaż wentylatorów wyciągowych min 100m3/h (28dB z odległości 3m), załączanych z wyłącznika światła - wentylatory z czasowym opóźnieniem wyłączenia – nastawa co najmniej 15 minut;
prace towarzyszące i roboty tymczasowe i inne, niezbędne do kompleksowej realizacji całości przedmiotu zamówienia, uporządkowanie terenu budowy;
c) w branży elektrycznej:
roboty przygotowawcze i zabezpieczające, wyłączenie obwodów oświetleniowych,
sprawdzenie obecności napięcia w odłączonych obwodach,
demontaż opraw oświetleniowych,
montaż opraw oświetleniowych,
sprawdzenie obwodu oświetleniowego,
uruchomienie obwodów oświetleniowych wraz z spisaniem protokołu,
prace towarzyszące i roboty tymczasowe i inne, niezbędne do kompleksowej realizacji całości przedmiotu zamówienia, uporządkowanie terenu budowy.
3) Część B: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie wykładzin PCW rulonowych oraz malowanie i tapetowanie w pokojach studenckich, w budynku w Domu Studenta nr 4 przy ul. Lwowskiej 2 w Sosnowcu.
4) Zakres robót budowlanych niezbędnych do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia w tej części obejmuje m.in.:
roboty przygotowawcze i zabezpieczające,
zeskrobanie starych odstających i luźnych powłok malarskich na sufitach i części ścian,
zerwanie starych tapet na części ścian,
rozebranie posadzek z wykładzin z tworzyw sztucznych - rulony wraz z cokolikiem,
zagruntowanie ścian i sufitów środkami gruntującymi,
przygotowanie podłoża pod ułożenie wykładzin rulonowych PCW,
tapetowanie części ścian,
malowanie sufitów i części ścian farbami emulsyjnymi,
ułożenie wykładzin rulonowych PCW,
prace towarzyszące i roboty tymczasowe i inne, niezbędne do kompleksowej realizacji całości przedmiotu zamówienia, uporządkowanie terenu budowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45431000-7 - Kładzenie płytek
45432000-4 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45432220-2 - Tapetowanie ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45442190-5 - Usuwanie warstwy malarskiej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 113396,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 113396,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 113396,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Alicja Sobczyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6441746499
7.3.3) Ulica: Pawia 11A/33
7.3.4) Miejscowość: Sosnowiec
7.3.5) Kod pocztowy: 41-200
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALICJA SOBCZYK Usługi Ogólnobudowlane
jakie przetargi wygrała firma
ALICJA SOBCZYK Usługi Ogólnobudowlane
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-11-17
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 113396,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 63 dni
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Zakup i dostawa aparatu RTG do radiografii klasycznej z systemem cyfrowym dwudetektorowym i systemem kontroli dawki oraz adaptacja pomieszczeń pracowni RTG
- Wykonanie prac budowlano instalacyjnych w klatce schodowej Budynku A - GIG PIB Katowice.
- Organizacja imprezy integracyjnej dla Pracowników Spółki
- Wykonanie prac naprawczych w budynku X Liceum Ogólnokształcącego przy ul. Karola Miarki 6 w Katowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Wykonanie prac naprawczych w liceach ogólnokształcących"
- Remont mieszkań IV/2024
- Rozbudowa monitoringu miejskiego. Zamówienie udzielane w czterech częściach.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Adaptacja wraz z przebudową oraz rozbudową budynku Szkoły Podstawowej na potrzeby Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli - zakres na 2024 rok."
- "Budowa sieci elektroenergetycznej kablowej nN-0,4kV zasilającej, oświetleniowej wraz doziemną kanalizacją teletechniczną oraz demontaż istniejących słupów oświetleniowych".
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z częścią garażową wraz z niezbędnymi urządzeniami budowlanymi na nieruchomości położonej w Łodzi przy ulicy Skierniewickiej 8/10 PRACE PRZYGOTOWAWCZE
- Remont elewacji na nieruchomości położonej przy ulicy Nowej 40/44 w Łodzi
- Modernizacja infrastruktury sanitarnej , etap II; Odtworzenie historycznego wyglądu głównego holu w części willowej Muzeum Przyrody - Dwór Lutosławskich w Drozdowie
- "Wymiana stolarki okiennej oraz stolarki drzwi głównych wejściowych i bocznych w budynku internatu."
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.