eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Węgliniec › Budowa budynku kancelarii i wiaty gospodarczej dla leśnictwa Osiecznica wraz z urządzeniami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym na działce nr 934/2, w obrębie 0005 Osiecznica



Ogłoszenie z dnia 2024-04-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku kancelarii i wiaty gospodarczej dla leśnictwa Osiecznica wraz z urządzeniami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym na działce nr 934/2, w obrębie 0005 Osiecznica

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: NADLEŚNICTWO WĘGLINIEC

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931024126

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Piłsudskiego 6

1.5.2.) Miejscowość: Węgliniec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-940

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wegliniec@wroclaw.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wegliniec.wroclaw.lasy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b41113f7-cf08-11ee-a3b5-e25d731b0da9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


leśnictwo

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku kancelarii i wiaty gospodarczej dla leśnictwa Osiecznica wraz z urządzeniami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym na działce nr 934/2, w obrębie 0005 Osiecznica

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b41113f7-cf08-11ee-a3b5-e25d731b0da9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00283005

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00208290/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa kancelarii dla Leśnictwa Osiecznica.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00209498

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SA.270.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 670319,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku kancelarii i wiaty gospodarczej dla Leśnictwa Osiecznica wraz z urządzeniami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym.
Kategoria obiektu budowlanego: XII, XVIII.
Przedmiotem przedsięwzięcia jest budowa parterowego budynku kancelarii z przeznaczeniem do wykonywania czynności kancelaryjno - administracyjnych i przyjmowania interesantów w sprawach związanych z realizacją zadań leśnictwa w ramach prowadzonej gospodarki leśnej oraz wiaty gospodarczej .
Obecnie działka nr 934/2 obręb Osiecznica, gmina Osiecznica, powiat bolesławiecki jest ogrodzona. Działka znajduje się przy ulicy Kasztanowej o nawierzchni asfaltowej. Obiekt będzie się składał z 5 pomieszczeń (podcień, pomieszczenie gospodarcze, Wc, poczekalnia, pomieszczenie socjalne, biuro) z dostosowaniem do obsługi osób niepełnosprawnych. W otoczeniu budynku znajdą się wiata gospodarcza, miejsca do parkowania, w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej, nawierzchnie utwardzone oraz ogrodzenie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 773055,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 773055,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 773055,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BM Projekt Marek Białaszczyk

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6151227727

7.3.3) Ulica: Pogodna 7

7.3.4) Miejscowość: Pieńsk

7.3.5) Kod pocztowy: 59-930

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 773055,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.