Ogłoszenie z dnia 2024-04-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00235756/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-03-07
- 2024/BZP 00235817/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana sieci wodociągowej oraz remont stacji uzdatniania wody w Lubieniu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ośno Lubuskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 210966852
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Ośno Lubuskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 69-220
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@osno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.osno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/osno/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana sieci wodociągowej oraz remont stacji uzdatniania wody w Lubieniu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9ef8bb9b-dc66-11ee-8305-7e4937eb936d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00282972
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-04-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019604/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Wymiana sieci wodociągowej oraz remont stacji uzdatniania wody w Lubieniu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00235756
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZF.271.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Wymiana sieci wodociągowej oraz remont stacji uzdatniania wody w Lubieniu”.
2. Zamówienie obejmuje m.in. wykonanie sieci wodociągowej typu rozgałęźnego oraz sięgaczy wraz z niezbędnym uzbrojeniem sieci na odcinku o długości około 1,3 km oraz remont stacji uzdatniania wody, w tym:
wykonanie nowego ujęcia wody wraz z wykonaniem obudowy studni ST4 z udokumentowaniem zasobów;
remont istniejącego ujęcia wody podziemnej wraz z wykonaniem obudowy ujęcia wody podziemnej studni ST3 w tym, m.in.: rozebranie istniejącego betonowego szybu obudowy studni a w jego miejsce zainstalowanie kompletnej naziemnej obudowy z podstawy o konstrukcji stalowej w osłonie z laminatu poliestrowo-szklanego oraz pokrywy studni;
budowa nowego przyłącza wody rurociągiem PEø110 od ujęcia wody podziemnej ze studniami ST3 i ST4 do stacji uzdatniania wody wraz z wyposażeniem w niezbędną armaturę zaporową i rozdzielczą (istniejący rurociąg przyłącza ujęcia wody podziemnej przeznaczony do wyłączenia z eksploatacji);
budowa nowych przyłączy elektrycznych, linii kablowych zasilających pompy oraz sygnalizacji otwarcia pokryw studni głębinowych prowadzonych równolegle do w/w przyłącza wody;
montaż urządzeń stacji uzdatniania wody;
montaż zbiorników hydroforowych;
montaż sterownia i automatyki;
remont budynku stacji oraz podestu zewnętrznego;
ogrodzenie strefy ochrony ujęcia wody podziemnej oraz ogrodzenie wokół budynku stacji wodociągowej wraz
z wykonaniem podmurówki.
3. Zgodnie z założeniem, źródłem wody będzie ujęcie wód podziemnych składające się docelowo z dwóch studni wierconych.
4. Na czas prowadzenia robót remontowych należy uruchomić tymczasową stację wodociągową.
5. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) remont budynku stacji wodociągowej, w tym m.in.:
wykonanie termomodernizacji budynku polegającej na ociepleniu ścian zewnętrznych, stropodachu oraz wymianie stolarki drzwiowej i okiennej (nie przewiduje się podniesienia attyki na ścianach szczytowych);
prace związane z wykończeniem pomieszczeń, w tym skucie tynków i wykonanie nowych wraz z malowaniem;
wykonanie zasilania elektrycznego budynku stacji, tj. wymiana istniejącego zasilania elektrycznego budynku oraz wykonanie zasilania awaryjnego z agregatu prądotwórczego, w tym: wykonanie zasilania ogrzewania, podgrzewacza wody, oświetlenia wewnętrznego oraz zewnętrznego, wykonanie zasilania urządzeń stacji (pompy głębinowe, zbiorniki wody uzdatnionej, odstojnik wód popłucznych) oraz wykonanie instalacji odgromowej budynku;
demontaż wszystkich urządzeń stacji wodociągowej oraz montaż nowych urządzeń dostosowanych do automatyzacji procesów eksploatacyjnych budynku stacji;
wykonanie fundamentów pod urządzenia technologiczne, tj. wszystkie „stare” fundamenty pod urządzenia należy usunąć a „nowe„ należy wykonać wg pkt 2.5.3.1 opisu PT i rys. B3.1;
posadzkę stacji SUW należy skuć i wykonać nową, zgodnie z pkt 2.5.3.2 opisu PT; na warstwy posadzkowe należy przyjąć podłoże betonowe gr. 10 cm (istniejące) do uzupełnienia z betonu C20 (B25) oraz jastrych cementowy gr. 5 cm pod posadzki z płytek gresowych;
zakup i montaż agregatu o mocy 30 kW w obudowie do pracy na zewnątrz wraz z wykonaniem stanowiska pod agregat (rys. PZT-2);
stanowisko pod agregat prądotwórczy należy wykonać w formie płyty betonowej grubości 15 cm (beton C20) na podsypce z piasku, grubość warstwy 10 cm po zagęszczeniu;
remont odstojnika wód popłucznych; zakres robót związanych z odstojnikiem i instalacją wód popłucznych jest wyszczególniony w przedmiarze robót rozdz. 1.4;
zbiornik wody uzdatnionej: elementy, z których ma być wykonany zbiornik Zc są wymienione w legendzie rysunków
S-3.8., S-3.9 oraz S-3.9a; Zamawiający nie dopuszcza wykonania zbiornika wody uzdatnionej z tworzywa PE100 RC; Zamawiający nie dopuszcza wykonania zbiornika wody uzdatnionej w formie cylindrycznej;
wykonanie rurociągu wód popłucznych, spustowych i posadzkowych;
projektowany rurociąg przyłącza ujęcia wody podziemnej studni ST3 i ST4z należy w całości wykonać jako nowy. Należy go wprowadzić do obudów studni z jednej strony i połączyć z nową instalacją w budynku stacji wodociągowej. Na rysunku PZT-2 wskazane jest wyjście nowego rurociągu w punkcie nr 12 (przyłącza studni ST3 i ST4). Projekt nie przewiduje montażu zasuw na trasie przyłącza ze studni ujęcia wody podziemnej ST3 i ST4 do SUW;
rurociąg przyłącza studni ujęcia wody podziemnej do stacji uzdatniania wody należy wykonać z rur PE fi 110 - 90 mm. Połączenia rur PE oraz kształtek PE poprzez zgrzewanie doczołowe;
rurociągi ssawne pomp II stopnia muszą być równe średnicy wlotów ssawnych instalowanych pomp. W przypadku sugerowanych w opisie technicznym pomp są to średnice fi 50mm. W przypadku montażu pompy o innej średnicy króćca ssawnego należy odpowiednio dostosować średnicę rurociągu ssawnego. Pompy mogą stać na wspólnej ramie;
zawór bezpieczeństwa fi 50 mm należy zainstalować na rurociągu o średnicy fi110 mm;
przepływomierze elektromagnetyczne:
PR 1 - należy zainstalować na rurociągu wody surowej - fi 50 mm (rys. nr S-3.2),
PR 2 - należy zainstalować na rurociągu wody uzdatnionej podawanej do zewnętrznej sieci wodociągowej - fi 80 mm (rys. nr S-3.7),
PR 3 - należy zainstalować na rurociągu wody do płukania filtrów - fi 80 mm - (rys. nr S-3.4);
instalacje wewnętrzne w obrębie SUW należy wykonać z PVC o połączeniach klejonych;
odpowietrzniki do filtrów oraz aeratorów należy zastosować o średnicy przyłączeniowej fi 25 mm. Odpowietrzniki kulowe o konstrukcji żeliwnej np. fig. 918;
hala technologiczna SUW jest pomieszczeniem jednoprzestrzennym bez ścianek działowych; przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania ścianki działowej (w załączonej ekspertyzie technicznej, zapis w pkt 3.2 Uszkodzenia elementów wykończeniowych, tj. „przewiduje się rozbiórkę ścianki działowej i wykonanie nowej” należy uznać za błąd);
w załączonej ekspertyzie technicznej zapis w pkt 3.2 Uszkodzenia elementów wykończeniowych, tj. „wykonanie zamurowań części otworów w ścianach zewnętrznych” należy uznać za błąd - zakres prac nie przewiduje zamurowań;
drzwi zewnętrzne Dz1 należy wymienić na nowe metalowe, a w otworach okiennych należy wymienić „ luksfery” na nowe okna z PCV (pkt 2.5.2.4. opisu PT oraz wykazu na rys. B-5)
wykonanie opaski zewnętrznej z betonowej kostki brukowej o grubości 6 cm wykonanej na podsypce cementowo-piaskowej wraz z renowacją podestu zewnętrznego;
b) ogrodzenie terenu stacji, w tym m.in.:
wykonanie ogrodzenia strefy ochrony ujęcia wody podziemnej na działce nr ewid. 60/6 oraz ogrodzenia wokół budynku stacji wodociągowej na działce nr ewid. 60/5;
rozebranie istniejącego ogrodzenia i wykonanie ogrodzenia z paneli mocowanych na słupkach stalowych wraz
z montażem bram wjazdowych i furtek;
lokalizacja i trasa nowego ogrodzenia jest naniesiona na rys PZT-2;
istniejące ogrodzenie jest zdewastowane i pozbawione siatki ogrodzeniowej. Pozostały nieliczne słupki betonowe (zakres zgodnie z przedmiarem robót – ogrodzenia);
bramy wjazdowe (i furtka) na teren SUW i na teren ujęcia wody należy wykonać otwierane ręcznie wg PT rys. B-6;
c) wykonanie sieci wodociągowej, tj. odcinek od W1 do W4; odcinek od W4 do W5; odcinek od W5 do W27; odcinek od W27 do HP12; odcinek od W27 do K23 - rurociągi z rur polietylenowych o średnicy zewnętrznej 110 mm oraz z rur polietylenowych o średnicy zewnętrznej 90 mm wraz z pracami obejmującymi m.in.:
wykonanie przyłączy wodociągowych z rur ciśnieniowych PE o śr. zewn. 32 mm;
wykonanie przyłączy wodociągowych z rur polietylenowych o średnicy zewnętrznej 63 mm;
wykonanie przecisków;
montaż hydrantów pożarowych nadziemnych w komplecie z zasuwami;
do budowy sieci wodociągowej i przyłączy należy zastosować rury o podwyższonej odporności, minimum dwuwarstwowe PE-RC SDR 17;
w zakresie budowy sieci wodociągowej planowane jest ułożenie rurociągu fi 110 oraz przyłączy w drodze
o nawierzchni żwirowej na wysokości budynków nr 35 i nr 40 od W4 na długości ok. 45 mb w otwartych wykopach, w związku z czym utwardzenie nawierzchni o którym mowa w pkt.5.2.5.9 STWiOR branży sanitarnej dotyczy odtworzenia tej nawierzchni z tłucznia na drodze gminnej, po wykonanych robotach.
6. Ponadto należy przyjąć następujące rozwiązania:
a) zapewnienie ciągłości dostawy wody w czasie prowadzenia robót na terenie SUW w Lubieniu należy zapewnić poprzez wykonanie tymczasowej stacji wodociągowej. Zakres robót jest opisany w rozdz. 2 poz. 113 - 119 przedmiaru robót branży sanitarnej. Niezbędne wyłączenia z pracy SUW należy przeprowadzać w uzgodnieniu
z Zamawiającym i Zakładem Gospodarki Komunalnej w Ośnie Lubuskim, na etapie realizacji inwestycji. Nie przewiduje się długotrwałych wyłączeń powodujących konieczność dowozu wody. W przypadku konieczności dowozu wody, obowiązek ten spoczywać będzie na Zamawiającym;
b) w ramach zamówienia nie przewiduje się wykonania nawierzchni utwardzonych innych niż stanowisko pod agregat;
c) do stacji SUW oraz studni inwestor zapewnia dojazd drogą gruntową na działce 5/2, po której planowane jest prowadzenie nowego rurociągu fi 110 - po ww. drodze poruszał się już sprzęt ciężki;
d) nie przewiduje się budowy drogi dojazdowej do ujęć wody podziemnej na czas prowadzenia robót budowlanych;
e) Zamawiający jako zarządca zapewnia zgodę na użytkowanie drogi dojazdowej do miejsca prowadzenia robót budowlanych;
f) Zamawiający nie przewiduje wycinki drzew. W przypadku konieczności, koszty wycinki drzew poniesie Zamawiający.
7. Odcinek sieci od stacji wodociągowej do W1 wraz z HP1 został wybudowany i nie wchodzi w zakres niniejszego zamówienia.
8. Właścicielem infrastruktury, w tym sieci i urządzeń wybudowanych w ramach niniejszego zadania będzie Gmina Ośno Lubuskie.
9. Szczegóły rozwiązań projektowych zawiera dokumentacja techniczna (PB, PZT, PW, PT, projekt robót geologicznych, STWiORB).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2556850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2797020,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2556850 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GRANIMEX W.Granops Sp.j.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7831611342
7.3.3) Ulica: Kamienna 7
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 61-423
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GRANIMEX W. GRANOPS SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
GRANIMEX W. GRANOPS SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2556850 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
INNE PRZETARGI OŚNO LUBUSKIE
- "Rozbudowa, nadbudowa, przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-biurowo-socjalnego na biurowy z rozbiórką części budynku wraz z infrastruk. w Ośnie Lubuskim przy ul. Rzepińskiej 11."
- "Budowa dojazdu pożarowego nr 3 w Nadleśnictwie Ośno Lubuskie."
więcej: przetargi OŚNO LUBUSKIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w XIII Liceum Ogólnokształcącym w Krakowie przy ul. Sądowej 4
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.