eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Remont pomieszczeń - wymiana wykładziny, malowanie w budynku I/ZUS w Stalowej Woli.



Ogłoszenie z dnia 2022-07-29


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont pomieszczeń – wymiana wykładziny, malowanie w budynku I/ZUS w Stalowej Woli.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Rzeszowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 00001775600180

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Al. Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Rzeszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 35-075

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.7.) Numer telefonu: 17 86 75 203

1.5.8.) Numer faksu: 17 852 36 38

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl_rzeszow@zus.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zus.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/zus

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont pomieszczeń – wymiana wykładziny, malowanie w budynku I/ZUS w Stalowej Woli.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b52fa195-d800-11ec-9a86-f6f4c648a056

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00282953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-07-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00251847/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Remont pomieszczeń I/ZUS Stalowa Wola - wymiana wykładziny, malowanie pomieszczeń

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00193115/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 350000/271/4/2022-ZAP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 280624,36 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Planowany zakres prac objętych przedmiotem Umowy obejmuje:
1) Wymianę istniejącej wykładziny dywanowej w pomieszczeniach budynku I/ZUS w Stalowej Woli oraz malowanie pomieszczeń biurowych i korytarzy budynku. W ramach zamówienia należy przygotować pomieszczenia przed i po położeniu wykładziny poprzez wyniesienie umeblowania i wyposażenia, a po wykonanych robotach ponowne wniesienie i ustawienie umeblowania i wyposażenia pomieszczeń. Należy wykonać demontaż istniejącej wykładziny dywanowej, jej wywiezienie i utylizację. Przygotowanie podłoża pod nową wykładzinę, gruntowanie podłoża. Wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej. Montaż wykładziny homogenicznej, jej zgrzewanie oraz montaż aluminiowych listew progowych przystosowanych do maskowania ewentualnych różnic wysokości pomiędzy sąsiednimi płaszczyznami.
Należy zastosować wykładzinę PVC homogeniczna niewymagająca woskowania ani pastowania przez całe życie produktu lub równoważna o parametrach nie gorszych niż:
- klasa użytkowa wg ISO 10574 (EN 685): 34/43
- Typ wykładziny wg ISO 10581: TYP I
- Grubość całkowita wykładziny wg ISO 24346 (EN 428): 2.00 mm
- Grubość warstwy użytkowej wg ISO 24340 (EN 429): 2.00 mm
- Waga całkowita wg ISO 23997 (EN 430): max. 2800 g/m2
- Wgniecenie resztkowe wg ISO 24343-1 (EN 433): 0.02 mm
- zabezpieczenie powierzchni: iQ PUR unikalna technologia odnowy powierzchni poprzez polerowanie na sucho
- Całkowita emisja LZO: < 10 µg/m3 po 28 dniach
- właściwości elektrostatyczne wg EN 1815: <2kV
- Clean room test (pomieszczenia sterylne) AST M F51/00: Klasa A ; ISO146441: ISO Klasa 4
- właściwości antypoślizgowe wg DIN 51130: R9, EN 13893: ≥0.3
- stabilność wymiarowa wg EN 434: ≤0.40%
- klasa palności EN 13501-1: Bfl s1

2) Kolorystyka wykładziny - stonowane jasne barwy ziemi. Ostateczna kolorystyka określona zostanie przez przedstawicieli Zamawiającego po okazaniu przez Wykonawcę adekwatnych wzorników. Cokoły w materiale i kolorze posadzki, na wysokość 12 cm.

3) Ponadto w ramach zamówienia wykonać należy malowanie pomieszczeń biurowych i korytarzy z przygotowaniem podłoża i naprawą powstałych rys i pęknięć. Roboty malarskie nie mogą utrudniać funkcjonowania urzędu. W ramach robót tych należy dokonać demontażu elementów utrudniających wykonanie malowania pomieszczeń oraz ich ponowny montaż po zakończeniu prac, zabezpieczeniu powierzchni przed zabrudzeniem, malowanie dwukrotne po przygotowaniu podłoża powierzchni ścian i sufitów. Należy uwzględnić konieczność przesuwania mebli i wyposażenia oraz ponowne ich ustawienie po zakończeniu robót. Należy również zabezpieczyć czujki p.poż i antywłamaniowe przed zabrudzeniem i zakurzeniem. W przypadku sygnalizacji awarii czujek zlecić naprawę firmie serwisującej na własny koszt.
4) Malowanie Sali Obsługi Klienta zlokalizowanej na parterze budynku obywać musi się poza godzinami pracy urzędu lub w dni wolne od pracy urzędu, tak alby nie zakłócić ciągłości obsługi klientów.
5) Malowanie korytarzy – ciągów komunikacji poziomej i pionowej – farba matowa w kolorze białym. Farba do malowania odporna na szorowanie na mokro wg PN-EN 13300 ISO 11998 - odporność na szorowanie na mokro klasa I lub II, na całej wysokości ściany, w kolorze białym z palety RAL 1013, 9001, 9002, 9003, 9010, 9016.
6) Malowanie pokoi biurowych farbą wodorozcieńczalną, odporną na zabrudzenia, zmywalną w kolorze białym z palety RAL 1013, 9001, 9002, 9003, 9010, 9016.
7) Farbę do malowania należy tak dobrać aby istniejący kolor w pomieszczeniach biurowych jak i na korytarzach został całkowicie pokryty, bez występowania prześwitów i przebarwień na powierzchni ścian i sufitów.
8) Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia i utylizacji powstałych podczas robót odpadów, jak również uporządkowania przestrzeni w której prowadzone będą roboty codziennie po ich zakończeniu.
3. Wszelkie materiały użyte do budowy muszą być dobrej jakości z atestami.
4. Szczegółowy zakres i sposób wykonania przedmiotu umowy określają następujące dokumenty:
1) Opis przedmiotu zamówienia oraz Przedmiar – załącznik nr 1 i 2 do umowy
2) Oferta wykonawcy – załącznik nr 3 do umowy ,
5. Wykonawca zapewni wykonywanie prac uciążliwych, utrudniających pracę funkcjonującego urzędu, po godzinach pracy urzędu tj. po godzinie 15:00 do godz. 22:00 lub w dni wolne od pracy.
6. Wykonawca zobowiązuje się dołożyć wszelkich starań, aby działalność Zamawiającego przebiegała w sposób niezakłócony w szczególności gdy chodzi o obsługę klientów oraz możliwość bieżącej pracy biurowej pracowników Zamawiającego mając na uwadze okoliczności, iż roboty budowlane odbywać się będą na czynnym obiekcie użyteczności publicznej.
7. Pozostałe informacje.
1) Wszystkie prace wykonywane będą na czynnym obiekcie, który użytkują pracownicy ZUS oraz odwiedzają jego klienci.
2) Budynek Inspektoratu ZUS w Stalowej Woli jest budynkiem chronionym. Prace remontowe można przewidzieć również na dni wolne od pracy. Na wykonywanie prac, w dni wolne od pracy, Wykonawca musi uzyskać zgodę Zamawiającego. Wniosek o wykonywanie pracy w dni wolne od pracy, Wykonawca zgłosi pisemnie Zamawiającemu na min 3 dni przed planowanym rozpoczęciem prac w dzień wolny.
Z uwagi na brak ochrony fizycznej w budynku w dni wolne od pracy , Zamawiający zastrzega sobie prawo odmowy wykonywania prac w dni wolne od pracy. W dni pracujące ( poniedziałek-piątek) budynek jest czynny w godzinach 6.00-22.00
3) Wszystkie roboty uciążliwe dla pracowników Oddziału ZUS i jego klientów należy wykonywać po godzinach urzędowania ZUS lub w dni wolne od pracy.
4) Koszty mediów (wody, energii elektrycznej) zużytych przez Wykonawcę podczas robót modernizacyjnych ponosi Zamawiający.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44112200-0 - Wykładziny podłogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 269370,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 397966,54 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 306270,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 813-368-26-46

7.3.3) Ulica: AL. GEN. WŁADYSŁAWA SIKORSKIEGO 13

7.3.4) Miejscowość: RZESZÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 35-304

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-07-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 306270,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.