eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bochnia › Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rewaloryzacja zabytkowych Plant Salinarnych w Bochni



Ogłoszenie z dnia 2023-06-30


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rewaloryzacja zabytkowych Plant Salinarnych w Bochni

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTA BOCHNIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661033

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kazimierza Wielkiego 2

1.5.2.) Miejscowość: Bochnia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-700

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski

1.5.7.) Numer telefonu: 014 61-49-100

1.5.8.) Numer faksu: 014 61-18-399

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@um.bochnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a9c34585-f3aa-11ed-9355-06954b8c6cb9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rewaloryzacja zabytkowych Plant Salinarnych w Bochni

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9c34585-f3aa-11ed-9355-06954b8c6cb9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00282881

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-06-30

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00034241/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.5 Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rewaloryzacja zabytkowych Plant Salinarnych w Bochni

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00218174

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.9.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 212752,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Pełnienie kompleksowego, wielobranżowego nadzoru inwestorskiego nad zadaniem: Rewaloryzacja zabytkowych Plant Salinarnych w Bochni.
2. Zamówienie obejmuje pełnienie funkcji inspektorów nadzoru inwestorskiego w specjalnościach:
- drogowej,
- konstrukcyjno-budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- telekomunikacyjnej.
Ponadto w zakres przedmiotu zamówienia wchodzi pełnienie nadzoru:
- archeologicznego (nadzoru nad badaniami archeologicznymi),
- dendrologicznego,
- ornitologicznego,
- chiropterologicznego,
- nad pracami konserwatorskimi i restauratorskimi prowadzonymi przy zabytkach wpisanych do rejestru oraz przy zabytkach będących parkami wpisanymi do rejestru przez osobę uprawnioną do prowadzenia prac konserwatorskich zgodnie z ustawą o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Dopuszcza się łączenie funkcji przez wskazane osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełnia łącznie wymagania dla każdej z łączonych funkcji.
Wykonawca zobowiązany jest, aby osoby wyznaczone do realizacji zamówienia wykonywały powierzone im obowiązki osobiście. W przypadku wystąpienia przeszkód w realizacji obowiązków przez te osoby, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na swój koszt i ryzyko zastępstwo tych osób. Osoby skierowane na zastępstwo muszą posiadać nie niższe kwalifikacje i doświadczenie zawodowe niż osoby zastępowane. Ustanowienie zastępstwa wymaga uprzedniej zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej, pod rygorem nieważności.
3. Zamówienie przewiduje pełnienie funkcji Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego w ramach wykonywania robót budowlanych obejmujących m.in.:
1) Przebudowę i remont Plant Salinarnych w Bochni (w tym m. in. alejki, place, schody terenowe, murki oporowe) - wraz z budową i rozbiórką obiektów małej architektury (w tym budową fontanny) oraz towarzyszącą infrastrukturą techniczną i komunikacyjną, tj.:
- budową kanalizacji teletechnicznej,
- budową instalacji elektroenergetycznej zalicznikowej,
- budową, rozbiórką i remontem przyłączy wodociągowych,
- budowę zewnętrznej instalacji wodociągowej - zasilanie fontanny,
- budową, rozbiórką i remontem przyłączy kanalizacji sanitarnej,
- budową, rozbiórką i remontem przyłączy kanalizacji deszczowej,
- remontem istniejącej sieci kanalizacji deszczowej.
- przebudową fragmentu drogi pożarowej (zgodnie z załączonym projektem zagospodarowania terenu), wraz ze zjazdem z ul. Czackiego
- wykonanie gniazd zasilających (4x230v) hermetycznie zabezpieczonych w okolicach pomnika Czynu Niepodległościowego - na działkach ewidencyjnych nr: 7617, 5243/3, 7603, 5866/2, 5243/2, 5847, 5867/2, 5849/7 przy ulicach: Orackiej, Regis, Czackiego i nr 5868 (ul. Gołębia), obręb ewidencyjny Bochnia-6, jednostka ewidencyjna Bochnia-miasto.
2) Rozbudowę i przebudowę zjazdu publicznego z drogi wojewódzkiej nr 965 relacji Zielona-Limanowa na odcinku referencyjnym nr 090 w km 0+204 na działki nr 7617 i 5867/2 obr. 6 Bochnia oraz remont istniejącej kanalizacji deszczowej na odc. 090 w km 0+132 (metoda rozkopowa), przebudowa i remont istniejącej kanalizacji deszczowej na odc. 090od km 0+015 do km 0+062(metoda bezwykopowa) wraz z projektowanymi studniami Ø150 (odc. 070 km 0+029) oraz Ø250 (odc. 070km 0+062) strona prawa w pasie drogi wojewódzkiej nr 965 relacji Zielona-Limanowa w m. Bochnia ul. Regis (działka drogowa nr 4785/2) oraz budowa fragmentu przyłącza kanalizacji deszczowej do projektowanej studni Ø150 (odc. 070km 0+029) na działce 4785/2 obr. 6 Bochnia w ramach Rewaloryzacji Plant Salinarnych.
4. Szczegółowy opis zadania, nad którym będzie pełniony nadzór inwestorski zawiera dokumentacja projektowa, przedmiary robót (przedmiary robót stanowią uzupełnienie i uszczegółowienie opisu robót budowlanych zawartych w dokumentacji projektowej), specyfikacje techniczne oraz załącznik pn. USZCZEGÓŁOWIENIE ZAKRESU PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA,
Link do postępowania na roboty budowlane: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-69522fd8-bdb4-11ed-b311-9aae6ad31be8

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 356392,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inżynieria Śląsk Grzegorz Galiniak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 735 251 25 99

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 83

7.3.4) Miejscowość: Ruda Śląska

7.3.5) Kod pocztowy: 41-706

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-06-27

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

1. Wykonawca zobowiązuje się wykonywać nadzór inwestorski określony niniejszą umową do zakończenia i ostatecznego rozliczenia wszystkich robót budowlanych oraz w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych. Zakończenie robót
i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie planuje się w terminie 15 miesięcy od dnia zawarcia umowy o roboty budowlane. Zawarcie umowy o roboty budowlane planowane jest w maju 2023r.
2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać nadzór inwestorski w następujących okresach
1) od dnia zawarcia niniejszej umowy do dnia dokonania odbioru końcowego robót budowlanych i ostatecznego rozliczenia za wykonane prace z wykonawcą robót budowlanych oraz jednostką finansującą;
2) w okresie gwarancji udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych, tj. 7 lat od daty odbioru końcowego tych robót.
3. Zakończenie robót i uzyskanie pozwolenia na użytkowanie planuje się do 1 września 2024 r.
4. Termin zakończenia realizacji przedmiotu umowy może ulec przesunięciu do czasu faktycznego zakończenia i odbioru robót budowlanych, bez ponoszenia przez Zamawiającego na rzecz Wykonawcy dodatkowych kosztów z tego tytułu.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.